„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Kompetencia és Tanácsadó Központ bemutatása Tóth Zsófia Kata Szociális Szolgáltatásokért Egyesület Pécs, október 28.
Advertisements

Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúra része.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek.
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
DPR kommunikáció alapelvei
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Keresőmarketing stratégiák
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor augusztus 29.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
BME Építéskivitelezési Tanszék *** gyakorlati feladat ***
A könyvtár marketing stratégiája
Csecsemőkortól az ifjúkorig.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Showcasing and Rewarding European Public Excellence © Európai Közigazgatási Díj – EPSA 2013 Hogyan pályázzunk?
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer) Kiss Miklós (G-5S8)
Budapest turisztikai Marketingje
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
„A győri szennyvíztisztító telep fejlesztésének információs DNS vizsgálata és a kommunikációs zsanérfunkciók működtetése.” „Regionális fejlesztések és.
dr. Koós Tamás szeptember 18. Budapest
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
A COACH-bioenergy projekt eredményeinek bemutatása
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Foglalkoztatás-politika
Projekt azonosító: HUSRB/1203/213/155 Projekt Acronym: Cooling Cubes Integrált fürdőfejlesztési stratégia a magyar-szerb határ menti régión átmenő fő közlekedési.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Marketing alapok Kopcsay László.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Szem előtt tartva a WWWWH-t WHY, WHAT, WHO, WHEN, HOW
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
beruházás-tervezési ABCD
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Használati útmutató Törölje a felesleges vonalakat és szöveget.
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása: anyagi segítség, oktató programok szervezése, EU-s pályázat - Érdekgazdák érintettsége: Stakeholder analízis

- Célcsoportok: - Elsődleges célcsoport - Másodlagos célcsoport - Lehetséges partnerek: Kutatás: - Hasonló példa - Előzetes felmérések - Helyi felmérés - KAPCSOLATTÉRKÉP

Lehetséges PR eszközök (röviden): - ATL eszközök - BTL eszközök Kampáy ütemezése GANTT DIAGRAM

A kampány eszközeinek kiválasztása Kommunikációs üzenetek meghatározása, kampányarculat megtervezése Integrált eszközök a célcsoportoknak megfelelően: - ATL-eszköztár - BTL-eszköztár - Online eszközök - Sajtókapcsolat

Eredményességi kritériumok meghatározása Akcióterv Fund raising Költésgvetés

BARTI ANNAMÁRIA DERZSI JÚLIA ERŐS ZOLTÁN IOCHOM ZSOLT