Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek."— Előadás másolata:

1

2 Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek jó része kikerül a marketing- és kommunikációs tevékenységek, szolgáltatások látóköréből. Pedig ezekre a manapság már elengedhetetlen aktivitásokra nekik is szükségük van versenyképességük megőrzése, és növekedésük fenntartása érdekében.

3 Ám nem csupán a tanácsadó cégek, ügynökségek nem szentelnek rájuk elegendő figyelmet, érthető módon maguk a vállalatok és szervezetek is gyakran bizalmatlanok ezzel a területtel szemben, mivel úgy érzik, méreteik, bevételeik vagy épp tevékenységük alapján nem ők jelentik a célcsoportját. Mi bebizonyítjuk, hogy nincs igazuk! Mottónk: „ Ha egy szokásos dolgot szokatlanul jól csinálsz a világ felfigyel rád.” Miért a Felis?

4 Kiknek és kikért? A Felis Communications a vidéki vállalatok igényeire specializálódott, komplex PR és marketing szolgáltatásokat biztosító tanácsadó cég, amely az elérhető kommunikációs eszköztár teljes skáláját biztosítja ügyfelei számára, sajtómegjelenések generálásától kezdve, szóróanyagok, névjegykártyák, prospektusok gyártásán át a direkt- marketing levelek kiküldéséig vagy akár országos szintű reklámkampányok végrehajtásáig.

5 A Felis Communications-nek már-már védjegyévé vált az ügyfeleikkel fennálló mindennapos kapcsolattartás barátságos, közvetlen, családias jellege, amelynek során – megismerve ügyfelünk igényeit és működési környezetét – testreszabott, komplex stratégiai és akcióterveket állítunk össze és hajtunk végre. Emellett természetesen minden egyéb apróbb, a napi működéshez szükséges, a kommunikációhoz kapcsolódó feladatokkal is állunk partnereink rendelkezésére. Kiknek és kikért?

6 Mit és hogyan? PR tanácsadás és outsourcing Napjainkban még mindig lehet olyan céggel, cégvezetéssel találkozni, amely számára kérdés a PR mibenléte, annak szükségessége. Hallották, látták, hogy a versenytársak folytatnak ilyen jellegű tevékenységet, de nem igazán tudják, hogy saját vállalkozásukon belül hogyan is lássanak hozzá. Számukra nyújtunk segítséget, egészen az alapoktól (Mi a PR?, A PR feladatok mibenléte.stb.) a teljes PR eszközkészlet integrálásáig.

7 Szolgáltatások Sajtókommunikációs stratégia kialakítása és végrehajtása A sajtókommunikációs stratégia kialakítása során megtervezzük az adott időszak során használandó eszközök körét és alkalmazásuk módját, idejét. Sajtófigyelés, médiaanalízis A sajtófigyelés keretében előre meghatározott kulcsszavak alapján figyeljünk az online és a nyomtatott médiumokat, illetve a televíziós és rádiós adásokat. Az adott időszak végén az összegyűjtött adatokat elemezzük.

8 Szolgáltatások Sajtóközlemény készítése Az adott cég igényeinek megfelelően sajtólistát állítunk össze és ezt a címlistát folyamatosan karbantartjuk. A körültekintően megírt híreket továbbítjuk a média képviselőinek és telefonos utókövetéssel segítjük a minél szélesebb körű sajtónyilvánosság biztosítását. Kezeljük a sajtótól beérkező kéréseket, szükség esetén bevonva ügyfelet.

9 Szolgáltatások Sajtótájékoztató és egyéb rendezvények szervezése Sajtótájékoztató és sajtóbeszélgetés esetén megírjuk a sajtóközleményt és eljuttatjuk a megfelelő médiák részére. Összeállítjuk a meghívott személyek listáját, lefoglaljuk a helyszínt, partnereink segítségével intézzünk a cateringet, valamint elkészítjük a szükséges háttéranyagokat. Újságírói kapcsolattartás Biztosítjuk, hogy ügyfelünk bekerüljön a számára meghatározó sajtó összeállításokba, szakértőként interjút készítsenek vele a tevékenységi körére jellemző témában, valamint reagálunk a különböző médiumok megkereséseire és információval látjuk el a sajtó munkatársait.

10 Vállalati kommunikáció Egy sikeres vállalat esetében összehangolt kommunikációra van szükség. Ehhez elengedhetetlen a megfelelő stratégia és arculat kialakítása, amely a teljes külső és belső kommunikáció alapját jelenti. Vállaljuk teljes vállalati kommunikációs stratégiai és akciótervek megalkotását, bevezetését és e tervek teljes körű végrehajtását, megvalósítását a mindennapok során. Szolgáltatások

11 Marketing outsourcing Marketingkommunikációs stratégia kialakítása és végrehajtása A marketingkommunikációs stratégia kialakításakor minden lehetséges - akár ATL, akár BTL - eszközt felhasználunk és stratégia partnerünk, a Motiware Kft.-vel történő szoros együttműködéssel biztosítjuk a terv megvalósítását. Szolgáltatások

12 Marketing kampány tervezése és kivitelezése A marketingstratégiából kiindulva adatokkal alátámasztott promóciós, illetve marketing kampány tervet készítünk, melynek megvalósítását is vállaljuk. Megtervezzük a kampányok idő- és költségtervét, és lezárásaként elemezzük az elért eredményeket. Szolgáltatások

13 Produkció A hatékony kommunikáció fontos kiegészítő eszközei a különféle nyomdai termékek, mint például szórólapok, hirdetések, névjegyek vagy akár az ajándéktárgyak. Ezek tervezésében és kivitelezésében is segítséget nyújtunk. Megírjuk a honlapok, termékbemutatók szövegeit, a különféle cégbemutató anyagokat. Partnereink segítségével biztosítjuk ezek kivitelezését, nyomdai megvalósítását. Szolgáltatások

14 On-line A XXI. század legmeghatározóbb kommunikációs csatornája az internet, ezért minden magára valamit is adó vállalkozásnak, cégnek elérhetőnek kell lennie a világhálón. Ennek megvalósítását magasan képzett grafikusok és web fejlesztő kollégák segítségével biztosítjuk. Megtervezzük és megvalósítjuk az adott cég profiljához és arculatába illeszkedő honlapot. Szolgáltatások

15 A konkrét cég ismeret és annak igényeinek pontos meghatározása nélkül nehéz előre megbecsülni a várható költségek alakulását. Ennek ellenére következzen néhány összeg kedvcsinálónak: PR outsourcing Óradíj 3 500 Ft-tól Akció díj 12 900 Ft-tól Havi díj 75 000 Ft-tól Éves díj 189 000 Ft-tól Mi és mennyi? Arculati kézikönyv 76 000 Ft-tól Kommunikációs terv 85 000 Ft-tól

16 Kiegészítő tevékenységek anyagi vonzatai a teljesség igénye nélkül: Hirdetés tervezése 2 500 Ft-tól Levélpapír tervezés + kivitelezés 16 Ft / db-tól Névjegykártya 4 300 Ft-tól Banner 9 000 Ft-tól Web oldal 62 000 Ft-tól Logó tervezése 1 500 Ft-tól

17 Elérhetőségek  1139 Budapest, Kartács u. 4.  +36 1 786 2262  info@felis.hu www.felis.hu Tápai RitaNagy Annamária media directoraccount director +36 20 801 2159+36 70 453 5212 rita.tapai@felis.hu a.nagy@felis.hu


Letölteni ppt "Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések