Zoo Klub 2010. Év az Alma éve 2011.Év a Körte éve A új projekt része a tanulás. Ezért az évek gyümölcseit mutatjuk meg egy új projektben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A bank, amelyik érted van!
Advertisements

Területfejlesztés és esélyegyenlőség a Barcsi kistérségben
Ó JAJ!” hátul is van ám szemem! SZUPER EZ A ZENE, CSAK NE LENNÉK ILYEN FÁRADT… NEM TALÁLOM A TÉMÁT, HOL LEHET, AZ ABLAK MELYIK SARKÁBAN? JA,
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban A foglalkoztatási célú projektek jelentősége, hatása a térségi foglalkoztatásra Szombathely, május 14.
Embassy of Switzerland Swiss Contribution Office Hungary Svájci – Magyar Együttműködési Program Szabályok és eljárások Információs Napok, május Miskolc.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Átjáró: szférák között - Kulturális antropológia és civil szervezetek. Alkalmazott antropológiai módszerek egy miskolci civil szervezet tevékenységében.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Többet ésszel, mint erővel
PROJEKT A GYAKORLATBAN AVAGY A TANULÓPÉNZT MEG KELL FIZETNI.
Éjjeli Őrjárat - Túró Zoltán
Az eredményeket nem látni, hanem érezni kell Az EQUAL program hatása és kihatása Május 20 VGYKE.
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
Szent László tér 3. A társasház eddig megvalósult felújításai NH Közös Képviselet Kft.
Az Ügyfélkapu TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása.
Internetes keresés 1 Az adott év húsvét vasárnapján Keszthelyre utazunk vonattal. Mennyibe kerül egy diákjegy? Mikor induljunk, ha ebédre szeretnénk odaérni?
tanév SZAKTANÁCSADÁS Dr. Sarkadiné Keszi Gabriella tanév SZAKTANÁCSADÁS.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Kísérlet a roma integráció szempontjainak fokozott érvényesítésére: a leghátrányosabb helyzetű kistérségek programja Kullmann Ádám, Nemzeti Fejlesztési.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Családi vállalkozások - prezentáció
Ismétlés Szabály: Minden diák kap egy-egy kártyát 1-8- ig. Minden diák ír egy-egy ismétlő kérdést a lapjára. Click a Gomb-ra. A diák akinek a számnak.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Készítette: Kása Andrea Sőreghi Orsolya
Készítette: Horváth Mónika
1 BÉKÉS MEGYEI KATASZTRÓFAVÉDELMI IGAZGATÓSÁG március Dr. Takács Árpád pv. ezredes Kolontár település kitelepítése.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
1 Horvát-Magyar együttm ű ködések a vidékfejlesztésben Beremend, november 23.
Bilics Edit Projekt koordinátor május 12. Óvodai Szenzomotoros Integráció
Kiegészítés a Minőségbiztosítás II. oktatási segédlethez (BSC) A 2. konzultáción kiemelt diasorszámok: 7-10, 17,18-23,31,34-44,59,66,75-82,85-86,88- 90, ,
Személyközpontú diáktámogatás a Dobbantó programban Győrik Edit Kongresszus után – a változások folyamatában Budapest, május
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Nyilvánosság biztosítása
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
CIO’08, Siófok, április 17. Dr.Kornai Gábor AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Zrt. Gyümölcsöző változások az AAM-ben.
ÜDVÖZÖLJÜK a Térségi Konferencia résztvevőit november.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
Együtt a vállalkozásokért Zala megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány Dömökné Srágli Lívia projektmenedzser.
Tanulást könnyítő segédprogramok
7 érv a virtuális világban való tanulásra Christel Schneider, ICC Gerhilde Meissl-Egghart, talkademy.
„Szárnyakat adni a Malacnak”. „Szárnyakat adni a malacnak” A projekt bemutatása TÁMOP /
Barátság Nyugdíjas Klub. Klubunk 1997 októberében alakult, 89 fővel, jelenleg 13 fő között ingadozik létszámunk.
NYÁR mezőgazdaság. Melyik a hagyományos, és melyik a korszerű aratási folyamat ?
Bodócs István történelem verseny december 16.
Nagyné Horváth Emília.
Megpályázható tevékenységek BM/9674-2/2011. sz. nyílt pályázati felhívás alapján Európai Integrációs Alap dr. Gyöngy Anna BM EUEFO.
RICSE KÖRZETI VÍZMŰ Vízbázisvédelmi Projekt Összeállította: Dr. Deák János Projekt műszaki vezető
CMMI 1.3 – Verifikáció Készítette: Kis Gergely. Bevezetés A specifikációt, követelményt vetjük össze a kész/készülő termékkel Itt nem vizsgáljuk, hogy.
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
Zsidó irányzatok, modern értékek BBN-HEB-341.9, BBN-HEB , BMA-HEBD-322.5, BBV , BMVD , BMA-VALD-452:1, BMA-VALD-518:2 Biró Tamás 2015.
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
A különböző eszközök egymáshoz való viszonya IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Közösségi szolgálat Mit jelent a közösségi szolgálat?
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Európai Uniós ismeretek
előadások tervezése és kivitelezése Kovács Ilona egyetemi tanár
„Egy csónakban evezünk” Mesterpedagógusok III. Sonkádi Szabadegyeteme
UEFA Grassroots Tornák szervezése
Apor Vilmos tér megállóhely a Márton Áron tér végállomás irányába b.)
Miért fontos a természettudomány-tanítás horizontját szélesíteni?
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
beruházás-tervezési ABCD
Előadás másolata:

Zoo Klub Év az Alma éve 2011.Év a Körte éve A új projekt része a tanulás. Ezért az évek gyümölcseit mutatjuk meg egy új projektben.

Tanulási Témák Az évek gyümölcsei Szabályok Körzet Viselkedéskultúra Nagy szerepet kapnak az ész fejlesztő órák.

Évek gyümölcsei év az Alma éve év a Körte éve Kérdések -Miért írjuk nagybetűvel a gyümölcsök nevét? -Mi lesz a következő év gyümölcse? -Hány éves ez a projekt?

Szabályok Aranyszabály:Vigyázunk a társaink egészségére,biztonságára Alapvető szabályok:Nem szabad átmenni nem a mi körzetünkben lévő csapatokhoz! Ha valaki rosszul lett különleges gyógymódot kell használni! Kérdések -Mi az aranyszabály? -Hány alapvető szabály van?

Körzet Körzetünkben lévő csapatok : - Zoo Klub - Hold Klub Fő klub : Zoo Klub A nem a mi körzetünkben lévő csapatok A Zoo Térség területén kívül találhatók.

Körzet 2. Történelem - Vezetők 1. vezetőnk:Komócsi Martin 2. vezetőnk: Horváth Réka Anna Jelenlegi: Horváth Réka Anna Zoo Klub alapításának éve: Kérdések: -K-Ki a mostani körzet vezető? -M-Melyik Klub a vezető klub a körzetben?

- Hogy hívják a körzetet? - Hol vannak a nem a mi körzetünkben lévő csapatok?

Viselkedéskultúra - Mikor leveszed az elérhetőségeket a szögről tedd a tetőre és ha készen vagy tedd vissza a szögre! - Mikor csengetsz mond hangosan hogy Zoo! Kérdések - Honnan kell levenni a címert? - Miben vannak az elérhetőségek? - Mit kell mondani ha csengetsz?