Családi vállalkozások - prezentáció

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Ákos FÜZI Energetika 2011.
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Innováció konferencia
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
Digitális világ A digitális reklám
Szegő Szilvia M unka és pénz (családi és állami) a gyermeknevelő családban Családbarát társadalomgazdaság politikát! Előadás a Társadalomgazdasági Szakosztály.
Egy történet, amelyről érdemes elgondolkozni!
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
E.ON – Versenyben Önökért!
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Az üzleti terv.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
Hogyan és miért vállalkozzunk?
Szegénység-sírás-nevetés a krajcárkeresés történetében
Üzleti terv.
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Kommunikáció a szociális szövetkezetekről (P.A.) 1 Mi az a helyi gazdasági igény, amellyel elérhető a közösségi vállalkozás fenntarthatósága? Miből csinál.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Készítette: a Dalai Láma
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
A vállalkozások környezete
Hogyan rontsd el gyermeked jövőjét?
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Családi vállalkozás.
Kaliforniai paprika árváltozásának okai Készítette: Dér András.
A feledés definíciója: 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 2. az - idáig érzett - szeretetnek.
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
Nézd csak meg ezeket a képeket! Ha netán azon gondolkozol, hol is található ez a szálloda, hát ez nem egy szálloda. Ez egy lakóház!!! Mindez a Sheikh Zayed.
Ki is az elemző közgazdász?
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Ha soha nem éreztél fájdalmat, honnan tudnád, hogy én vagyok a Gyógyító?
Sponsorare necesse est
MESÉLJ APU (Muhi János) Zene: Fiam (Komár László).
Tromf Rt. Prezentáció Készítette: Bogdán Balázs vezérigazgató.
Minőség menedzsment 6.előadás
Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány FAT intézményi akkreditációs lajstromszám: AL Budapest, Rómer Flóris u Telefon: (1) ;
A kutatás munkafolyamata és munkaeszközei © Turóczyné Veszteg Rozália Felnőttképzési szakértő Szolnok
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Terepgyakorlat megnevezése (benne a terület nevével) Tanár neve Iskola neve.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
Key To Success DUPLIKÁCIÓ 3 Résztvevős Hívás /3-way/ A Duplikáció Egyik Alapja Ez!!! Mikor lehet használni? /IDŐZÍTÉS/ Legjobban működik amikor a jelölt.
A kis gömböc.
A feledés definíciója: 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 2. az - idáig érzett - szeretetnek.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
ATF Gyakorlati tapasztalatok Mádi-Szabó Eszter Salva Vita Alapítvány Június 12.
Zsembery Levente vezérigazgató
Szakmai gyakorlat Bemutató A cég A gyakorlati időmet a család saját vállalkozásában töltöttem Ez idő alatt sok tapasztalatra tettem szert.
Mi várható gazdasági téren? - az ország gazdasági helyzetének megítélése Szlovákiában, Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon - Szeitl Blanka.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Mountain of China Tudjuk…. - miért nem teszünk róla ?
A vállalkozás létrehozásának lépései
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
A káros szenvedélyek hatása egy fiatal szervezetre
Milyen előadás legyen?1 Milyen előadást? Csink László Jogi informatika projektek 2004
ÓZDI JÁRÁSI FELZÁRKÓZÁSI KEREKASZTAL 2. ÜLÉSE „Területi együttműködést segítő programok kialakítása az ózdi járásban” ÁROP-1.A
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
Vállalkozásmenedzsment
K&H a családi vállalatok bankja
Családi vállalkozás.
ERŐT- EGÉSZSÉGET MINDENKINEK
Döntsünk okosan a hitelfelvételről!
Családi vállalkozások jogi buktatói Jövőtervezés generációváltással
Előadás másolata:

Családi vállalkozások - prezentáció

A vállalkozás története A vállalkozás alakulásának időpontja (az se baj, ha a háború előtt) Az alapítók (családi viszonyaik, nevük, koruk) Az alapítás motivációi A profilválasztás szempontjai Lényeges fordulópontok a kezdetektől napjainkig (mi történt, miért történt, hogy jöttek ki belőle - nemcsak annyit, hogy jól vagy rosszul, hanem, hogy be kellett-e szállnia másnak egy időre a háború alatt, s visszakapták-e, hogy ott folytatták-e, ahol abbahagyták, vagy miben nem, profilváltoztatások és annak okai, szűkülés, bővülés, költözés, stb. s ezek tartalma, okai, időpontokkal) A generációváltások történetei - ha voltak - és időpontjai (az előző pontban csak említse, itt fejtse ki!)

A vállalkozás jelenlegi jellemzői Földrajzilag hol van? A településen belül hol van - ha ez valamiért lényeges (vevőforgalom, környezetvédelem, szállítási távolság, a telephely ára, a tulajdonos birtoka, stb.) Jogi formája (és az eddigi változások e téren időponttal) Tulajdonosi szerkezet (hányadrész kié) Szervezeti felépítés és/vagy munkakörök

A vállalkozás működése Kik dolgoznak benne? Miért éppen ők? Kinek mi a feladata - ha még nem írta Adódnak-e konfliktusok?Ha igen, miből? Családtagok között is? Van olyan tevékenység a vállalkozásban, amit csak családtagra lehet bízni? (Családtagtól kérdezze!) Van olyan tevékenység, amit külső szakemberre kell bízni?

Generációk A vállalkozást hányadik generáció vezeti? Hány generáció dolgozik benne? Sorolja fel, s azt is, hogy melyik mit csinál! Készül-e a következő generáció az utódlásra?Ha igen, hogyan? (munka, tanulás korábban, most, nemsokára) Miért érdeme folytatni?Miért nem érdemes folytatni?

Család és vállalkozás Milyen előnyei, erősségei vannak a vállalkozásnak amiatt, hogy családi cég? Hogy használják ki? Milyen hátrányai vannak annak, hogy ez családi cég? Hogy küszöbölik ki ezeket a gyengeségeket? Hogy választódik ki – választják ki az utódot? A gyerekeket bevonják a vállalkozásba? Hogyan? Azok szívesen kapcsolódnak be? Miért igen, vagy miért nem?

A vállalkozás piaca A vállalkozás célcsoportja, vevői, ügyfelei A vállalkozás versenytársai (nem kell az összes, csak néhány jellemző, s hogy miért) Termékösszetétel,szolgáltatások Árpolitika Értékesítési csatornák - és hogy hogy alakultak ki Reklám - egyéb marketing kommunikáció Miben versenyeznek a versenytársakkal? -miben jobbak, stb. A kereslet várható alakulása

A vállalkozás pénzügyei Most hogy álla vállalkozás? Hogy futott fel (évek megjelölése) a vállalkozás, vagy hogy, hányszor, miért ment le? Kapott-e támogatást – mire, honnan, mikor? Voltak-e, vannak-e likviditási gondjai? Hogyan használják fel a vállalkozás jövedelmét? (visszaforgatás, mindenki megkapja, a családé lesz a haszon) Van-e rajta vita? Miféle? Mennyiben válik szét a család és a vállalkozás jövedelme?

Tanulságok, jövőkép Tervezik-e a vállalkozás bővítését? Ha igen, akkor hogyan? Ha nem, akkor miért nem? Ha lenne 3 kívánsága, mi lenne az?