Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció más néven promoció információk közlése a termelő (szolgáltató) és a potenciális fogyasztó között, hogy aatitűdöket, magatartást befolyásoljon a gazdaság része hat rá a társadalmi, technológiai környezet Forrás: Forgó (2001), 181. oldal
A marketingkommunikáció ismérvei szervezet vagy megbízottja bocsátja ki tárgya a termék vagy szolgáltatás cél az értékesítés a kommunikáció eszközeivel él a fogyasztóhoz (vevőhöz) szól Forrás: Forgó (2001), 182. oldal
Kommunikációs politika az értékesítést segíti magába foglalja: a reklámozást a vásárlásösztönzési eszközöket akció, termékbemutató, áruminta... a személyes értékesítést a direkt marketing eszközeit levél, telefon, online kommunikáció... a Public Relations eszközeit (közönségkapcsolat, szervezeti propaganda) Forrás: Vágási (2007), 17. oldal
Reklám
Vásárlásöztönzési eszközök
Személyes értékesítés
Felhasznált irodalom Forgó Sándor (2001): Kommunikációelmélet. Üzleti kommunikáció. Médiainformatikai kiadványok. EKF Líceum Kiadó, Eger.
Online marketing www.honliner.hu (poén, fogalmak stb.) http://www.piliscentrum.hu/cegeknek/ (árak...) http://reklamokesnemek.blog.hu/