Személyes eladás (personal selling)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Marketing gazdaságtan Fogyasztói magatartás
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
MARKETING.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
A szolgáltatásokról.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Készítette: Molnár Fruzsina Eszter szociális munka III. évfolyam
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Marketingkommunikáció
REKLÁM ötletek, termékek, szolgáltatások bármilyen, beazonosítható szolgáltató (szponzor) által fizetett, nem személyes bemutatása és népszerűsítése azonosítható.
A marketing alapkoncepciói
MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ
A kommunikációs mix elemei
A marketing alapkoncepciói
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
Közönségkapcsolat (public relations)
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
SZEMÉLYZETI MARKETING
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Sponsorare necesse est
A szolgáltatásokról.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
8. Az eladásösztönzés.
9. A személyes eladás (Personal Selling)
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Online értékesítési modellek
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Pénzügyi-számviteli mutatók
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Szolgáltatásmarketing előadás
2/18/2018 Marketingterv Név.
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Partnerség és együttműködés
Európai Uniós Alapismeretek
Értékesítés, kereskedelem
Reklám (advertising).
Előadás másolata:

Személyes eladás (personal selling) A kommunikációs mix elemei

Marketingkommunikációs mix személyes értékesítés (personal selling) reklám (advertising) vásárlásösztönzési eszközök (sales promotion) közönségkapcsolat (PR) direkt marketing (DM)

Személyes eladás azon eladási formák összessége, ahol a személyes kommunikációt használják érvelésre (pl.: telefonos eladás is) célja: az értékesítés a vevő személyes informálásán, meggyőzésén, ösztönzésén keresztül előnye a célszemélyre szabható, reakció is közvetlenül értékelhető hátránya költséges eszköz használata célszerű, ha nagy mennyiségű vagy értékű az értékesítés komplex jellegű termék alapos bemutatása a szolgáltatást a potenciális vevő igényeihez kell alkítani Vágási (2007): Marketing- stratégia és menedzsment, Aliena. 227. oldal

Vevőszolgálat vásárlással kapcsolatos, vevőknek nyújtott szolgáltatások formái vásárlás előtti - tájékoztatás vásárlás közbeni - eladás vásárlás utáni - vevői elégedettség törzsvásárlói - vevők lojalitása integrált vevőkapcsolat-menedzsment - IKT használatával interaktív kapcsolat a vevők megtartása érdekében

Vevőszolgálat a vásárláskor fő célja: a vevő meggyőzése, vásárlásra ösztönzése eszközei termékhasználat működés bemutatása kipróbálás tanácsadás pénzügyi előnyök nyújtása áruhitel ügyintézése vásárlás kényelmi feltételeinek biztosítása: parkolás, gyermekmegmegőrzés, italautomaták, büfé, étterem stb. Aerobic-figura kipróbálása

Ismert feladatok Gondolják át, majd próbáljanak meg személyesen eladni: életbiztosítást mobiltelefonhoz kötődő szolgáltatást atka mentesítő porszívót (női vagy férfi)

Gyakorló feladat

Csoportmunka 2. Gondolják át, majd próbáljanak meg személyesen „eladni”: gyermeknapon könyvbarát tagsági kártyát nyugdíjas találkozón nagyszülő-unoka könyvtári programot a könyvtár helységeit bérbeadni

Vevő - Gyermeknap nyitott olvasni nem szeret internetezik

Vevő - Nyugdíjas új dolgokba nehezen kezd bele szeret dicsekedni határozatlan

Vevő - bérbeadás lekezelő könyvelő alkat saját elhatározásától nehezen tér el, de a tények alapján változhat a véleménye

Felhasznált irodalom Forgó Sándor (2001): Kommunikációelmélet. Üzleti kommunikáció. Médiainformatikai kiadványok. EKF Líceum Kiadó, Eger. Lackó L. Balázs - Zsom László (2004): Sales&Marketing Szakszótár. Angol - magyar - angol. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., Budapest. Sándor Imre (2006): A marketingkommunikáció kézikönyve. Aula, Budapest. Veres Zoltán (2003): Szolgáltatásmarketing. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., Budapest. Vágási Mária (2007): Marketing - stratégia és menedzsment. Alinea, Budapest.