Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

A pedagógusok munkaidő beosztása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Az iskolai szociálismunka
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Iskolánkról.
A szaktanácsadás támogató szerepe
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Közoktatási feladatok teljesítése: - nevelési-oktatási intézmény; - pedagógiai szakszolgálat; - pedagógiai szakmai szolgáltató. Intézkedési terv.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
I ntegrációs P edagógiai R endszer. INTEGRÁLT NEVELÉS-OKTATÁS: A hátrányos (HH) és halmozottan hátrányos helyzetű (HHH), eltérő nevelési igényű, gyermekek.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
A szaktanácsadó segítő szerepe
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Pedagógus értékelési rendszer
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Teljesítményértékelés az óvodában
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
főosztályvezető-helyettes
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Kompetencia alapú szakoktatás
Előadás másolata:

Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.

Intézmény minőségirányítási programja Szülői kérdőívek Tanulói kérdőívek Intézményi klímateszt Pedagógus értékelés

Szempontok A tanítás nevelés minősége Nevelési-oktatási eredmények Az iskolai környezet A szülőkkel való kapcsolattartás Excel Excel

Szülői kérdőívek

Tanulói kérdőívek A tanítás nevelés minősége Nevelési-oktatási eredmények Az iskolai környezet A szülőkkel való kapcsolattartás Excel Excel

Intézményi klímateszt Vélemények a tantestületről Igazgatóról Igazgatóhelyettesről Pedagógus – alkalmazott témakör Vélemények a vezetésről Excel Excel

Vélemény a tantestületről Eredmény:3,9

Vélemény az Igazgatóról Eredmény:4,6

Vélemény az Igazgatóhelyettesről Eredmény:4,8

Vélemény a pedagógus-alkalmazott témakörben Eredmény:4,4

Vélemény az iskolavezetésről Eredmény:4,6

2008/2009. tanévtől alkalmazzuk PEDAGÓGUS TELJESÍTMÉNY ÉRTÉKELÉSE Értékelés szempontjai:Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 1. Adminisztráció  A pedagógiai tevékenységgel összefüggő ügyviteli tevékenység, tanügyi dokumentumok vezetésének minősége.  Kimutatások, jelentések, beszámolók. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 2. Feltételek  Diplomák száma minősége.  Végzettsége, képesítése alapján alkalmazása  dinamikus lehetőségeket biztosít. Továbbképzési kötelezettségének eleget tesz.  Részt vesz a feltételek megteremtésében, pályázatokat ír, pedagógiai újításai vannak. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 3. Szakmai tevékenység  Képességeinek, adottságainak, érdeklődésének megfelelő nevelésben és oktatásban részesíti a tanulókat.  Értékeli a tanulók teljesítményét.  Folyamatosan visszajelez a tanulók előmeneteléről.  Külső-belső mérések, vizsgák. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 4. Pedagógiai programban rögzített, a tanítási órák keretében meg nem valósítható foglalkozások megtartása  Napközis foglakozások, naplóvezetés.  Szakkör, énekkar, művészeti csoportok.  Iskolai sportkör.  Tanulmányi, szakmai, kulturális versenyek, házi bajnokságok, iskolák közötti versenyek, bajnokságok, diáknap, testvérkapcsolatok ápolása.  Tanulmányi kirándulások szervezése, környezeti nevelés, osztályépítő rendezvények megtartása, táborok szervezése. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel

7. Hátrányos helyzetű tanulók fejlesztésében való közreműködés Kompetenciák, kulcskompetenciák fejlesztése. Továbbtanulásra készíti fel a tanulókat. Felzárkóztató tevékenységet végez. Vizsgára készíti fel a 8. osztályos tanulókat. Egyéni fejlesztési tervek alapján fejlesztést végez. (logopédiai, fejlesztő pedagógiai tevékenység) A hátrányok enyhítése érdekében támogató tevékenységet végez, konzultál, kapcsolatot tart. Osztályfőnökként konzultál, végzi az osztályfőnöki munkával összefüggő tevékenységeket. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 6. Tehetséges tanulók felismerése, fejlesztése Versenyekre készíti fel a tanulókat, felkészíti a képességeinek megfelelő középiskolára, művészeti iskolára. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 7. Nevelés- normaközvetítés Magatartási nehézséggel összefüggő tevékenység. Diákmozgalommal összefüggő tevékenység segítése. Egészségnevelési programban való részvétel. Tanuló- és gyermekbalesetek megelőzésével kapcsolatos tevékenységek. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel pedagógus, mint munkavállaló A nevelőtestület munkájában való szerepvállalás. Intézményi dokumentumok készítésében, végrehajtásban való közreműködés. Tanulókkal való törődés, tanulók felügyeletének ellátásának minősége. Szünetben felügyel, vagy felkészül órára. Helyettesítési feladatokat szívesen vállal. Tiszteletben tartja mások, (szülők, tanulók, kollegák) emberi méltóságát. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 9. Kapcsolatrendszer, társadalmi aktivitás Kapcsolattartás minősége a partnerekkel (tanulókkal, szülőkkel, pedagógus kollegákkal, más szakemberekkel). Az elvárt módon képviseli az intézményt. Titoktartási kötelezettségének eleget tesz az összes partnerrel szemben. Részt vállal a település közéletében, térségi kapcsolattartásban közreműködik. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 10. Önismeret – személyes attitűd Ismeri saját adottságait, lehetőségeit, erényeit, hibáit. A visszajelzéseket, bírálatokat pozitívan hasznosítja munkája során. Személyes tulajdonságai segítik az eredményes munkavégzést (megbízható, pontos, következetes,kiegyensúlyozott, feladatvállalásban aktív, empatikus). Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 11. Közösségépítés Részt vállal a közösség konfliktusainak megoldásában. Közösségépítő tevékenysége példaértékű. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel

Kiemelkedő minősítés: (kimagasló teljesítményt nyújtó) : 3 pont Megfelelő minősítés: (jó teljesítményt nyújtó) : 2 pont Kevéssé megfelelő minősítés: (vezetői korrekciót, fejlesztést igénylő) : 1 pont Nem megfelelő minősítés: (egy minősítési szempont értékelése nem megfelelő) : 0 pont Kiválóan alkalmas: 100% - 80% - ig Alkalmas: 79% - 60 % - ig Kevéssé alkalmas: 59% - 30 % - ig Alkalmatlan pontértéke : 30% alatt van. Teljesítmény értékelése

Pedagógusok teljesítményének értékelése 2 év összehasonlításában