Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
K REFORMÁCIÓ C SZÉKELYUDVARHELY KOLLÉGIUM E M 100 ÉV T.
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Ökoiskola cím elnyerése előtt és után
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
Az első Föld Napját Denis Hayes amerikai egyetemista kezdeményezésére tartották még április 22-én. Már ezen az eseményen 25 millió amerikai emelte.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Iskolánkról.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
BUDAI KÖZÉPISKOLA BUDAI KÖZÉPISKOLA.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
A Barcsi Általános Iskola Arany János Tagiskolája bemutatkozik
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
VÁR A VAJDA – 2010/2011 ________________________________________________ Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca.
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola
Padányi Katolikus Gyakorlóiskola
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
UNICEF PROJEKT: GYERMEKBARÁT ISKOLA 2011/2012
Zrínyi Ilona Általános iskola
Szígyártó Gusztávné Nagy Márta Iskolánk eredményei ma is "megdobogtatják" szívemet, a kudarcok - ha adódnak - mindig munkára, korrekcióra sarkallanak.
Iskolai Környezetvédelmi Világnap projektünk
Beszámoló a Zöld szemüveggel a fenntartható életért projekt megvalósításáról Dr. Budayné dr. Kálóczi Ildikó a projekt szakmai vezetője Debrecen, 2009.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Ökoiskolai beszámoló 2010/2011
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Alapiskola A szentpéteri iskolákról, illetőleg keletkezésükről néhány adat áll csak rendelkezésünkre ig csupán egy tanteremből állt az iskola. A.
A Köztársaság Téri Óvoda bemutatása
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
Diáktalálkozó Dél-alföldi Zöld Diákparlament I. ülése 2009-ben az Algyői Fehér Ignác Általános Iskola szervezésében célunk, hogy a Zöld Diákparlament.
PROGRAM.
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Ökoiskola-vezetőképzés Debrecen április 15.
„Családi időutazás” TÁMOP-projekt 1. félév január – május KŐRÖSI.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
ÖKO ISKOLA 2008 tavaszától Környezettudatos élet: Kiállítások, rendezvények Túraversenyek, kirándulások.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Diákönkormányzat beszámolója 2009/2010 tanév Alakuló megbeszélés Elnök: Túrós Kata Elnök: Túrós Kata Elnökhelyettes: Raffay Norbert Elnökhelyettes:
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
Sárszentmiklósi Általános Iskola Nagylóki Tagiskolája Nagylók Kossuth utca 3. Ökoiskola január december 31. Bakonyi Árpádné.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Tőzeges tanösvény „Otthon az erdőben” Gyömrői II. Rákóczi Ferenc
Ócsai Madárvárta. Ócsai Madárvárta Táborok 2. Miközben a természettel ismerkednek, a résztvevők azt is megtanulják, hogyan tudják ellátni magukat és.
DARUS a gyermekekért.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Iskolánk rövid, környezeti nevelési programjának bemutatása
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
DARUS a gyermekekért.
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Támogató alap dokumentumok
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény

Iskolánk pedagógiai programjában kiemelt, arculatmeghatározó szerepet kapott az ének-zene, a német nemzetiségi nyelv,

és a környezeti nevelés. és a környezeti nevelés.

rendszerszemlélet holisztikus látásmód élményközpontú környezetkép környezetharmónikus életvitel Hitvallásunk:

Közel két évtizedes munkánk eredménye, hogy iskolánk elnyerte az ÖKOISKOLA címet

Intézményünk új emblémája szeptember 1-t ő l

ÖKOISKOLAI CÉLJAINK Tanítványaink: kezeljék értékként a rendezett, tiszta és szép környezetet kezeljék értékként a rendezett, tiszta és szép környezetet érezzenek felel ő sséget és vállaljanak feladatot ennek meg ő rzéséért érezzenek felel ő sséget és vállaljanak feladatot ennek meg ő rzéséért tartsák feladatuknak a természetes- és természetközeli életterek meg ő rzését, védelmét tartsák feladatuknak a természetes- és természetközeli életterek meg ő rzését, védelmét törekedjenek a környezetbarát-, környezetharmonikus életvitelre törekedjenek a környezetbarát-, környezetharmonikus életvitelre öntevékenyen vegyenek részt a szabadég-iskolai programokban öntevékenyen vegyenek részt a szabadég-iskolai programokban vállaljanak és vegyenek részt természetvéd ő programban, terepi akcióban vagy terepgyakorlaton vállaljanak és vegyenek részt természetvéd ő programban, terepi akcióban vagy terepgyakorlaton környezeti problémák esetén legyen véleményük, vállaljanak feladatot, legyenek képesek kompromisszumra, vagy együttm ű ködésre környezeti problémák esetén legyen véleményük, vállaljanak feladatot, legyenek képesek kompromisszumra, vagy együttm ű ködésre

Intézményi feltételek megalakult a diák és tanári ÖKO - munkacsoport Személyi feltételek :

Intézményi feltételek: Tárgyi feltételek kiemelked ő en jók.

Intézményi feltételek: Tárgyi feltételek kiemelked ő en jók. szaktantermek szaktantermek

F ő bejárat 2007 Megkezdtük az iskola küls ő környezetének és bels ő tereinek átalakítását

iskolapark

szabadtéri tanterem 2007

madárvédelmi mintakert

természetes anyagokból készült játszótér

Megkezdtük az iskola küls ő környezetének és bels ő tereinek átalakítását A készül ő ÖKO - hirdet ő

Megkezdtük az iskola küls ő környezetének és bels ő tereinek átalakítását Folyosók és tantermek virágosítása

Megkezdtük az iskola küls ő környezetének és bels ő tereinek átalakítását Bels ő átrium

Megkezdtük az iskola küls ő környezetének és bels ő tereinek átalakítását Iskolánk környezete

Az udvar virágosítása, pihen ő helyekkel Megkezdtük az iskola küls ő környezetének és bels ő tereinek átalakítását

Elkészült a kerékpártároló, mely az ÖKOISKOLA feltétele Megkezdtük az iskola küls ő környezetének és bels ő tereinek átalakítását

Erdei iskolai bázishelyek: Váralja - Kelet-Mecsek 4. évf. Váralja - Kelet-Mecsek 4. évf. Tüske – Nyugat-Mecsek 5. évf. Tüske – Nyugat-Mecsek 5. évf. Pálköve - Balatonfelvidék 6. évf Pálköve - Balatonfelvidék 6. évf A környezetadekvált tereptanulmányok formái

Témanap évente két-két nap minden tanuló csoportnak A környezetadekvált tereptanulmányok formái

Természetvédelmi akció, terepmunka, terepgyakorlat A környezetadekvált tereptanulmányok formái

Tanulmányi kirándulás A környezetadekvált tereptanulmányok formái

Állatok Világnapja - október 1. Állatok Világnapja - október 1. Hagyományteremtő programjaink

Madármegfigyel ő Világnap – október els ő hete Madármegfigyel ő Világnap – október els ő hete Hagyományteremtő programjaink

Madarak és fák napja - május 10. Madarak és fák napja - május 10. Hagyományteremtő programjaink

Víz Világnapja - március 22. Víz Világnapja - március 22.

Föld Napja - április 22. Föld Napja - április 22. Hagyományteremtő programjaink

Nyári táborok, szakkörök Nyári táborok, szakkörök

Madárkarácsony Madárkarácsony Hagyományteremtő programjaink

A program megvalósítását segítő külső kapcsolatok MME Oktatóközpontja MME Oktatóközpontja „Tolna megye természeti értékeiért” Alapítvány „Tolna megye természeti értékeiért” Alapítvány Mókus – suli, Árpádtet ő Mókus – suli, Árpádtet ő DDNP Oktatóközpontja DDNP Oktatóközpontja Fekete István Egyesület Fekete István Egyesület KOKOSZ KOKOSZ