TÁMOP 3.4.3 „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

Országos Tini Könyvtári Napok Szolnok, június 23. Illés Julianna,
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Ne akarjon a tanító az emberből más embert faragni, hanem tanítsa meg a maga megismerésére, a maga tehetségeivel (...), s akkor áldott és gyönyörűséggel.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Iskolánkról.
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
2011. november 10. KKVSZI Kőrösy József Tagintézmény magyar nyelv és irodalom munkaközössége.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
MKE 44. Vándorgyűlése Helyismereti Szekció Győr, július 13. péntek Magdics Erika Szabadhegyi Magyar-Német Középiskola, Győr.
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS projekt keretében
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
EGYÜTT A TISZAPARTIS TEHETSÉGEKÉRT ZÁRÓ KONFERENCIA
Kémiai anyagok felhasználása az iparban Comenius-project.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
A gyakorlatvezető mentor
Készítette: Kovács Georgina Rotter Nikolett Csákány Eszter.
A „Nekünk bejössz, ha a könyvtárba bejössz!” című Országos Tini Könyvtári Napok keretén belül a következő programokkal várjuk a Kedves Érdeklődőket: 2008.
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: TÉNYEK ÉS TERVEK A legfontosabb teendőink 2010-ben Munkakultúra - Szakképzési Modellek Konferencia Hajdúszoboszló, Február.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
TELEGDI KATA IRODALMI ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI ELŐADÁSSOROZAT projekt értékelés „Kisvárda funkcióbővítő integrált település fejlesztése” című, ÉAOP /D-09-
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
A hátrányos helyzetű fiatalok felsőfokú tanulmányait elősegítő esélyegyenlőségi programom, amit az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogat és megvalósítója.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Diákönkormányzat beszámolója 2009/2010 tanév Alakuló megbeszélés Elnök: Túrós Kata Elnök: Túrós Kata Elnökhelyettes: Raffay Norbert Elnökhelyettes:
 2014-ben 7. alkalommal kerül megrendezésre a Szakma Sztár fesztivál  Elődöntő (írásbeli), előválogató, döntő  Írásbelik 2013-ban országosan közel.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
Tanévzáró ünnepség Nyárády Mihály Általános Iskola Ramocsaháza június 23.
Gyógypedagógiai Óvoda és Fejlesztő nevelés-oktatás munkaközössége tanév.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
Diákönkormányzat beszámolója
Testnevelés, mozgás, sport szakmai munkaközösség
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

TÁMOP „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny

Előzmények: az 1. iskolai vers- és prózamondó és –író verseny meghirdetése a Tiszapartiban az 1. iskolai vers- és prózamondó és –író verseny meghirdetése a Tiszapartiban Ezt követően minden évben megrendezésre került a verseny Ezt követően minden évben megrendezésre került a verseny 2011-ben már 10. alkalommal – hagyomány született 2011-ben már 10. alkalommal – hagyomány született

A verseny céljai: Célunk a versmondás és –írás iránt érdeklődő tanulók felkutatása, támogatása, más, iskolán kívüli versenyeken indítása, felkészítése. Célunk a versmondás és –írás iránt érdeklődő tanulók felkutatása, támogatása, más, iskolán kívüli versenyeken indítása, felkészítése. Az olvasás, a szépirodalom megkedveltetése, ráhangolás az alkotói folyamatokra Az olvasás, a szépirodalom megkedveltetése, ráhangolás az alkotói folyamatokra A siker „megízleltetése”. A siker „megízleltetése”.

A verseny 2010-ben és 2011-ben (a TÁMOP - pályázat ideje alatt) Minden évben tavasszal tartjuk a versenyt. Minden évben tavasszal tartjuk a versenyt. A jelentkezők száma fő körüli. A jelentkezők száma fő körüli. A zsűri tagjai a magyar munkaközösség tagjai illetve külső tagok (pl. színész, költő). A zsűri tagjai a magyar munkaközösség tagjai illetve külső tagok (pl. színész, költő). Az ünnepélyes eredményhirdetés minden évben iskolai ünnepség keretében történik a Költészet napi műsor részeként. Az ünnepélyes eredményhirdetés minden évben iskolai ünnepség keretében történik a Költészet napi műsor részeként.

Vers- és prózamondó verseny 2011

Képek a évi műsorból

Eredményeink: Iskolai rendezvényeken szavalatok Iskolai rendezvényeken szavalatok Városi rendezvényeken közreműködés Városi rendezvényeken közreműködés Versenyeken való eredményes részvétel Versenyeken való eredményes részvétel ( MEGAVERS, Forradalmi Szavalóverseny, Sárvári Diákköltők találkozója) ( MEGAVERS, Forradalmi Szavalóverseny, Sárvári Diákköltők találkozója) A versek megjelenése helyi illetve országos lapokban (pl. Új Néplap – Diákvilág oldal). A versek megjelenése helyi illetve országos lapokban (pl. Új Néplap – Diákvilág oldal). Továbbtanulás Bölcsészkaron Továbbtanulás Bölcsészkaron

A TÁMOP pályázat lehetőségei: A versenyek szervezésében A versenyek szervezésében Az értékelő munkában Az értékelő munkában A Költészet napi műsor megszervezésében A Költészet napi műsor megszervezésében A jutalmak beszerzésében A jutalmak beszerzésében A szerzett tapasztalatok megosztásában és későbbi alkalmazásában A szerzett tapasztalatok megosztásában és későbbi alkalmazásában

Kapcsolat más TÁMOP programokkal Társadalomtudományi nap – a mi városunk, Szolnok: Jenei Gyula szolnoki költő előadásán részvétel Társadalomtudományi nap – a mi városunk, Szolnok: Jenei Gyula szolnoki költő előadásán részvétel Hagyományőrző nap – Kele Fodor Ákos workshopja verskedvelő diákoknak – „Hídrombolás” Hagyományőrző nap – Kele Fodor Ákos workshopja verskedvelő diákoknak – „Hídrombolás” A Tiszaparti Színkör tagjai lelkes szavalók és versírók is egyben – Kovács Rebeka, Köves Melissa: Jónás -szövegkönyv A Tiszaparti Színkör tagjai lelkes szavalók és versírók is egyben – Kovács Rebeka, Köves Melissa: Jónás -szövegkönyv

A program folytonossága, fenntartása Tíz éve hagyományteremtő szándék – a hagyomány azóta megerősödött: folytatás a következő tanévekben is. Tíz éve hagyományteremtő szándék – a hagyomány azóta megerősödött: folytatás a következő tanévekben is. A jövőbeli tehetségek felkarolása és támogatása A jövőbeli tehetségek felkarolása és támogatása Kele Fodor Ákos példája Kele Fodor Ákos példája Hám Réka Ágnes előadja Csabai Nikolett esszéjét a barátságról, Gregor Csilla Hám Réka Ágnes versét szavalja. Hám Réka Ágnes előadja Csabai Nikolett esszéjét a barátságról, Gregor Csilla Hám Réka Ágnes versét szavalja.