Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.

Kompetensek lettünk? június 27..
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Előadás másolata:

Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás Operatív Program TÁMOP /2 pályázat Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben

Készítette: Móró Józsefné2 Előzmények Pályázat kiírása: szeptember Pályázatírás: dec jan. Támogatói döntés: május 27. A projekt kezdete: június 01. A felkészülés megkezdése: június Szerződéskötés: július

Készítette: Móró Józsefné 3 Pályázati tájékoztató a Dózsa György Általános Iskolában Tantestületi felkészítő nap Dunaújváros

Készítette: Móró Józsefné4 A program célja További kompetencia alapú programcsomagok bevezetése, adaptálása A pedagógusok szakmai kompetenciáinak, módszertani kultúrájának fejlődése Modern pedagógiai módszerek, eszközök alkalmazása Jól működő gyakorlatok adaptációja Részvétel a projektben érintett intézményekkel együtt szakmai munkaközösségek kialakításában, műhelymunkában Szegregáció mentes együttnevelési környezet kialakítása Önálló intézményi innováció

Készítette: Móró Józsefné5 Szervezeti felépítés Projektvezető: Tóth Györgyné Projekt asszisztens: 1 fő Intézmény vezetők Szakmai vezetők: intézményenként 1 fő Szakmai asszisztensek: intézményenként 1 fő (nálunk nincs külön) Megvalósítók: intézményenként 6-9 fő

Készítette: Móró Józsefné6 Vállalt feladatok I. Komp. terület TípusTantárgy Tanár - osztály Innováció sz. ért. - sz. alk.AmagyarHalács Mónika – 1.bpartneri kapcsolat sz. ért. - sz. alk.BtörténelemMolnár Attila – 5.at. tömb., t. integr. sz. ért. - sz. alk.BművészetekPálmai Csilla – 6. bt. tömb., projekt sz. ért. - sz. alk.BbiológiaBécs Krisztina – 7. bt. tömb., témahét mat. - logikaAmatematikaVizi-Németh Adrienn – 2. bmodul idegen nyelvAnémetMiklós Gabriella – 4. bprojekt életpálya-építésCSZITGajdó Krisztina – 1. cmodul életpálya-építésBszövegértésNagyidai Zsuzsanna – 5. bmodul életpálya-építésBmatematikaVárnagyné G. Zsuzsa – 5.cmodul

Készítette: Móró Józsefné7 Feladatok II. Új módszerek és tartalmak bevezetése, implementációja Tanmenetek készítése Önálló innováció Digitális kultúra fejlesztése Iskolai dokumentumok módosítása Esélyegyenlőség javítása Kapcsolatteremtés Nyilvánosság Dokumentáció, jelentések

Készítette: Móró Józsefné8 Támogatás A pályázaton elnyert teljes összeg: Ft Dózsa György Á. I. részére biztosított összeg: Ft Szakértői szolgáltatás: Ft Központi képzések: Ft Jó gyakorlatok megvásárlása, hospitálás, mentorálás: Ft Taneszközök: Ft Informatikai eszközök: Ft Bérköltség: helyettesítés, innováció Egyéb: nyitó nap, nyilvánosság, záró konferencia

Készítette: Móró Józsefné9 Továbbképzések I. Vezetőkre vonatkozó képzések: Változás-és projektmenedzsment: 2 fő, 2X30 óra Új oktatásszervezés az intézményben: 2 fő, 2X30 óra Tantestületi képzés: IPR alkalmazását támogató képzés: 25 fő, 25x 60 óra SNI gyermekek együttnevelésére felkészítő képzés: 2 fő, 2X60 óra Mérés- értékelés: 2 fő, 2X60 óra

Készítette: Móró Józsefné10 Továbbképzések II. Megvalósítókra vonatkozó képzések: Kompentencia alapú programcsomag alkalmazása: 9 fő, 9X30 óra Kötelező módszertani képzés: 9 fő, 9X30 óra Választott módszertani képzés: 9 fő, 9X30 óra IKT: 9 fő, 9X30 óra

Készítette: Móró Józsefné11 Eszközök beszerzése Hordozható számítógép: 9 db Fehér tábla: 2 db Kamera: 1 db Fényképezőgép: 1 db Lamináló: 1 db Lefűző: 1 db Pendrive: 9 db Projektor: 1 db Színes lézernyomtató: 1 db

Készítette: Móró Józsefné12 Mutatók A projekt időszaka alatt (2009/2010-es tanév során): 697 tanuló közül 220 vesz részt a programban 28 tanulócsoportból 9 érintett 111 HH tanulóból 41 tanulót vonunk be a programba 35 pedagógus vesz részt 1 vagy több képzésben 67 tanúsítványt kapnak a kollégák az év során (67 elvégzett tanfolyam)

Készítette: Móró Józsefné13 Kötelezettségek Legalább 1-1 vállalt innováció a projektidőszak alatt IKT eszközökkel segített tanórák aránya legalább 25% Tantárgytömbösített tanórák aránya legalább: 5% az első tanévben 10% a második tanévben 15 % a harmadik tanévben az intézményi teljes időkerethez képest Tantárgyi integráció legalább 1 csoportban Félévenként PEJ készítése Projekt zárása Fenntartási időszak től 5 év Fenntartási jelentések készítése évenként

Készítette: Móró Józsefné14 Jó munkát, kitartást, sikert kívánok mindenkinek! Köszönöm a figyelmet!