Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás 2007. II. félév.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Advertisements

Kvantitatív módszerek
Eladásösztönzés (Sales promotion)
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Projektciklus- menedzsment (PCM)
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
A tervezés mint menedzsment funkció
Versenyelemzés 8.fejezet.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
A projektmenedzsment fogalma
ÉRTÉKESÍTÉSI POLITIKA
Marketingkommunikáció
Minőségmenedzsment 1. előadás
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
Minőségmenedzsment 2. előadás
A külső környezet elemzése
A kommunikációs mix elemei
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A szervezeti problémák kezelése
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
Reklámozás, Public Relations
Marketing mix.
Marketing eszközrendszere
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Dr. Éri Vilma igazgató, Környezettudományi Központ
Kérdések a második zh-hoz
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Termelésmenedzsment Production Management
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
A MARKETING FOLYAMATA.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 3. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Pénzügyi-számviteli mutatók
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1 Business marketing. 2 3 kevesebb, de nagyobb vevő szoros eladó-vevő kapcsolat származtatott kereslet rugalmatlan kereslet ingadozó kereslet versenytárgyalás.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Harsányi László: Kulturális stratégiák 2. MOME 1 Stratégiai menedzsment Bevezetés a stratégiai menedzsmentbe, a stratégiai elemzés első szakasza ( A prezentációban.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
A külső környezet elemzése
Operatív menedzsment és versenyképesség
Kérdések a második zh-hoz
Az emberi erőforrás menedzsment (EEM)
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 4
Érvelés, tárgyalás, meggyőzés
MRP számítás.
1. Stratégiai tervezés és marketing
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Ötletek mára és holnapra
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
IRÁNYÍTÁS/ ELLENŐRZÉS
Előadás másolata:

Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév

Stratégiai tervezés

A vállalat hosszú távú céljai. 1. lépés 2. lépés 3. lépés Stratégia kialakítása -a jelenlegi stratégiák értékelése - az alternatív stratégiák azonosítása - az alkalmazható stratégiák kiválasztása Környezeti elemzés Általános környezet piac-és versenyelemzés Belső elemzések - eredmények - rendelkezésre álló erőforrások - a vállalat erős és gyenge pontjai 4. lépés

Ellenőrzés Megvalósítás stratégiák/szervezet napi tervezés Tervezés rövid távú hosszú távú 5. lépés 6. lépés 7. lépés

Yello - the business model. Sales & Marketing Brand operational customer relationship Logistics Production emotional customer relationship

Yello - success factors of the business model customer value € + marketing efficiency - price (brand) - operative efficiency time achieved customer value = Strength of customer commitment

Marketingmix Célpiac Termék ÁrKommunikáció Hely Minőség Termékjellemzők Opciók Stílus Márkanév Csomagolás Méret Szolgáltatás Garancia Visszáru Árlista Árkedvezmény Árengedmény Fizetési határidő Hitelfelvétel Reklám Személyes eladás Eladásösztönzés Publicitás Csatornák Terítés Lokáció Raktárkészlet Szállítás

Marketing stratégiák Védekező Pozícióvédelem Ellentámadás Megelőző támadás Rugalmas elszakadás Stratégiai visszavonulás Oldalba támadó védekezés Támadó Frontális támadás Átkaroló támadás Oldaltámadás Kikerülő támadás Gerillatámadás