Értékesítési ajánlat elemei február
A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
A megcélzott ügyfél szegmens minél pontosabb leírása Célcsoport
Üzleti megfontolások A fogyasztó számára: Hasznosságok, előnyök A cég számára: Előnyök (esetleg problémák)
Piaci környezet VersenytársakStratégiaIdőzítés
Jogi környezet Ha releváns
Bevezetés MódjaMódja IdejeIdeje
Műszaki megvalósítás A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető) A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető)
Kitekintés Lehetséges továbblépésLehetséges továbblépés
Részvételi feltételek Ha releváns Ha releváns
Értékesítési terv
Árak Árstruktúra ismertetése (az egyes árelemek hogyan járulnak hozzá a tervezett jövedelemhez?)
Várható bevételek
Költség paraméterek Költség nemek és mértékek Induló költségekInduló költségek Folyamatos költségek (állandó, direkt)Folyamatos költségek (állandó, direkt)
Jövedelmezőség Lehetőleg megtérülési adatokkal Lehetőleg megtérülési adatokkal
Kockázatok – Mi van akkor, ha...
Kommunikáció Üzenetek, médiamix, stb. Üzenetek, médiamix, stb.