Értékesítési ajánlat elemei 2009. február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GreenTech Megújuló Energia Klaszter 1. Konferencia
Advertisements

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
MARKETING.
Az üzleti terv.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
Tobit Pénzügyi Gazdasági Tanácsadó Bt. Budapest A határon átnyúló, közös ipari park lehetséges működési modellje, kialakítása, gazdasági lehetőségei Tóth.
Energetikai gazdaságtan
Alapfogalmak.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
CRM Customer Relationship Management –
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Tájékoztató jellegű információk!. Versenyképesség javítása külső befektetővel
Üzleti Terv A WowWe a legkorszerűbb és a legdinamikusabb üzleti tervet ajánlja a direkt értékesítési iparágban ….. 5 jövedelemforrással.
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Leslie Chadwick Vezetői számvitel c. könyvének ismertetése Készítette: Nagy Katalin (PAURWK)
Pénzügyi intézmények kontrollingja
Vállalkozások. A vállalat: olyan szervezeti egység, amely a piac más szerepl ő it ő l elkülönülten gazdálkodik, ezekhez piaci kapcsolatok f ű zik, megteremti.
Marketing mix.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Vállalatérték-élet pálya szakaszok
Kérdések a második zh-hoz
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Tervkészítés PDDL alapon Konzulens: Kovács Dániel László Intelligens rendszerek tanszék Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi.
Dr.Béza Dániel1 A kisvállalkozások alapításának és indításának finanszírozási sajátosságai, és lehetőségei Magyarországon. Szakszeminárium
XI. Logisztikai Fórum Budapest,2005 február 18. Készlettervezés és Gazdálkodás Pálffy Levente Nestlé Hungária Kft. Supply Chain Manager.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
16. Modern díj- és tartalékszámítás
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
A vállalkozási ötlettől az üzleti tervig
A MARKETING FOLYAMATA.
PÉNZÜGYI MENEDZSMENT 4. Dr. Tarnóczi Tibor PARTIUMI KERESZTÉNY EGYETEM
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Közigazgatási technológia E-kormányzat. E-kormányzat jelentősége Kormányzási reform Közigazgatási modernizáció Közszféra fejlődése.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Vállalkozásmenedzsment I.
A reklám centruma.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
„INTERREGIONAL INNOVATION SYSTEM IRIS L00049” c. projekt WP2 MUNKACSOMAG – INTERREGIONÁLIS KKV FEJLESZTÉS IRIS INNOVATÍV ÜZLETI ÖTLET ÉRTÉKELŐ MÓDSZER.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
„Virtuális Genom Projekt” Richnovszky Ádám – menedzsment Pitlik László (PhD) – tudásmérnökség Szöllössy Dániel – forráskutatás Kócs Róbert – rendszerszervezés.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
2/18/2018 Marketingterv Név.
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Az energetikai szakreferensi tevékenység előnyei
SZIGORLATI TÉTELEK - PÉNZÜGY
SZIGORLATI TÉTELEK - PÉNZÜGY
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Üzleti terv bemutatása
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Cégnév Üzleti terv.
IRÁNYÍTÁS/ ELLENŐRZÉS
Előadás másolata:

Értékesítési ajánlat elemei február

A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.

A megcélzott ügyfél szegmens minél pontosabb leírása Célcsoport

Üzleti megfontolások A fogyasztó számára: Hasznosságok, előnyök A cég számára: Előnyök (esetleg problémák)

Piaci környezet VersenytársakStratégiaIdőzítés

Jogi környezet Ha releváns

Bevezetés MódjaMódja IdejeIdeje

Műszaki megvalósítás A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető) A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető)

Kitekintés Lehetséges továbblépésLehetséges továbblépés

Részvételi feltételek Ha releváns Ha releváns

Értékesítési terv

Árak Árstruktúra ismertetése (az egyes árelemek hogyan járulnak hozzá a tervezett jövedelemhez?)

Várható bevételek

Költség paraméterek Költség nemek és mértékek Induló költségekInduló költségek Folyamatos költségek (állandó, direkt)Folyamatos költségek (állandó, direkt)

Jövedelmezőség Lehetőleg megtérülési adatokkal Lehetőleg megtérülési adatokkal

Kockázatok – Mi van akkor, ha...

Kommunikáció Üzenetek, médiamix, stb. Üzenetek, médiamix, stb.