Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Advertisements

Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Az üzleti terv.
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
2. 2. A gazdasági hatékonyságot növelő módszerek.
Értékesítési csatornák
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Alapfogalmak.
Állásportálok, fejvadász cégek statisztikái szerint a jól kvalifikált controllerek a legjobban fizetett, leginkább keresett gazdasági szakemberek közé.
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
III. A logisztika jövője
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
SZEMÉLYZETI MARKETING
A válság megelőzése és kezelése Készítette: Balázs Anna Dénes Gábor Kopasz Márta Romvári Frigyes.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
Reklámozás, Public Relations
A marketing alapjai.
Tanuló szervezet.
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Bauer András - Berács József:
Az értékesítési rendszer
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
Erotika Rt. Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kisújszállás Elérhetőségeink:
Az EEM helye a menedzsmentben
8. Az eladásösztönzés.
9. A személyes eladás (Personal Selling)
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
1 Gazdasági változások a rendszerváltás után 1990-es évek: Első multinacionális cégek megjelenése Új management kultúra Keleti piac helyett nyugati piac.
J. Peterman Company Készítette: Nagy Eszter Novreczky Kamilla.
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. üzleteiben
A piackutatás alapjai E-Learning.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A logisztikai rendszer beszerzési alrendszerének jellemzői és modellje
Az üzleti rendszer komplex döntési modelljei (Modellekkel, számítógéppel támogatott üzleti tervezés) II. Hanyecz Lajos.
KOVÁCS JÁNOS ELNÖK VIMFÓ
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Vállalkozásmenedzsment I.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
az Akasztói Szikiponty
Az üzletek operatív működtetése
Lear Corporation Magyarország Kft.
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Üzleti terv bemutatása
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
Készítette: Farkasné Veres Edina
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében Budapesti Corvinus Egyetem - Eladásmenedzsment Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében Készítették: Bartus Ildikó, Branner Ida, Csernik Nikolett, Krajcs Gábor, Szilágyi Márta

Személyes eladás folyamata Az eladószemélyzet irányítása Amiről szó lesz… Cég bemutatása Személyes eladás megjelenése Személyes eladás folyamata Az eladószemélyzet irányítása

Cég bemutatása

Cég bemutatása David McConell alapította 1886-ban, California Perfume Company néven Napjainkra az egyik legjelentősebb közvetlen értékesítést alkalmazó vállalat Hazánkban 1990 óta van jelen Az Avon cégfilozófiája: kereseti lehetőséget biztosít emelett kiváló minőséget nyújt alkalmazottak elismerése kötelességek a társadalommal szemben

Személyes eladás megjelenése

Személyes eladás megjelenése Nők árulnak nőknek oka az empátia és a személyesség alkalmazása az értékesítés során Kezdetben az otthonaikban keresték fel a nőket, ma már a katalógust postaládákban helyezik el, vagy a munkahelyeken értékesítenek Eladási ciklusok gyorsan követik egymást, egy kampány 2-4 hétig tart Értékesítést segítő eszközök termékminták, cég logójával ellátott termékek és a katalógus

A személyes eladás folyamata

A hatékony eladás lépései 1. Azonosítás és minősítés Igényfelmérés Vásárlói potenciál becslés Felkészülés a beszélgetés nyitására Elismerés, termékelőny hangsúlyozása Közelítés Érdeklődésnek megfelelő kedvező ajánlat nyújtása Bemutatás és szemléltetés Vevő reakcióra épít Kérdés feltevés a vásárlásra terelés érdekében A termék előnyeinek hangsúlyozása

A hatékony eladás lépései 2. 5. Ellenérvek kezelése Kérdésekkel feltárják a probléma gyökerét További előnyök hangsúlyozása 6. Zárás Eddig elhangzottak összegzése Korlátozott ideig fennálló akció hangsúlyozása Az ügyfél ismerőseinek ajánláskérése Utógondozás és a kapcsolat ápolása Ügyféltoborzási költségek csökkentése A siker az újravásárlásban mutatkozik meg

Az eladószemélyzet irányítása

Az eladószemélyzet és feladatai Eladószemélyzethez tartoznak Közvetlen eladással foglalkozók Kereskedelmi képviselők (tanácsadók, koordinátorok…) Eladószemélyzet feladatai Információ szerzése Eladás-tervezési feladatok Vevőkapcsolat-ápolási feladatok Megbízások lebonyolításával kapcsolatos feladatok

Kereskedelmi képviselők toborzása Vezetés kidolgozza a választási szempontokat Személyiségjegyek, melyeket figyelembe vesznek: Energikusság Magabiztosság Megjelenés Ágazati orientáció Speciális észjárás Empátia Belső késztetés Udvariasság Bárki dolgozhat képviselőként Alapvetően a koordinátorok feladata az új képviselők toborzása, de bárki jelentkezhet interneten

Kereskedelmi képviselők képzése Képzés céljai, hogy az új tanácsadónők felvilágosítást kapjanak a … Vállalatról Termékekről Vevőkről Versenytársakról Alkalmazható módszerekről Adminisztrációs feladatokról Felelősségről Értékesítési bemutatókról és szervezésükről Tanácsadónők különböző szinteket érhetnek el egyes tanfolyamok elvégzésével

Kereskedelmi képviselők motiválása

Kereskedelmi képviselők értékelése Forgalmi jelentés Személyes jelentések Üzletkötők megfigyelései Panaszok Vásárlók körében végzett felmérések

Kereskedelmi képviselők javadalmazása Rögzített (fix) összeg Változó összeg Költségtérítések Természetbeni juttatások

Köszönjük a figyelmet!