Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaság és az oktatás együttműködése
Advertisements

Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
A tudományos élet színterei I. Kutatási projekt I október 18.
Fizika alapszak az ELTE-n
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
Szlávi Péter: VISz Oktatói-díj
1 Kormányszóvivői tájékoztató Magyar Universitas Program június 16. A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM KÖRNYEZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEI A képzések szakmai felelőse: a Környezettudományi Intézet Fő feladata a tudomány területek közötti.
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Nyílt Nap december 18. Tanulmányi és Információs Központ: Kongresszusi terem.
Molekuláris Bionika.
Kémia Alapszak „Vegyülj Velünk !”.
Anyagmérnöki Alapszak
BSc a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Mesterképzés az EKF-en
Készítette:Keresztes Katalin Borbála KEKOAAF.PTE II. éves szabad bölcsészet szakos hallgató Óra: Kommunikáció az egyetemen Oktató:Viszket Anita
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Nyílt nap január 19. Kozma László dékán Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kar 2006.
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
Környezettan alapszak (BSc)
Bölcsész mesterképzések – kitörési pontok és az akkreditációs folyamat tanulságai Dr. Brenner Koloman ELTE BTK dékáni megbízott.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Biológus Tanszékcsoport
Zentai László, tanszékvezető TTK Nyílt nap, I. 27. Földtudományi alapszak - térképész szakirány A térképész.
Készítette: Kiss Éva.  A Maastrichti Szerződést követően kiépült oktatási politika alapjait a közösségi programok képezik  Szókratész program: feladata.
Filozófia Intézet Jelentkezhetnek BA vagy azzal egyenértékű végzettséggel rendelkező Bölcsészek Társadalomtudósok Pszichológusok T ermészettudósok, matematikusok.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Az ELTE-TTK BSc szakjai, szakirányai, tervezett mesterszakok
Technical University of Budapest
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
A TDK és a doktori képzés kapcsolatrendszerének fejlesztése Dr. Csernoch László az Országos Doktori Tanács elnöke.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
TOVÁBBTANULÁSI TÁJÉKOZTATÓ. MATEMATIKA MIÉRT ÉRDEMES MATEMATIKÁT TANULNI? Hasznos Közismert tény, hogy a matematikus szakma a világon az egyik legjobb.
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
Néhány szó az új felsőoktatási képzési rendszer bevezetéséről A Magyar Köztársaság Országgyűlése október 10-én elfogadta a felsőoktatásról szóló.
ELTE informatikus vegyész szak
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
Eötvös Loránd Tudományegyetem A legősibb és legnagyobb magyar egyetem.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Az intézet kialakulása, szerkezete, jelene és jövője
A környezettudományi képzés az ELTE-n, együttműködési lehetőségek
A BSc-MSc rendszerű tanulmányok tapasztalatai a műszaki és a természettudományi felsőoktatásban II. MŰHELYKONFERENCIA AZ ELTE BOLYAI KOLLÉGIUMÁBAN 2008.
„Európai Léptékkel a Tudásért” Minőség és teljesítmény Eötvös Loránd Tudományegyetem „Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon” Budapest, június.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
A képzés szeptemberében indul!
A tanárképzésről Tél Tamás ELTE.
A probléma forrása! általános iskola
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
PANNON EGYETEM KÉMIA ALAPSZAK.
PANNON EGYETEM VEGYÉSZ MESTERSZAK.
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei
BME Mérnök informatikus alapszak
Készítette: Szabó Tamás
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Élelmiszertudományi Kar
Pécsi Tudományegyetem Matematikai és Informatikai Intézet
BME VBK tájékoztató 1.
Előadás másolata:

Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar Kémiai Intézet Támogatóink Támogatóink www.chem.elte.hu

MIÉRT TERMÉSZETTUDOMÁNY? Felsőfokú oklevelet szerzett hallgatók száma főben

Miért legyünk vegyészek? Élethosszig tartó jó szórakozás. A legjobb, ha valaki azért kapja a fizetését, amit amúgy is szeret csinálni. „Az utóbbi évek egyik legjobban jövedelmező szakmája lett a vegyész” (hvg különszám (Diploma 2007), 2006/5. november, 213.)   A kémiai elég érdekes ahhoz, hogy ne lehessen megunni. szerves szintézisek: hetente új anyagok előállítása a világon először: új gyógyszerek! analitika: ismeretlen anyagok vegyelemzése egyfajta rejtvényfejtés anyagtudomány: új módszerek mikrochipek elállítására, új műszálak, nanotechnológia környezetkémia: környezetbarát energiaforrások, környezetvédelem

Bepillantás …

Kémia Doktori Iskola (Ph.D.) Hogyan legyünk vegyészek? Kémia alapszak (B.Sc.) M E S T E R S Z A K O K ( M. Sc.) Tanárszak Kémia + X X + Kémia Határtudományok (Interdiszciplináris) Biomolekuláris kémia Anyagtudomány Informatikus vegyész Vegyész Szakirányok: Preparatív-, Analitikai-, Gyógyszerkutató-, Szerkezetkutató-, Informatikai-, Anyagkutató-, Környezetkémiai- M E S T E R S Z A K O K (M. Sc.) Kémia Doktori Iskola (Ph.D.)

Kémia alapszak (B.Sc.) Hogyan tovább? Időtartam: 6 szemeszter, 180 kredit Szakirányok: kémiatanár vegyész Nemzetközileg elismert (teljesíti az „Eurobachelor” követelményeket) Hogyan tovább? Munkaerőpiac Mesterképzés (M.Sc.) államigazgatás, tanárképzés szolgáltatás, vegyipari és kutatóintézetek gyógyszergyárak környezetvédelem

Mesterképzések (M.Sc.) Vegyész és más kutatói szakirány Időtartam: 4 szemeszter, 120 kredit Kémia + X tanárszak Időtartam: 5 szemeszter, 150 kredit Ki veszi könnyen az akadályokat? aki szereti és tudja a kémiát akiben van motiváció és szorgalom aki nem riad vissza a kemény tanulástól és munkától akinek jó a háttere matematikából és fizikából aki más természettudományok iránt is érdeklődik

Miért pont az ELTE-n tanuljak? Korszerű tantermek, laboratóriumok és műszerek vannak, Munkatársaink élvonalbeli oktatók és kutatók: 5 akadémikus, 20 akadémiai doktor, ~60 Ph.D. fokozatú oktató Tudományos Diákköri tevékenységünk országosan is kiemelkedő Kitűnő kapcsolatrendszer a magyarországi és külföldi munkahelyekkel, Az ELTE-n szerzett diploma és tudományos fokozat világszerte elismert HVG különszám (Diploma 2007), 2006/5. november, 214.   „Mind a hallgatói, mind az oktatói minőségi mutatóknál ……összességében az ELTE-TTK számít a legjobb karnak…. Legjobb az ELTE Kémia B.Sc. a választékból! Népszabadság- TOP 101 (2006. november 29.)

Küldetésünk 1. Az új többciklusos képzésben is a minőség biztosítása: használható BSc diploma a korábbi ötéves képzéssel azonos minőségű MSc diploma kutatók képzése: PhD keretében 2. Tehetséggondozás KÖKÉL (Középiskolai Kémiai Lapok) szerkesztésében részt veszünk Kémia OKTV döntőjének rendezése Diákolimpia felkészítő tábor szervezése Nemzetközi Kémiai Diákolimpián résztvevő csapat felkészítése 2008: Nemzetközi Kémiai Diákolimpia rendezése Grand Prix Chimique vegyésztechnikusi diákolimpia szervezése