A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Innováció konferencia
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
MARKETING.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Reklám.
Tanulmány a bizalomról Nyolc európai országban és az USA-ban október-november.
TDM Szakmai Nap november 21.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A reklámügynökség Budapest,
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Családi vállalkozások - prezentáció
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
A marketing piac tartalma
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Kérdések a második zh-hoz
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Minőségbiztosítási ismeretek
Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László.
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
De a pénzügyek nem tartoznak másra, beszéljünk erről személyesen! Ideje másképp gondolkozni pénzügyeinkről!
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
A vásárlási döntés folyamata
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS A MEDICONTACT olyan cég, melynek székhelye az Egyesült Királyságban, Londonban van és fogászati, egészségügyi, valamint wellness szolgáltatásokra küld pácienseket. Cégünk filozófiája az, hogy segítsen megteremteni a contactot a medical-szolgáltatók és a páciensek között.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS Szolgáltató partnereink a felső-és prémiumkategóriában tevékenykedek. Jelenleg tíz országban van területi képviselőnk, és további országokban is tervezünk ilyet.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS A cég tulajdonosa és ügyvezető igazgatója Ifj.Szabó Béla, 3 gyermek édesapja, Londonban él családjával. 20 éve van kapcsolata az egészségüggyel, ebből 10 évet fogművesként dolgozott hazai és német laboratóriumokban. Az utóbbi évtizedben vállalkozásszervezőként és praxismenedzserként ért el sikereket. Leginkább keresett szolgáltatása -a praxisok belső ügymenetének szervezésén kívül- a gyakran hiányzó, vagy akadozó ügyfélkapcsolatok, marketing, értékesítés és páciensutánkövetési-rendszer kiépítése.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS ?

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS Székesfehérvár Budapest Sopron

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS Fogászati turizmus

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS Pályaváltás

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEDICONTACT BEMUTATKOZÁS 10 év vállalkozásszervezés

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON A vállalkozások alapvető igénye:

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON A vállalkozások alapvető igénye: TÖBB FIZETŐ ÜGYFÉL

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON A vállalkozások alapvető igénye: TÖBB FIZETŐ ÜGYFÉL

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON DE HOGYAN????

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Felépítettek egy terméket/szolgáltatást és nem jöttek az ügyfelek?

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Felépítettek egy terméket/szolgáltatást és nem jöttek az ügyfelek?

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Felépítettek egy terméket/szolgáltatást és nem jöttek az ügyfelek a rezsi meg nőtt?

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MI LEHETETT A HIBA?

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 1. MEGHATÁROZOTT LÉPÉSEK, HELYES SORRENDBEN LEÍRVA

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 2. AZ ÉLETKÉPESSÉG

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 2. AZ ÉLETKÉPESSÉG: TÖBB BEVÉTEL MINT A KIADÁS+TARTALÉKOK

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 2. AZ ÉLETKÉPESSÉGNEK MEGFELELŐ MENNYISÉGBEN, MINŐSÉGBEN ÉS SEBESSÉGGEL KELL A LÉPÉSEKET VÉGREHAJTANI

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 2. AZ ÉLETKÉPESSÉGNEK MEGFELELŐ MENNYISÉGBEN, MINŐSÉGBEN ÉS SEBESSÉGGEL KELL A LÉPÉSEKET VÉGREHAJTANI

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 2. AZ ÉLETKÉPESSÉGNEK MEGFELELŐ MENNYISÉGBEN, MINŐSÉGBEN ÉS SEBESSÉGGEL KELL A LÉPÉSEKET VÉGREHAJTANI

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 1. MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN Mik a termék felépítéséhez szükséges tevékenységek?

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 1. MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN a) találjunk egy kommunikációs csatornát

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 1. MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN a) találjunk egy kommunikációs csatornát

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 1. MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN a) találjunk egy kommunikációs csatornát

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 1. MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN a) találjunk egy kommunikációs csatornát

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON 1. MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN a) találjunk egy kommunikációs csatornát

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) termék/szolgáltatás ajánlása

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) termék/szolgáltatás ajánlása

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) termék/szolgáltatás ajánlása

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN IGÉNYFELMÉRÉS!!!

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN IGÉNYFELMÉRÉS!!! Pontosan mire van szükség?

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) igényfelmérés

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) igényfelmérés

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) igényfelmérés

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) igényfelmérés 4) termék/szolgáltatás felépítése,

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN 1) találjunk egy kommunikációs csatornát 2) bemutatkozás 3) igényfelmérés 4) termék/szolgáltatás felépítése, piacra juttatása

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN Piacra juttatás a marketingkommunikáció segítségével

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN A PR felépítése

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN A PR felépítése PR=Public Relations.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN A PR felépítése PR=Public Relations A public szó közönséget,a relations pedig kapcsolatot jelent.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN A PR felépítése PR=Public Relations A public szó közönséget,a relations pedig kapcsolatot jelent. A kifejezés magyar megfelelője tehát: közönségkapcsolat, vagy még inkább kapcsolatszervezés.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN A PR felépítése PR-Public Relations-Közönségkapcsolatok

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN A PR felépítése PR-Public Relations-Közönségkapcsolatok Jó hírünket viszik.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON MEGHATÁROZOTT TEVÉKENYSÉGEK HELYES SORRENDBEN A PR felépítése PR-Public Relations-Közönségkapcsolatok Jó hírünket viszik. Kedvezően beszélnek rólunk, mert a szolgáltatás igénybevétele során kellemes tapasztalatokat szereztek és ezt elmondják másoknak.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Reklámok, hírdetések

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Tudatjuk, hogy a termékhez/szolgáltatáshoz nálunk lehet hozzájutni. Miért jó, miért előnyös ez a vevő számára. Milyen problémáját oldja meg.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Ide jön a Csaba által összeállított anyagból a PPT.

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Személyes értékesítés

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Személyes értékesítés

A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON Találjunk egy kommunikációs csatornát Bemutatkozás Igényfelmérés!!! Termék/szolgáltatás felépítése, piacra juttatása PR-Public Relations-Közönségkapcsolatok Reklámok, hírdetések Személyes értékesítés Összefoglaló: