A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány
OOIH Régiós irodavezető Asszisztens Koordináló szervezet Ec-Pec Alapítvány Adminisztrációs munkatárs Szupervízor Tanácsadó Intézméynek
Educatio Társadalmi Szolgáltató Közhasznú Társaság Esélyegyenlőségi Igazgatóság Országos Oktatási Integrációs Hálózat A szolgáltatást koordináló szervezetek biztosítása, felügyelte A szolgáltatás minőségének biztosítása érdekében szakmai tartalmak közvetítése A szolgáltatás minőségbiztosításának felügyelete
Régiós irodavezető Tájékoztatást nyújt a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek és tanulók esélyegyenlőségének elősegítésére vonatkozó egyéb pályázati lehetőségekről Tájékoztatást nyújt a hátrányos helyzetű gyermekek szülei számára a gyermekeket érintő, továbbtanulást elősegítő programokról, a programokba történő bekapcsolódás lehetőségeiről
Koordináló szervezet A régiójához (területéhez) tartozó összes intézmény szakértői ellátottságának biztosítása A látogatások minőségbiztosításának biztosítása Kéthavonta státuszjelentést küld az OOIH-nak arról, hogy az Intézményekbe mely szakértők látogattak el, és milyen szakmai szolgáltatást nyújtottak Szakértői szolgáltatások folyamatos szupervíziója Dokumentumkezelés – folyamattanácsadói összegzés, adatlap a folymattanácsadási tevékenységhez, fényképek Konferenciák szervezése a szakértők-tanácsadók és az intézmények számára
Szupervízor A szakértők munkájának segítése A szakértők munkájának ellenőrzése: –A leadott dokumentumok valóságának ellenőrzésével –A látogatások időtartamának ellenőrzésével –Az intézményekben tett látogatások, vagy telefonos megbeszélések segítségével A szakértők munkájával szemben felmerülő panaszok helyességének elbírálása
Dokumentáció Folyamattanácsadói összegzés Adatlap a folyamattanácsadói tevékenységhez Elégedettségi kérdőív Fényképek
Elektronikus konzultációs rendszer
Panaszkezelés Írásban, hivatalos levél Szupervízor és/vagy a szakmai vezető bírálja el
Tréningjeink A projektpedagógia módszertana: a projekt az ötlettől a megvalósításig A kooperatív tanulás alapelemei, különös tekintettel a Lépésről-lépésre program sajátosságaira - 30 óra OM 175/57/2005A
Az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése a hátrányos helyzetű gyermekek integrációja érdekében - 30 óra+20 óra mentorálás Ind: OKM-4/305/2006 Oktatással a társadalmi igazságosságért – a befogadó társadalom iskolai erősítése (Előítélet kezelő tréning pedagógusoknak) - 30 óra OM 175/233/2005 „A gyermeki előítéletek felismerése és konfliktuskezelés a Persona Doll módszer használatával” Attitűdváltást elősegítő program az oktatási esélyegyenlőség megteremtése érdekében - 30 óra A/5129/2008
A tanulási kompetenciák növelése a Lépésről lépésre gyermekközpontú neveléssel az iskola kezdő szakaszában -(1-6. évfolyam)- 60 óra OKM-3/27/2007 Az erősségek menedzselése a „Lépésről lépésre” gyermekközpontú óvodai neveléssel - 60 óra OKM-3/22/2007 Tanítók, tanárok továbbképzése a nem szakrendszerű oktatás bevezetésére az 5-6. évfolyamon – átmenet a Lépésről Lépésre iskolai program alkalmazásával -120 óra OKM-3/26/2007
Ő ütött először … vissza! Konstruktív konfliktuskezeléshez szükséges kompetenciák fejlesztése Új módszerek a gyakorlatban - Pedagógusok továbbképzése a kompetenciamérés intézményi eredményeinek javítására Kézenfogva szülőtréning
Kiadványaink
Ec-Pec Alapítvány 1072 Budapest, Rákóczi út 22. Tel.: Fax: