Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.
Mit, kinek, hogyan? Célközönség meghatározása Csatornák kiválasztása (új csatornák -> blogok, social media felületek) Folyamatos kommunikáció, célcsoportnak megfelelő nyelvezet
Na jó, de mégis? Folyamatos kapcsolattartás és kapcsolatápolás Helyi erősségek kihasználása és a helyi média kapcsolatok erősítése Személyes hálózatok használata
Hogyan kezdjek hozzá? Rendszerezés (karbantartott levelezőlista, sajtólista, folyamatosan frissített és kipofozott közösségi média felületek) El kell küldeni az első levelet, ki kell tenni az első posztokat
Mégsem megy… Nem szabad, hogy az első kudarcok kedvünket szegjék Újra kell gondolni a folyamatokat és a célcsoport meghatározását Újabb kapcsolatokat kell építeni
Oké, de miért adják nekem az 1%-ot? Az adományozók lehető legteljesebb körű kiszolgálása: – Információ – Tájékoztatás – Mire szeretnétek gyűjteni – Hogyan használtátok fel az eddigieket – (praktikus: legyártani előre a nyomtatványokat)
Reklám egyirányú kapcsolat helyette kommunikáció és (virtuális-valódi)közösségépítés
szervezet egyén baráti „szervezet”
Mi köze a futásnak a kommunikációhoz? JustRunning programok
Élménykülönítmény a súlyosan beteg gyermekekért - jótékonysági futóközösség - kiemelkedő egyéni teljesítmény hívja fel a figyelmet egy ügyre - közös segítségnyújtásra ösztönöz az egyén
Kommunikációs eszközök Első lépések: Ismerd meg a Bátor Tábort! Ismerd meg, én miért futok! Mélyítés: Nézd meg, ki fut még, és miért! Tudd meg, ki támogat engem még és miért! Ekkor láthatod a készülésemet…
Te is részese lehetsz… Bevonás: Te is részese lehetsz, adományozz! Te is részese lehetsz, terjeszd! Te is részese lehetsz, gyere edzeni velünk! Te is részese lehetsz, szurkolj! Te is részese lehetsz, vegyél pólót, hordj olyat, mint mi! Te is részese lehetsz, fuss!—és innen indul a kör újra… Futhatsz, ha adományokat gyűjtesz, ha csoportot építesz
Köszönöm a figyelmet! hu ADHAT.hu, elmenykulonitmeny.hu hu ADHAT.hu elmenykulonitmeny.hu