Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, 2012. Október 4.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Kompetencia és Tanácsadó Központ bemutatása Tóth Zsófia Kata Szociális Szolgáltatásokért Egyesület Pécs, október 28.
Advertisements

KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
ALTERNAIV Nagybajom Város Önkormányzata TÁMOP / Pirka Mátyás Ifjúsági referens
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Digitális világ A digitális reklám
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
A kommunikációs mix elemei
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Káosz a házban! Egy csaj története. Éppen Violett ajtaján léptünk be amikor…
Közösségi portálok használata
Szervezetfejlesztési Program
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Digitális világ – interaktív táblán
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
„A győri szennyvíztisztító telep fejlesztésének információs DNS vizsgálata és a kommunikációs zsanérfunkciók működtetése.” „Regionális fejlesztések és.
A CivilTech program nyújtotta lehetőségek civil szervezetek számára Tóth István, Bács-Kiskun Megyei CISZOK Kecskemét, NCA képzés.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Muzeológusok bakancsban A Múzeumi Túrák a Mecsekben című programsorozat „életútja” Pásztor Andrea Baranya Megyei Múzeumok Igazgatósága.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Adományozási kultúra az Európai Unióban Előadó: Dr. Talyigás Katalin.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
A MI INNOVÁCIÓNK Ágoston László SEiSMiC, szeptember 9.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
A projekt általános szakmai célkitűzései
Mire jutottunk? HEFOP Albert Fruzsina, vezető monitor.
Az iskolai közösségi szolgálat a koordinátor szemével
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Interkulturális mediáció bemutatása - ROMED2-ROMACT Interkulturális mediáció megvalósulása elméletben és gyakorlatban Jászfényszarun ROMED2-ROMACT programon.
A második esély program - kutatás és fejlesztés Singer Péter Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központ június 17.
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
A kistérségi gyerekesély programok tervezési folyamata Kalmár Ildikó - Dandé István - Herman Szabolcs Regionális koordinátorok Magyar Tudományos Akadémia.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Vállalati futócsapatok a Jó Ügyekért Cseh Balázs Civil Iránytű Alapítvány
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Csak annak, aki megérdemli...
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Hallássérültek a könyvtárban
EU Tájékoztató Szolgálat
Budapest: az eladható márka
„Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány
Közösségi szolgálat a közgázban
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.

Mit, kinek, hogyan? Célközönség meghatározása Csatornák kiválasztása (új csatornák -> blogok, social media felületek) Folyamatos kommunikáció, célcsoportnak megfelelő nyelvezet

Na jó, de mégis? Folyamatos kapcsolattartás és kapcsolatápolás Helyi erősségek kihasználása és a helyi média kapcsolatok erősítése Személyes hálózatok használata

Hogyan kezdjek hozzá? Rendszerezés (karbantartott levelezőlista, sajtólista, folyamatosan frissített és kipofozott közösségi média felületek) El kell küldeni az első levelet, ki kell tenni az első posztokat

Mégsem megy… Nem szabad, hogy az első kudarcok kedvünket szegjék Újra kell gondolni a folyamatokat és a célcsoport meghatározását Újabb kapcsolatokat kell építeni

Oké, de miért adják nekem az 1%-ot? Az adományozók lehető legteljesebb körű kiszolgálása: – Információ – Tájékoztatás – Mire szeretnétek gyűjteni – Hogyan használtátok fel az eddigieket – (praktikus: legyártani előre a nyomtatványokat)

Reklám egyirányú kapcsolat helyette kommunikáció és (virtuális-valódi)közösségépítés

szervezet egyén baráti „szervezet”

Mi köze a futásnak a kommunikációhoz? JustRunning programok

Élménykülönítmény a súlyosan beteg gyermekekért - jótékonysági futóközösség - kiemelkedő egyéni teljesítmény hívja fel a figyelmet egy ügyre - közös segítségnyújtásra ösztönöz az egyén

Kommunikációs eszközök Első lépések: Ismerd meg a Bátor Tábort! Ismerd meg, én miért futok! Mélyítés: Nézd meg, ki fut még, és miért! Tudd meg, ki támogat engem még és miért! Ekkor láthatod a készülésemet…

Te is részese lehetsz… Bevonás: Te is részese lehetsz, adományozz! Te is részese lehetsz, terjeszd! Te is részese lehetsz, gyere edzeni velünk! Te is részese lehetsz, szurkolj! Te is részese lehetsz, vegyél pólót, hordj olyat, mint mi! Te is részese lehetsz, fuss!—és innen indul a kör újra… Futhatsz, ha adományokat gyűjtesz, ha csoportot építesz

Köszönöm a figyelmet! hu ADHAT.hu, elmenykulonitmeny.hu hu ADHAT.hu elmenykulonitmeny.hu