TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
Network for Exclusion and Employment knowledge Transnational Transfer Összefogás a kirekesztett emberekért és a tudásukért. Nemzetközi tapasztalatcsere.
Felnőttképzési tv. és a felsőoktatás Sum István OM
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Kovács István Vilmos Fejlesztéspolitikáért felelős elnökhelyettes
Európai Uniós pályázatok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok December 8. Barák Anita.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
Az Aktív Műhely modell ismertetése.  : Országos felmérés a szociális intézményekben élő értelmi fogyatékos, autista emberek foglalkoztatási.
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A távmunka fejlesztésének lehetőségei és eredményei Simon Gábor Távmunka Tanács elnöke Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára Szociális és Munkaügyi.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Az ÉRÁK felnőttképzési tevékenysége, a fejlesztés főbb irányai.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
Tájékoztató az aktuális foglalkoztatási és képzési programokról.
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
2.-3. Beszámoló, folyamatos és tervezett feladatok január 24. Közgyűlés Feladatok Képzésszervezés Pályázatok IT-mentor munka Kapcsolatépítés.
Az informatika szükségessége és lehetősége a hazai és az Európai Uniós fejlesztési célkitűzésekben Dr. Köpeczi-Bócz Tamás.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A FELNŐTTKÉPZÉS AKTUÁLIS KÉRDÉSEI Soós Roland ÉRÁK május 29.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Az FSZ-, a felsőoktatás és a munkaerőpiac Bánhidyné Dr. Szlovák Éva CSc. főiskolai tanár, igazgató Hajdúszoboszló Február 7. Budapesti Műszaki Főiskola.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Kormányszóvivői tájékoztató 1 Tanulni és versenyben maradni felnőttkorban is.
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Civil Partnerség V. Regionális Konferencia Felnőttképzés és esélyegyenlőség – civil lehetőségek Aranyi Magdolna „Lépj egyet előre!” projektmenedzser 2007.
TÁMOP pályázati lehetőségek a szak-és a felnőttképzés területén - 2
Előrejelzés-tervezés-indikátorok
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
A magyar felnőttképzés rendszere - a szakértők szemével
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről

ALAPFELADATOK Fejlesztés Kutatás Szolgáltatás Együttműködés

Fejlesztések Előzetes tudás mérése - modell + adatbank E-learning képzési programok - modulok + teljes szakképesítések Pályaorientáció fejlesztése - modell + szakképesítés-csomag NFT I. HEFOP „A felnőttképzés fejlesztése” - Központi program - tananyagok – adatbázis – tanár-továbbképzés

Kutatások Képzési szükséglet meghatározása (munkaerőpiaci, regionális, kistérségi) Képzés-hatékonysági kutatások (civil társadalom, hátrányos helyzetűek, fogyatékkal élők) Képzési célok megvalósulása (folyamatos k., munkanélküliek k., munkaerő-piaci k.) Andragógiai kutatások

Minőségfejlesztés támogatása Intézményi akkreditáció – 1250 intézmény Program akkreditáció – 1500 program Monitoring Konferenciák, tananyagok, képzések

Szolgáltatások Aktuális információ – honlap Adatszolgáltatás – keresőrendszer Szakmai folyóirat – 2003 óta Kiadványok – összesen: Szakmai könyvtár – kötet

Pályázatok Képzés-támogatások (foglalkoztatás-bővítés, pályakezdők, fogyatékkal élők) Média-támogatások (A LLL népszerűsítése, a munka világa) Infrastruktúra-fejlesztés támogatása (eszközbeszerzés, hálózat-fejlesztés)

Együttműködés Köz- és felsőoktatási kapcsolatrendszer fejlesztése Közművelődési kapcsolatrendszer fejlesztése Nemzetközi együttműködés fejlesztése

Tervezési szempontok a TÁMOP akcióprogramjaihoz I. Általános iskolai végzettség megszerzésére irányuló program ösztönzési rendszer kialakítása intézmény-hálózat feltételrendszer létrehozása személyi feltételek (tanulást segítő hálózat) megteremtése

Tervezési szempontok a TÁMOP akcióprogramjaihoz II. Első szakképzettség megszerzésére irányuló program pályaorientációs rendszer kialakítása felzárkóztató program- és tananyagrendszer kidolgozása iskolarendszeren kívüli speciális szakképzési intézmény-hálózat kialakítása elhelyezkedést segítő rendszer létrehozása

Tervezési szempontok a TÁMOP akcióprogramjaihoz III. Célprogramok (kulcskompetenciák megszerzésének támogatása) angol nyelvi programok informatikai alap-ismeretek/készségek vállalkozási ismeretek/készségek szgk.-vezetői jogosítvány - követelmény (kimenet) meghatározása - célcsoportok definiálása (bemenet) - képző intézmények kiválasztása - Program- és tananyagrendszer kidolgozás/adaptálása