„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Ezt egy életen át kell játszani”
Advertisements

Iskolánkról.
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
integrációs szaktanácsadó
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
Az IPR dokumentációjáról
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Educatio Kht Esélyegyenlőségi Igazgatósága
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Integrációs Program (IPR) a gyakorlatban
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Az IPR menedzsment Az integrációs program menedzselése, intézményfejlesztési és együttműködési lehetőségek.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
MAGYAR GYERMEKLABDARÚGÓ SZÖVETSÉG
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Szektorok közötti együttműködések
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
„Tervezéstől az önértékelésig" folyamat-tanácsadói közreműködéssel

AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP – / Integrációs közoktatási referencia intézmények minőségbiztosítása, szakmai szolgáltató hálózatokkal történő együttműködés.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A szaktanácsadó segítő szerepe
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
HEFOP/2005/2.1.5 ˝HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK INTEGRÁLT NEVELÉSE˝ ˝KARÖLTVE˝ TANULÓBARÁT ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKÍTÁSA ZALA MEGYÉBEN.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A területi együttműködések fejlesztési lehetőségei Balázs Éva és Puskás Aurél TÁMOP Századi közoktatás – fejlesztés, koordináció.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Barcsák Marianna - KPSZTI
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó

Az adatgyűjtés módszerei OKM közzétett pályázati nyertesek listáinak elemzéseOKM közzétett pályázati nyertesek listáinak elemzése kérdőíves adatgyűjtéskérdőíves adatgyűjtés IPR menedzsmentIPR menedzsment intézményvezetőkintézményvezetők Szakmai műhelyfoglalkozások résztvevőinek jelzéseiSzakmai műhelyfoglalkozások résztvevőinek jelzései

A körkép témája statisztikai körkép 2007/2008-tólstatisztikai körkép 2007/2008-tól –intézmények, gyermekek, támogatások szakmai áttekintésszakmai áttekintés –a megye IPR– es általános iskoláiból

IPR-es intézmények Zalában

A programban résztvevő gyerekek

Kistérségi arányok - iskolák

Pályázati támogatások a megyében

IPR-es tapasztalatok iskolákban

Épülő, alakuló IPR hálózatok

A motivációk

Az intézményi szakmai munka koordinálói

„Jó gyakorlatok” Megjelölt IPR program elem Iskolák Óvoda-iskola átmenet 117 Együttműködések, partnerségi kapcsolatok (szülők, társ.környezet, középfokú iskola, civil szervezetek. …) 102 Kulcskompetenciákat fejlesztő programok és programelemek 115 Az integrációt segítő tanórán kívüli programok, szabadidős tevékenységek 72 Az integrációt elősegítő módszertani elemek 94 Műhelymunka - a tanári együttműködés formái 61 Háromhavonta kötelező kompetencia alapú értékelési rendszer eszközei 73 Multikulturális tartalmak 31 A továbbhaladás feltételeinek biztosítása 81

IPR menedzsment tevékenység jól működő gyakorlatai Az intézményi IPR tevékenység irányítása PacsaSöjtör Alsó- nemesa- páti Zalako- már Miklósfa Más munkacsoportokkal kapcsolatos koordináló, irányító tevékenység Letenye Az intézményi IPR tevékenység éves tervezése Söjtör Zalako- már Miklósfa Rendezvény- és programszervezési tevékenység Kiskani- zsa Bázake- rettye Pacsa Póka- szepetk Zalabér Puszta- magya- ród Zalako- már Söjtör Intézményi önértékelés előkészítése, adatgyűjtés Bázake- rettye Pacsa Puszta- magya- ród Zalako- már MiklósfaLetenye Egyéni fejlesztést koordináló tevékenység Bázake- rettye Pacsa Póka- szepetk Zalako- már Miklósfa

IPR tevékenységet megvalósítók EU-s pályázatai HEFOP PacsaSöjtör Alsó- nemesapáti Zalabér Puszta- magyaród HEFOP B Gelse HEFOP GelsePacsaSöjtör Alsó- nemesapáti Puszta- magyaród Új kapcsolódási pontok: …TÁMOP …TÁMOP 3.2.2

További lehetőségek Zala VasGyőr-Moson-Sopron Régiós IPR hálózat-térkép

Köszönöm a figyelmet!