Az Audi dizájn filozófiája: a tökéletesség egészen az utolsó csavarig. Bármely részlet csak akkor nyeri el a végleges formáját, ha tökéletesen illeszkedik az egyedülálló végeredményhez. Az első vázlattól a megvalósult álomautóig vezető utat az Audi tervezői által elvetett ötletek ezrei szegélyezik.
Az első skiccektől a kész álomautóig az Audi designerei új ötletek ezreivel állnak elő. Ám csakis akkor mondhatják, hogy elérték céljukat, ha az egyéniség, a korszerű stílus és a modern technika jegyében olyan autót sikerül alkotniuk, amelynek következetes vonalvezetése és letisztult formai nyelvezete is önmagáért beszél. Az Audi R8 nem csupán megfelel e rendkívül magas színvonalú követelményrendszernek, hanem új mérföldkőnek is számít az Audi-design történetében A hatékonyság nálunk nem egy divatos kifejezést jelent,hanem a hosszu és kemény munka gyümölcsét.Ha a hatékonyságról szeretne többet meg tudni,kapcsoljon a mellékelt piros ábrára!
Külső formavilág Az Audi R8 5.2 FSI quattro egyértelmű stílust képvisel, izmos, egységes struktúrába rendezett sziluettje még inkább kihangsúlyozza izgalmas származását – a versenysport világát. Az ajtók mögött, kontrasztárnyalattal is kiemelt „sideblade” motívumai a levegő vezetésében is fontos szerepet töltenek be, egészen egyedülálló dinamikával ruházva fel az Audi R8 változatait. A méretes légnyílások a keskeny, LED-technikájú hátsó lámpákkal együtt, a far számára különösen széles és erőteljes megjelenést kölcsönöznek. Az Audi R8 5.2 FSI quattro rendkívül hatásos megjelenését a négy kipufogó-végcső teszi teljessé. Külső formavilág Az Audi R8 5.2 FSI quattro egyértelmű stílust képvisel, izmos, egységes struktúrába rendezett sziluettje még inkább kihangsúlyozza izgalmas származását – a versenysport világát. Az ajtók mögött, kontrasztárnyalattal is kiemelt „sideblade” motívumai a levegő vezetésében is fontos szerepet töltenek be, egészen egyedülálló dinamikával ruházva fel az Audi R8 változatait. A méretes légnyílások a keskeny, LED-technikájú hátsó lámpákkal együtt, a far számára különösen széles és erőteljes megjelenést kölcsönöznek. Az Audi R8 5.2 FSI quattro rendkívül hatásos megjelenését a négy kipufogó-végcső teszi teljessé.
Belső formavilág A „monoposto” stílusú cockpit újabb egyértelmű utalás az Audi R8 és a versenysport szoros kapcsolatára, az együléses versenygépek jellegzetes pilótaállását idézi. A műszerfal önálló, meghatározó elemeként meghúzott monoposto-ív a műszerfal árnyékolóját, a kombinált műszeregységet és a kormánykereket közös keretként foglalja dinamikus egységbe. Az Audi tervezői ez esetben is sikerrel ötvözték a nyers erő, illetve az exkluzív és sokoldalú autó iránti igényeket Belső formavilág A „monoposto” stílusú cockpit újabb egyértelmű utalás az Audi R8 és a versenysport szoros kapcsolatára, az együléses versenygépek jellegzetes pilótaállását idézi. A műszerfal önálló, meghatározó elemeként meghúzott monoposto-ív a műszerfal árnyékolóját, a kombinált műszeregységet és a kormánykereket közös keretként foglalja dinamikus egységbe. Az Audi tervezői ez esetben is sikerrel ötvözték a nyers erő, illetve az exkluzív és sokoldalú autó iránti igényeket
A 5.2 FSI quattro
Az Audi világszerte az első sportkocsigyártóként integrálja az extraként rendelhető mobiltelefon-kihangosító mikrofonját a vezető és az utas biztonsági övének hevederébe. Ez az elhelyezés a beszélőhöz mért kisebb távolságot, s jobb hangminőséget biztosít.
Készítette : Tóth Szabolcs Dimény Karola