Edu-Game, Research Game, Launch Game Z. Karvalics László SZTE BTK Könyvtár-és Humán Információtudományi Tanszék Űrhódító - videojáték konferencia 2010.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy ludológus széljegyzetei a videojáték erőszak vitájához
Advertisements

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak- Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Gaál István tanárképzési.
Több játékot az oktatásba Honti Pál. Előítéletek.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Az Internet Fiesta a könyvtárakban 2002 dr. Bakonyi Péter Országos Könyvtári Kuratórium elnöke.
 Hármas tagolás  Menü  Felül (fontos részletek)  Oldalt (Fő tartalom)  Alul (technikai jelleg)  Hasábok  Bal (tartalom.
Nemzeti információs társadalom stratégia és könyvtárak Z.Karvalics László 2002 június 24.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Tudás, közösség, hatalom
KÖNYVTÁRAK MINT TUDÁSKÖZPONTOK. Yoneji Masuda, 1988 információ tengelyű gazdaság felosztása.
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A megismerésről másként – konstruktivista pedagógia
Kultúra mint kapcsolat Birher Nándor. „A tudás a világ alkotóelemeiről szerzett ismeret, a bölcsesség az elemek kapcsolódásának ismerete.” -szemléletmódváltozás-
Rab Árpád Űrhódító videojáték konferencia 2010 október 15., Budapest Tetszőleges kép A virtuális világok kutatásának megközelítési lehetőségei.
Drajkó László Microsoft Magyarország
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Nevelési Tudásdepó Az olvasóvá neveléshez és a digitális kompetenciák fejlesztéséért Budapest, január 26. OFI Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum.
A globális netgeneráció – aktuális helyzetkép itthon és külföldön Fehér Péter PhD.
A munka világával kapcsolatos tudás
Challenge játékok (Ízelítő)‏ Harmath Zsolt & Menczel Dániel.
CRM Customer Relationship Management –
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
Kkv Akadémia 7 nap, 7 gyakorlati téma kezdő és haladó kkv-vezetőknek.
Pedagógiai Értékelési Konferencia
MMORPG ONLINE SZEREPJÁTÉK JELENTŐSÉGE AZ EMBERI KAPCSOLATOK TÜKRÉBEN
Korok játéka vagy játékok kora
Komoly játékok, egyenlőbb esélyek Z. Karvalics László – Rab Árpád DE! 2009 nov.26.
SERIOUS GAMES, EDUTAINMENT, GAMIFICATION Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra konferencia szeptember Fekete Zsombor – Élménypásztor.
Projektmunka.
Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
Mobilis robot (e-puck) robot és a Webots szimulációs rendszer megismerése szimulációs rendszer robot közepesen nehéz feladat megoldása például: vonalkövetés.
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Enpaszmációs jelenségek Csapat: 0. Generáció Előadók:Börcsök Gyula Frank Rudolf Keszthelyi Balázs Sulyok Zoltán.
Bevezetés a tanítás és tanulás társadalmi összefüggéseibe Baráth Tibor SZTE Neveléstudományi Tanszék Közoktatási Vezetőképző Intézet Baráth Tibor SZTE.
ÜDVÖZÖLJÜK a Térségi Konferencia résztvevőit november.
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem rkp. 9. II. em 210. Telefon: Telefax: Web:
Az iskola az információs társadalomban Z.Karvalics László BME Információs Társadalom-és Trendkutató Központ.
BIZTONSÁGPOLITIKAI KURZUS 2003/2004 II. FÉLÉV VÁLSÁGKEZELÉS TÓTH LÁSZLÓ MSC HADMÉRNÖK EZREDES SZEGED BIZTONSÁGPOLITIKAI KÖZPONT ELNÖKE.
A lovasterápia, mint élményterápia lehetőségei az autizmussal élő gyermekek szocializációjában Hevesi Tímea Mária Sarlóspuszta,
Challenge játékok Harmath Zsolt & Menczel Dániel.
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
Számítógépes játékok az e-learning potenciális élményuniverzuma Fekete Zsombor E-learning szerepe a katonai képzésben konferencia 2003, május 6.
A nemzetközi felsőoktatási térben és a hazai felsőoktatás-politikai térben Pécs október 18. Dr. habil Fábri György egyetemi docens ELTE Egy magyar.
Kocsis Tamás | ÓE-NIK Tudományos és oktató alkalmazások népszerűsége.
Aktív és felelős állampolgárság – demokrácia – szabadság OFI - KONFERENCIA OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET Aktív és felelős állampolgárság.
A tanítás szolgálata GYHT2.. Tanítás Ismeret, tudás átadása; szokás, készség, magatartás elsajátíttatása (Magyar értelmező kéziszótár)
Információs társadalom a Székelyföldön (?) Z.Karvalics László 2005 május 13.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
KÖNYVTÁRAK MINT TUDÁSKÖZPONTOK. Yoneji Masuda, 1988 információ tengelyű gazdaság felosztása.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
ÉPÍTÉSZET – GYEREKEK – EGÉSZSÉG építőjátékok, építő játékok, építő±játékok Skaliczki Judit BME Építőművészeti Doktori Iskola Egyéni kutatás
Médiaismeret a könyvtárban TÁMOP Zárókonferencia Dienes Éva FSZEK Központi Könyvtár június 21. „ tudatosan hajózni...”
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Open Szeged – egy megaprojekt koncepciója Bézi Balázs SZTE GTK Z. Karvalics László SZTE BTK Könyvtár-és Humán Információtudományi Tanszék.
Játékszenvedély Készítette:ViniczayGábor Forrás:Wikipedia.
Zenés kézfogás a világ népeivel Népzenetár az interneten
Nemzeti Agykutatási Program Szegedi Tudományegyetem október Szegedi Akadémiai Bizottság 110. termében (Szeged, Somogyi u. 7.) Sajtótájékoztató.
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
DRÁMAPEDAGÓGIA ÓVODAPEDAGÓGUSI SZEMMEL
1. lecke „A fizika tanítása” tárgy jellege, célja
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Előadás másolata:

Edu-Game, Research Game, Launch Game Z. Karvalics László SZTE BTK Könyvtár-és Humán Információtudományi Tanszék Űrhódító - videojáték konferencia 2010 október 15.

Edu-games – játékok az oktatás és tanulás szolgálatában Végre emancipálódnak, a játéktevékenység a pedagógiai kultúra szerves részévé kezd válni Egyre formagazdagabbak, érdekesebbek Welcome, Mr. Van Doom! DE: Meglévő tudás sokszorosítása és/vagy disszemináció, érdeklődés-felkeltés a cél

Research Games – új ismeretek előállítása játék-környezetben Noo-Games – megismerés-támogató játékok (alakfelismerés és tagelés vizuális keresés támogatásához, recaptha karakter-elolvasáshoz, stb.) Elementary Research Games – új, elemi tudományos érték megszületése játékkörnyezetben (FoldIt2) Complex Research Games – tudástermelő „multiplayer megagépezetek” - Palesztria

Launch Games – a tanuláshoz és kutatáshoz vezető út „előjátéka” Dél-Korea tudja Orson Scott Card: Végjáték Douglas Rushkoff: Playing the future Marc Prensky: Don’t bother me, Mom, I’m learning Mögötte a filozófia és a „logosz”: Jane McGonigal üzenete A szolnoki demokrácia-kísérlet Kutatási feladatok

Nyitott ajtók és szívek: Palesztria Szolnok Reasearch Games