Egy integrált szociális intézmény válaszai az igénybevevői, jogalkotói és fenntartói elvárásokra GYŐR 2012. szeptember 27-29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Advertisements

A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
A koragyermekkori nevelésről
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
A stratégiai tervezés módszertana
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
Közoktatás irányítás Minőségirányítási rendszer Tapasztalatok alapján kiegészítések Farkas Olga Budapest, október 5.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
Közösségi művelődési törekvések Budapest, március 5 Beke Márton, az Emberi Erőforrások Minisztériuma Közművelődési Főosztályának vezetője.
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Dr. Éri Vilma igazgató, Környezettudományi Központ
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
AZ IKSZT program bemutatása Eperjesi Tamás vidékfejlesztési igazgató Kecskemét-Imrehegy, július 16.
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
EEM. 12. Változásmenedzselés kultúraváltás
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Szakmai elvárások és elvárt eredmények a szociális szolgáltatásokon belül nyújtott étkeztetéssel kapcsolatban… Nyíregyháza, március 29.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A KTI az EU és a hazai közlekedéspolitika irányelveit követve a fenntartható fejlődés szempontjait figyelembe véve folyamatosan fejlődő,
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése - Pályázati kiírás civil szervezetek.
Kissné Bencze Katalin Nemzeti Erőforrás Minisztérium június 18.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
1 Hogyan tovább minőségügy? XIV. Magyar Minőség Hét november 07.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
A muzeális intézményrendszer átalakítása
A projekt általános szakmai célkitűzései
A Mozgássérültek Állami Intézetének bemutatása Február 22. Kogon Mihály igazgató.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Minek nekünk stratégia? Horváth & Dubecz. “People don’t leave companies, they leave their managers”. „Az emberek nem a vállalatot hagyják ott, hanem a.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A támogatott lakhatás kihívásai
TÁMOP projektek megvalósításának „nyeresége” Kemecsei Judit – Hajléktalanokért Közalapítvány TÁMOP / december 13. Miskolc.
Modus -Vitalae Gazdasági Tanácsadó Kft. „Pénzügyek-másként, mint eddig”
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
Munkaerőpiaci-szolgáltatásokat végző szervezetek lehetőségei
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Országos nagykereskedelmi menedzser
MIÉRT stabilak (jók??) a minőségrendszereik?.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SEEM alapok.
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
A foglalkoztatás tervezése a kiváltási Programban
Előadás másolata:

Egy integrált szociális intézmény válaszai az igénybevevői, jogalkotói és fenntartói elvárásokra GYŐR 2012. szeptember 27-29.

Szervezeti filozófia Az állapotuk, helyzetük miatt professzionális segítséget igénylők szakszerű támogatása szükségleteiknek megfelelő módon. Az intézmény által nyújtott szolgáltatásokat igénybevevők életminőségének, kapcsolatrendszerének megőrzése, erősítése, elősegítése. Komplex, egymásra épülő, minőségi szociális és egészségügyi szolgáltatások széles választékát kínáljuk, megértő, tiszteletteljes, felelős magatartást tanúsító, magasan kvalifikált szakemberekkel. Intézményi filozófiánk alappillére az értékteremtés, a felhalmozódó tudás, tapasztalat és értékek közvetítése.

Küldetésünknek tekintjük, hogy minőségi szolgáltatást biztosítsunk célcsoportjaink részére, professzionális segítséget nyújtsunk szolgáltatásainkat igénylőknek, szakszerű módon, szükségleteiknek megfelelően, megelégedésükre, feladatainkat kiválóan képzett, hiteles, elkötelezett és elégedett munkatársakkal végezzük, értéket teremtsünk, közvetítsük a bennünk felhalmozott tudást, tapasztalatot, mintául szolgálva a munkakultúránkat megismerni kívánok számára.

Értékeink: működőképes, integrált szakmai tudás, amivel kollégáink rendelkeznek, kommunikációnk hatékony és céltudatos, hiteles, érdekeket képviselünk és érvényesítünk, szakmák közötti együttműködést a napi munkánkban alkalmazzuk, tevékenységeinket tudatosan kontrolláljuk és eredményesek vagyunk, tudatosan és felelősségteljesen végezzük munkánkat.

1. HR stratégia kiválasztási rendszert működtetve vesszük fel munkatársainkat karrierrendszert kínálunk értékelési rendszert működtetünk

2. Képzési stratégia belső fejlesztéseinket az értékelések eredményeire építve célirányosan valósítjuk meg fontosnak tartjuk a szakmaközi megközelítést továbbtanulási támogatási rendszer alapján is segítjük munkatársaink fejlődését

3. Pénzügyi stratégia fenntartóinkkal jó kapcsolatot építünk és ápolunk a közpénzből eredő forrásokat hatékonyan használjuk fel növeljük saját bevételeinket működési kiadásainkat optimalizáljuk

4. Pályázati stratégia tudatosan használjuk a pályázatokban rejlő lehetőségeket 5. Vagyonkezelési stratégia a meglévő ingatlanállomány korszerűsítjük, szükség esetén átalakítjuk

10. Szolgáltatástervezési stratégia igényeket felmérjük felkészülten számítunk a külső változásokra személyes részvétel a folyamatokban

Szervezetfejlesztés – mikor? A vezetés elégedetlen a jelen struktúrával Kialakult a felső vezetésnél egy jövőkép, amivel a team tagjai is azonosulni tudtak. Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Szervezetfejlesztés feltételei Az EESZI vezetésében készség, hogy szembenézzenek a tényleges helyzettel, és azt felhasználják annak megváltoztatására Ennek élére állt(ak) kulcspozícióban lévő vezető(k) és tanácsadó Fenntartói egyetértés Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Szervezetfejlesztés célja Jobban áttekinthető szervezeti struktúra Stratégiák minden szervezeti szinten – következetesség Rugalmas tervezés és jövőkép Képzett szakembergárda Alkalmazkodás a változó jogszabályokhoz Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Hatékony változtatás feltétele Jövőkép, célok közös megfogalmazása Csapatmunka Ellenállás leküzdése Képzések támogatása Folyamatos és aktív kommunikáció Szervezeti és kulturális megfelelés Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Változtatást segítette A felső és a középvezetők megértették, hogy szükség van a változtatásra Kulcsemberek megnyerése, bevonása Szükséges képzés biztosítása A változtatás megfelelő előkészítése, megtervezése Odafigyelés az ellenállás leküzdésére A helyzet folyamatos elemzése Fenntartó egyetértése Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

A változást hátráltatta Sok helyen, egy időben elkezdett átfogó változtatás Fáradtság, közöny, félelem az ismeretlen felé való elmozdulásra Szkeptikusság az eredményekkel kapcsolatban A napi feladatok, a rövid távú célok és a jövőért való megfelelés közötti egyensúly nehézsége A megszokás, félelem az újtól, státuszféltés Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Társadalmi és gazdasági környezet Változó jogszabályi környezet Gazdasági válság hatásai Személyes kapcsolatrendszerek változásai Értékrendbeli változások Igények, személyes szükségletek megváltozása Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Szociális intézményekkel szemben támasztott elvárások 1. Társadalom részéről Jogalkotó részéről Fenntartó részéről Szolgáltatást igénybe vevők és hozzátartozóik részéről Szakma részéről Szakdolgozók részéről Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Szociális intézményekkel szemben támasztott elvárások 2. Személyes szükségletek, egyéni igények azonnali kielégítése Költséghatékony, rugalmas rendszerszerű és – szintű működés Ellátott központúság Szolgáltatói szemléletmód Innováció Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Új szervezeti ábra Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

Nyugat-dunántúli Regionális Szociális Módszertani Központ

Nyugat-dunántúli Regionális Szociális Módszertani Központ

KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Panker Mihály igazgató Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr