Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
© 2012 NESsT. w.nesst.org NESsT Társadalmi Vállalkozások.
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Fejlesztéspolitika a verseny- képesség szolgálatában Dr. Tétényi Tamás Magyar Közgazdasági Társaság Pénzügyi Szakosztályának ügyvezető elnöke A közgazdaságtudomány.
Dr.G.Fekete Éva Csereháti Településszövetség
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
MARKETING.
M I A HASZNA A KLASZTEREKNEK A GYORS FEJLŐDÉSBEN ? A Z AKKREDITÁLT KLASZTER KKV - K SZÁMÁRA KIHASZNÁLHATÓ ELŐNYEI, AZ INNOVÁCIÓ MENEDZSMENT LEHETŐSÉGEI.
Készítette: Pataki Erika, Simon Ditta
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Pénzintézetek társadalmi felelősségvállalása és a Green Banking koncepció KOVÁCS Sándor Zsolt tudományos segédmunkatárs.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Könyvtári és Informatikai Szövetség
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Vállalkozásindítás kockázat nélkül! Békés Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja.
TÁMOP „A jól meNŐ vállalkozásokért” dr. Nagy Ágnes igazgató Békés Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja
E-learning alapú komplex képzések
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
A vállalkozások környezete
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Digitális szolidaritási háló – a szerves megoldás Gáspár Mátyás
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Vállalatérték-élet pálya szakaszok
Az értékesítési rendszer
WAMP Siker a gazdasági válságban. Társadalmi célokból üzleti modell magyar tervezők megjelenési lehetőségét segíteni ↓ szolgáltatások, külföldi képviselet.
Velünk egy jobb világért! Fő támogató: Partner: Andersen Munkaerő-piaci Támogató és Képzési Program 11 Lukács András vezető „Esély a munkára – Civil együttműködés.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter Amelynek célja, hogy tagjai minél többet profitáljanak az új technológiák kialakításából. Amelynek feladata, hogy erősítse.
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
Szektorok közötti együttműködések
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Az Országos Fogyatékosügyi Tanács sajátos szerepe az Európai Uniós szabályozások érvényesítésében hazai nemzeti és helyi szintű szabályozásokban Horváth.
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.
(gazdasági ismeretek gyors, velős átismétlése)
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
Nemzeti Technológiai Platform a
EGY KIS VÁLLALKOZÁSTAN építésgazdaságtani előadások építéskivitelezési tanszék 1.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
AZ IDŐS ÉS FOGYATÉKOS ELLÁTÁS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI A HELYI ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROGRAMOKBAN JÚLIUS 3.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A fenntartható társadalom előtt álló feladatok Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége Dr. Ágoston Csaba PhD Elnökségi tag.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Bemutatkozik A FORDULÓPONT PROGRAM A programot az EU és a Magyar Állam támogatja.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
A magyar KKV-k regionális versenyképessége A KKV-k segítése – támogatás, avagy befektetés? Miklóssy Ferenc elnök Hajdú-Bihar megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
copyright © P2P Money Europe Inc.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
K&H a családi vállalatok bankja
Siker a gazdasági válságban
Az Újbuda 60+ Program rendszerének legfontosabb elemei
Vállalati terv bemutató
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
Előadás másolata:

Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad

Pénz – bevételre van szüksége a szervezetnek a működés finanszírozásához. Értelmes munka – a fogyatékos személyeknek is szükségük van értelmes munkára = mérhető, eredményes, másoknak is szüksége van rá. Társadalmi hatás – az előítéletek csökkentése a fogyatékos emberekkel szemben, integráció. Feladatunk – foglalkoztatás miatt a piacon már jelen vagyunk, akkor csináljuk rendesen. Miért társadalmi vállalkozás? Társadalmi célok + Üzleti működés és pénzügyi célok = társadalmi vállalkozás

Nonprofit szervetek Vásárlók Védett műhelyek A hiányzó kapcsolat

Nonprofit szervetek Vásárlók (céges és egyéni) Védett műhelyek fruit of care Üzleti koncepció Üzleti terv Márka Piacképes termékek (designers) Gyártási tudás Vásárlói igények ismerete Értékesítési csatornák Menedzsment Bizalom Bevétel Munka/megrendelés Láthatóság Társadalmi integráció Minőségi termékek CSR kommunikációs lehetőség Társadalmi integráció A kapcsolat

Cégek (B2B) Egyéni vásárlók CSR programjukat és ajándékozásukat összekötik „Ajándék, amivel kétszer ad.” Fiatal, jómódú, budapesti nők, (döntéshozó pozícióban). Lehetséges-e a csoportok közti átjárás? Célcsoportok

Mely kommunikációs csatornákat használjuk? (Klasszikus hirdetési formák) Katalógus Hírlevél Social Media Website Együttműködés bloggerekkel Egyre erősödő jelenlét a médiában Szájreklám Vásárok (karácsony, családi nap, stb.)

9 állandó beszállító, szezontól függően akár 600 foglalkoztatott (az EU-ban 11 millió) Növekvő ismertség az üzleti és a magánszférában Kirepülünk a fészekből Uniós támogatás Design Management Díj 2012 Ashoka tagság Növekedés és teljes önállósodás Eredmények és tervek

„Olyanok, mint mi, csak máshogy fejezik ki az igényeiket.”

Somogyi Orsolya PR és kommunikáció Köszönöm a figyelmet!