Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Keresőrendszerek.
Advertisements

Debreczeni László - Adrius Web Team 2009 április 02. GOOGLE MÁNIA keresőmarketing "csodafegyverek" Hogyan, döntsünk válasszunk? Néhány gyakorlati szempont.
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
 A Web, kezdeti időszakában csak a szöveges file-okat kezelte.  Ma teljes körű multimédia szolgáltatásokat nyújt  Filmet,  Zenét,  Képeket nézhet.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Internet ismeretek II..
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
A VALÓSÁG ILLÚZIÓ.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Közös katalógusok melléklet a Bevezetés a pedagógiai tájékozódásba című ELTE jegyzethez.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Kereső programok használata
Hogyan lehet használni a keresőprogramokat? Készítette: Tankó Csongor Felkészítő tanár: András Izabella Gábor Áron Iskolaközpont Szentegyháza.
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Aki keres, az talál? Igen, talál. Ki ezt, ki azt, de egy szót beütve a google keresőbe (pl.) mindig ugyanazt, hacsak nem kerültek fel új honlapok az adott.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Szemantikus keresők.
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
TRUEFOOD záró-konferencia április munkacsomag A hagyományos élelmiszerekkel és azok innovációjával kapcsolatos fogyasztói vélemények Margrethe.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
SDI Selective Dissemination of Information Az Aleph integrált rendszer szolgáltatása az SDI, amely egy elektronikus témafigyelés a könyvtári rendszeren.
Gazdasági Mediáció Konferencia április 28. vitából egyezség Varga Tamás, gazdasági mediátor Gazdasági Mediáció Konferencia Április 28. Varga.
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Az internetes keresési módszerek
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Könyvtár- és informatikai alapismeretek kurzus október 1.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
JÓLÉT ÉS IDEOLÓGIÁK: FEJLETTSÉG ÉS BÉREK
Számok világa.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Könyvtár- és informatikai alapismeretek kurzus október 7.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Webportálok készítése CMS alapokon beadandó
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
Ezek a stratégia elemek sorban
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Navigáció az Interneten:
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
GEGES JÓZSEF Ph.D. OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Az internet minőségi információ halmazainak feltárásáról
Előadás másolata:

Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága

Fizetett hirdetések Organikus találatok

A SEO lehetőségei A látogatóknak igen magas bizalmi faktoruk van a Google találati listáinak élén található oldalak iránt „Ami a lista élén van, az biztos jobb, mint a többi” érzés Ezáltal a hirdetésekhez képest magasabb átkattintási arány érhető el Egy jó helyezés a találati oldalakon – kulcsszótól függően – akár 30-50%-os látogatónövekedéssel is járhat Épp ezért a szponzorált linkek bár nagyon hasznosak és hatékonyak, nem elegendőek Forrás: Enquiro Search Solutions 2007.

Google - Yahoo- MSN

Szerencsétlen kudarc

Negatív SEO példa – Apple Hungary

Az Apple tanulság Ha egy brand nem is akarná a keresőket aktívan felhasználni az imázs erősítése érdekében, akkor is ügyelnie kell arra, hogy mi jelenik meg a keresőkben róla Mivel a látogatók hitelesnek fogadják el a kereső találatait, ezért ha a TOP10 találatban több negatív vélemény jelenik meg, az rontja az imázst Sokan offline vásárlás előtt keresést végeznek – egy ilyen negatív találat ronthatja az eladásokat

Honda esettanulmány „Yes, search marketing does lift your brand!” Melyik márkára igaz, hogy üzemanyag takarékosak az autóik?

Honda eredmények +16 százalékpont márkaismertség növekedés, ha egy márka szponzorált és organikus találatként is szerepel a találati listában. +8 százalékponttal növekedett a vásárlási szándék, ha a gyártó oldala szerepelt a találati listákon Ellenben ha a gyártó NEM szerepelt semmilyen formában a találati listákon, 16 százalékponttal kisebb a vásárlási szándék A márkával kapcsolatos keresések esetében is +7 százalékpont emelkedés mutatkozott a vásárlásokban, amennyiben a márka szerepelt a találati oldalakon 16% pontos növekedés a nem-támogatott márka felidézésben Márka affinitás: 16%-kal nagyobb valószínűséggel vélik, hogy a Honda = „fuel efficient car”

1. Probléma 2. keresőszó 3. Találatok 4. Megoldás   

A Honda tanulság A látogatók nem márkát, hanem információt keresnek a neten Konkrét problémára kerestek megoldást: üzemanyag takarékos autóra vágytak A látogatók megbízható, objektív forrásként tekintenek a keresőkre; ha a kereső „azt mondja”, hogy a Honda az üzemanyag takarékos autó, akkor a Honda nevét kötik ehhez a keresőszóhoz Probléma  Keresőszó  Keresés  Találat  Brand erősítés

Esettanulmány: Special K

„A fogyasztók döntéseibe sokkal több racionális elem épülhet, ha mindennel kapcsolatban végtelen információ áll rendelkezésükre. Előtérbe kerül a márka valódi értéke, minősége, és átalakul az imázs, az arculat szerepe is.” Bob Garfield, Advertising Age

Köszönöm a figyelmet!