Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST 2012. május 22.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Advertisements

Volt egyszer egy kisfiú, akinek igen nehéz természete volt
JÉZUS KRISZTUS A SZERETET „SZÉLSŐSÉGE”
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Ez a Tantra Indiából érkezett..
Gyermeked kérései
VIIII. Szalvéta bemutató
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Csináljunk üzletet! Avagy,
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet,
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
„Avagy mit illik tudni róla, mielőtt bedőlünk neki”
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
„Magánpraxis 2013” konferencia, 1. nap, Budapest, január 25. (C) ALGY1.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Könyvtári és Informatikai Szövetség
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Albert Einstein idézetek.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Készítette: a Dalai Láma
2011. március 20. Disztribúciós hálózat Zsibrita Mátyás –
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat!
Készítette: Bajkó Balázs Hullár Péter
Kutya nélkül élni lehet,de nem érdemes.
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet! Lehet, hogy fontos!
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
ÉLETBÖLCSESSÉGEK Picasso illusztrációkkal.
Albert Einstein idézetek.
“13 tanács egy életre" „13 tanács egy életre”.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
E-beszerzés Bravo csoport.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
13 tanács egy életre.
Célköltségszámítás (Target costing)
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Bauer András - Berács József:
Olvasd lassan és csendben!.
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
Volt egyszer egy kisfiú, akinek igen nehéz természete volt
SEGÍTSÉGET KÍNÁLOK, HOGY A PTC OLDALAKRA VALÓ REGISZTRÁCIÓ NE VEGYE EL A KEDVEDET A MUNKÁTÓL. HA SIKERREL JÁRSZ, NEKED IS LESZNEK KEDVENC PTC OLDALAID,
Olyan furcsán alakult minden, a nagy terv nem ez volt,
" Valami érthetetlen kapcsolat van a barátság és a csillag között.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Somoskői Gábor Froweld kft.
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet, lehet hogy fontos!
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Olvasd lassan és csendben!
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Értékesítési technikák
A munkavállaló kívánságlistája a munkáltató felé:
Tantra Indiából
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Jézusról szól Erika F Puni, PhD Stewardship Ministries Director General Conference.
Biyovis a mi üzletünk.
Az energetikai szakreferensi tevékenység előnyei
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
A vásárlási döntés folyamata
Előadás másolata:

Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.

Mottó „ A profi akkor is megcsinál dolgokat, amikor nincs kedve hozzá, az amatőr akkor sem, ha kedve van hozzá.”

Hasznos tanácsok ártárgyalások kapcsán

A fogyasztó nem ár érzékeny, hanem minőség érzékeny.

A vásárlók nem árakat, hanem előnyöket, hasznokat vásárolnak.

Az ár az egyik, és nem az egyetlen tulajdonsága termékünknek, szolgáltatásunknak.

Ne engedjük termékünket, szolgáltatásunkat gyengébb, olcsóbb termékkel összehasonlítani!

Nem árakról, hanem elvárásokról, igényekről, vásárlói szempontokról kell tárgyalni!

Nézzen ki a vevőből igényességet, a jó termék iránti vágyát!

Mottó „Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

Egy könyv, amely kizárólag a gyakorlatról szól. Üzleti Patika 1

Ami drágább az valószínű jobb is, csak a vevőben tudatosítani kell!

Ha a vevő azt mondja, hogy drága, az azt jelenti, hogy nem tudja mi az oka a magasabb árnak, és nem elutasítja azt.

A drága kifejezés csak valamivel való összehasonlítást jelent, és nem minősítést.

Soha se sértődjünk meg, ha a vevő az olcsóbbat választja! Ha ragaszkodik hozzá, akkor kínáljunk más minőséget!

Ne kínáljunk jó minőséget olcsóbban, mert hosszútávon a termék, vagy szolgáltatás presztízsét rontjuk!

Soha ne alkudjunk saját magunkkal a tárgyalások előtt, mert akkor biztos nem tudunk jó eredményt elérni.

Ha valaki az olcsóbbat választja, tartsuk tiszteletben döntését, de magyarázzuk el számára, ha jobb, magasabb árú terméket, szolgáltatást választ akkor milyen előnyei lesznek.

Ne magyarázkodjunk azért, mert más dolgokat olcsóbban kínál. Mi a saját áraink mellett érveljünk.

Ha a partner arra hivatkozik, hogy a másik ajánlat hasonlóan jó csak olcsóbb, akkor adjuk tudtára, hogy valószínűleg nem egyenértékű.

Ne feledjük, az árban a munkánk ellenértéke is benne van!

A magasabb árat csak egyszer, az olcsóbbat gyakrabban kell megvédeni. Ebben számít a vevő a mi segítségünkre!

Mottó „Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”

Üzleti Patika 6 Egy könyv, amely arról szól hogyan csináld!

Soha ne add fel, csak akkor, ha bélyeg van rajta!

Tonk YOU Tonk YOU