Van-e élet a Facebookon túl? 2012. szeptember 11..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Személyes márka kommunikációja
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Közösségi marketing aktivitások a sertéshús piacon Dr. Simon Péter MT Zrt. – AMC 2013.
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Nyomtatott reklámok.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Reklámeszközök, reklámhordozók
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
A reklámeszközök jellemzöi
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Közösségben újra hasznos!
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Keresőmarketing stratégiák
Marketingkommunikáció
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
7. Előadás Termék stratégia
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A reklám alapjai és formái
Sponsorare necesse est
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Az online marketing legújabb generációja
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

Van-e élet a Facebookon túl? szeptember 11.

HOL A CSATORNA HELYE? termék vs szolgáltatás tömegtermék vs prémium tartós fogyasztási cikk vs FMCG B2C vs B2B általános vs szegmentált célcsoport azonnal / direkt vs késleltetett / indirekt hatás ráció vs emóció központi üzenet: brand? termék? ár? minőség? egy kiemelt tulajdonság? kedvezmény? üzlet? Melyik érzékszervre szeretnék / tudok hatni? …

A BŐSÉG ZAVARA…

ELÉRHETŐ, VÁLASZTHATÓ CSATORNÁK 1. csatorna+-? TV olcsó (?) hang+kép tematikus környezet alacsony nézettség (helyi) magas elutasítottság értékén kezelve, híradó körül rádió helyenként magas elérés tematikus környezet gyors reakció spotok blokkban NAPI hallgatottság nincs kép háttérrádiózás nehezen mérhető egyszerű információ sulykolására magas frekvenciát használva mix részeként hirdetőújság területi koncentráció nagy példányszám (?) általános elérés hiteles adatok hiánya lassú reakció alacsony presztízs flyer-temető külön terjesztett, legjobb ár-érték- arány kiválasztása apróhirdetési újság aktív fogyasztás aktív figyelem rovatolás alacsonyabb példányszám címoldalon vagy rovatban hirdetni szórólap teljes szabadság nagy felület kizárólagosság hiperlokalitás túlterhelt csatorna terjesztéshez igazodás extra környezetszennyezés nagyon magas elutasítottság ha hiperlokális piac és/vagy rengeteg termék

ELÉRHETŐ, VÁLASZTHATÓ CSATORNÁK 2. csatorna+-? napilap aktív fogyasztás és figyelem magas engagment nagy elérés viszonylag gyors visszakereshetőség hiteles adatok ellentmondásos imázs túl nagy terjesztési terület relatíve magasabb ár statikus tömegtermék esetén másik, komplementer csatorna jó kreatív magazin célzott tartalom jobb kiviteli minőség visszakereshetőség lassú reakció igényli a jó kreatívot országosak helyi elérése alacsony ha egyértelmű a célcsoport- fedés és van jó kreatív szakmai folyóirat homogén célcsoport egyszerű kommunikáció alacsony példányszám országos terjesztés inkább B2B országos B2B-üzenetek jármű-monitor olcsó (?) unaloműző elvileg magas elérés mozgókép elérés-mérés? Konverzió-mérés? könnyen kizárható csak egyszerű üzenet ? egyéb monitor extrém olcsó (?) mozgókép ugyanaz várókban elhelyezett monitorok + célcsoport

ELÉRHETŐ, VÁLASZTHATÓ CSATORNÁK 3. csatorna+-? jármű-reklám alacsony bérleti díj nagy és mozgó felület feltűnő lehet magas gyártási költség állandó útvonal statikus felület taktikai üzenet? márka vagy új üzlet ismertségének növelésére óriásplakát / épületreklám alacsony bérleti díj feltűnő lehet extra gratis magas gyártási költség könnyen rongálható zömmel ugyanazok látják csak egyszerű üzenet sok kell belőle balesetveszély? jó rálátású helyen, szétszóva, egy termék + ár vagy gyorsan befogadható info city light unaloműző részben megvilágítható kis méret alacsony elérés/db sok kell belőle szűk célcsoport-elérés statikus márka-építésre, nagy számban molinó?? imázs / ismertség növelése indoor eszközök olcsó ellenőrizhető mérhető vásárló termékre irányítható nem visz be vevőt csak termékhirdetésre gyártó- / forgalmazóként termék kiemelésére a többi közül

ELÉRHETŐ, VÁLASZTHATÓ CSATORNÁK 4. csatorna+-? hírportál nagy elérés sokféle megoldás targetálhatóság mérhetőség hiteles adatok banner-telítettség / - vakság kikapcsolhatóság CT-fetisizmus agresszív felületek veszélyesek is lehetnek print médium mellé, ha tömegelérés kell önállóan, ha folyamat végigvihető (jó landing page kell) tematikus tartalomszolgáltató portál releváns tartalmi környezet célcsoport-elérés látens vevők kimaradnak sok szegmens-tartalom még printben domináns célcsoport-specifikus webshopok esetén, szegmesbe tartozó brand építésére tematikus listing portál magas specializáltság aktív érdeklődés user targetál (szűrés) szűrést nem irányítom konkrét termék kell gondozást igényel nem minden szektorra van ilyen helyi nyomtatott aprót komplementer termékként apróhirdetési portál ld. előző pont nagyszámú user ld. előző pont rovatolás ha van helyben erős brand, országos listing mellé ajánlott

ELÉRHETŐ, VÁLASZTHATÓ CSATORNÁK 5. csatorna+-? Facebook intenzív csatorna óriási (potenciális) elérés hipergyors olcsó terjesztés gondozás-igényes = valójában drága kétes minőségű elérés negatív is lehet nem értékesítés-támogató kétséges jövő (Twitter) adat- és információgyűjtésre, interaktvitásra, közösségépítésre, hírközlésre adWords csak click-ért fizetek aktív érdeklődést irányít rugalmas költségtervezés csak konkrét igényt elégít ki jó kulcsszavak drágák jó landing page-et és honlapot igényel licit-veszély bevezetésre, brandépítésre nem jó kell mellé ATL-eszköz a figyelemfelkeltésre, látens igény felélesztésére és optimalizálás közösségi vásárlási site gyors, mérhető, konkrét eredmény nincs fix költség valójában drága illojális ügyfelek nem minden szektornak jó kétséges jövő ha gyors eredmény kell (szabad kapacitás, beragadt készlet), de nem építsen csak erre adatbázis-alapú kampány szegmentálhatóság célozható mérhető nagy elérés lehet személyesség pszchikai hatása fel kell építeni / meg kell venni / bérelni kell karbantartás / minőség saját: addícionális értékesítés vásárolt: ügyfélkör bővítése saját: stabilitást, alapot ad, de nem elég vásárolt: legyen mögötte erős brand blikkfangos üzenet

KAKUKKTOJÁSOK rendezvény, kitelepülés, vásár saját honlap

MINDEN JÓ VALAMIRE… VALAMIRE MINDEN JÓ… hitelesség szubjektív (?) tényezők termék cél elfogadottság befogadás tudatos értékelés hiteles adatok egészséges szkepticizmus

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!