Közműüzemeltető feladatai Önköltség csökkentése Bevételek biztosítása Jó benyomás (image) Megfelelő díj Műszaki feladatok Minőségpolitika PR.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Laboratóriumi munka szerepe a minőségbiztosításban
Advertisements

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Intézményi akkreditáció 2008 (hogy készüljünk?) MAB 2008 szeptember 19. Topár József.
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
MARKETING.
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
„Halszálka”-diagram (Kaoru Ishikawa)
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Közmű tulajdon Önkormányzat – önkormányzati törvény – alapfeladat – ellátási kötelezettség – üzemeltető kiválasztása Állam – regionális rendszerek – Vízgazdálkodási.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. előadás PTE PMMK MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK 2011.
Közönségkapcsolatok (PR)
„Mértéket tartani és a célt nem téveszteni szem elöl!”
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Közműüzemeltető feladatai
Dr. Kollár Gábor vezető auditor Det Norske Veritas Magyarország
A vállalkozások környezete
Alapfogalmak.
MinőségIrányítási Rendszer (MIR) elektronikus dokumentációjához
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
MINŐSÉGMENEDZSMENT Értékteremtő folyamatok menedzsmentje - IX. előadás
Minőségbiztosítás és tanúsítás
A KÖZPONT MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA. Szabvány Ismétlődő műszaki, gazdasági és más feladatok optimális megoldásának MINTÁJA.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
III. A logisztika jövője
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Reklámozás, Public Relations
tevékenység a könyvtárban
NATO minőségbiztosítási követelmények a tervezésre, fejlesztésre és gyártásra Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Csomagolás,
Ellenőrzés, visszacsatolás
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Települési vízgazdálkodás I. 13.előadás
Minőségmenedzsment. Ha ugyanazt csináljuk, mint eddig, akkor ugyanazt kapjuk, mint eddig.
3. hét: az ISO 9001:2008-es szabványnak megfelelő
Civil Kezdeményezések Programja
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
Munkavédelem és controlling
1 NÉHÁNY GONDOLAT AZ (INTÉZMÉNY) AKKREDITÁCIÓ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEIRŐL Dr. Veress Gábor egyetemi tanár MAB, január 22.
1 A LIBERALIZÁLT ENERGIAPIAC HATÁSA A GAZDASÁG FEJLŐDÉSÉRE Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Hatvani György helyettes államtitkár.
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
Új agrárlogisztikai trendek és a bővített ellátási lánc
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Minőségbiztosítási ismeretek
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Készítette: Májer Dávid
AKTUÁLIS KÉRDÉSEK A komplex feltételrendszer megváltozása hagyományos problémáról - problémára szemléletmód felváltása a műszaki, gazdasági és egyéb feltételek.
Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Rendszeresítés, üzembehelyezás Elosztás, tárolás Leselejtezés, kivonás, megsemmisítés.
Minőségirányítás 2. Dr. Dénes Levente
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
Folyamatközpontúság problémái egy információvédelmi irányítási rendszerben Dr. Ködmön István ügyvezető igazgató Szenzor.
PTE PMMIK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. ELŐADÁS.
KÉSZÍTETTE: Ifkovics Kálmán Kuczora Attila.  évi értékhatár alatti beszerzések  től ig lebonyolított webra eljárások MegnevezésMennyiség.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Minőségirányítás és Akkreditáció Bőhm Zoltán Budapest,
Beszerzések hatékonyság növelése
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
MILYEN LEGYEN A MAGYAR MODELL?
MIÉRT stabilak (jók??) a minőségrendszereik?.
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A FELNŐTTKÉPZÉSBEN
MILYEN LEGYEN A MAGYAR MODELL?
A marketinginformációs rendszer
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Közműüzemeltető feladatai Önköltség csökkentése Bevételek biztosítása Jó benyomás (image) Megfelelő díj Műszaki feladatok Minőségpolitika PR

Közműüzemeltető kapcsolatai Fogyasztó (elégedett fogyasztó a cél, mert az fizet) (lakosság, ipar, állam) Állam (szabályozó - verseny, környezettudatosság, címek, díjak, minősítés) Szállító (megfelelő minőség, elfogadható ár) Környezet (környezetvédelem, hulladékgazdálkodás, elégedettség, önköltség csökkentés )

Közmű üzemeltető informatikai feladatai Fogyasztó megfelelő mennyiségű és minőségű szolgáltatást kíván Adatok gyűjtése, rendszerezése (MIR) Munkaszervezés gépesítése (GIR) Ellenőrzési funkciók (Controlling) Fogyasztói kapcsolatok javítása (CIS)

„Minőségi pontok” Ellenőrzés (labor akkreditáció) Termelés Hibaelhárítás Szolgáltatás Környezet

Közműüzemeltető minőségpolitikája Minőség-ellenőrzés (ellenőrzési pontok - hálózaton) Minőségszabályozás (folyamat visszacsatolás - termelés, karbantartás - beszállítók, fogyasztók - közönség kapcsolat) Minőségbiztosítás (dokumentált - MIR-ben) Környezetmanagement (EMS vagy KIR) Minőségmanagement (QMS, TQM)

PUBLIC RELATIONS Nem reklám Nem marketing Vezetési funkció, személyes Koordináció, konfliktus kezelés Tervezett, irányított (visszajelzés fontos) Őszinte tájékoztatás, bizalom megszerzése, megtartása Külső és belső PR