Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Behavioral Targeting IH (Siófok) Vértes János.
Szinkronizált multiplatform élmények
Magyar, mint idegen nyelv témakörű oktatási és kulturális Internet portál HUNGAROPORT Dr Remzső Tibor MTA SZTAKI.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
• Pro: Energia felhasználás • Pro: Sebesség • Kontra: Pontosság • Kontra: Lefedettség Rádió tornyok • Energia felhasználás • Sebesség • Pontosság.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Informatikai megoldások egy kézből
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hálózati Operációs Rendszerek gyakorlat Bevezető Előadó: Bilicki Vilmos
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Kovács Gergely – ügyvezető Kupon Birodalom Kft.
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. A LEKTOR projekt és a Lexelerator platform szolgáltatásainak és eszközeinek ismertetése.
Az informatika szerepe a XXI.század múzeumaiban
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Elektronikus források (E-resources) adminisztrációja november 12. Szabó- Kulcsár Kornélia.
KÖNYVTÁR információforrások és szolgáltatások FELHASZNÁLÁS céljából rendezett gyűjteménye.
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
valós-idejű helymeghatározás WLAN-nal
Weboldal tervezés programozó szemmel. Alapok Minden webcím www. –tal kezdődikMinden webcím www. –tal kezdődik Webböngésző = Internet ExplorerWebböngésző.
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Support.ebsco.com Saját EBSCOhost oktatóprogram Oktatóprogram.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Slide 1/11 Bp BelAmI – Workshop Beszédtechnológia Helyzetkép
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Varga Viktor – G36ECF 1/5 Vendéglátói szoftverek sajátosságai Varga Viktor.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Könyvtári honlapok megújítása Miért és hogyan? Vida Andrea Egyetemi Könyvtár Szeged.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
REMARKETING STRATÉGIÁK
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
A web site minősítése Források: Bokor Péter szakdolgozata (2002) és a benne megadott hivatkozások: Dotkom Internet Consulting: Üzleti weboldalak elemzése,
Keresés fajtái Matching (szabadszavas)
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
Információ és kommunikáció
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
<Fejléc - Előadás címe>
Internet és kommunikáció
Internet és kommunikáció
Előadás másolata:

Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?

Online hirdetések • Mérhető • Real-time menedzselhető • Interaktív • Targetálható • idő • tér (geoIP, GPS információk) • platform/technikai információk • tartalom (URL cím, kulcsszó, referer, keresőszó) • internetező által megadott, adatbázisban szereplő adatok • felhasználói viselkedés (gyakoriság, banner szekvencia, mérőpontok figyelése, prediktív módon, érdeklődési profil alapján)

Viselkedés/érdeklődés alapú targetálás • Gyakoriság • Banner szekvencia • Mérőpontok figyelése (remarketing/retargeting) • Prediktív viselkedés alapú targetálás • Érdeklődési/viselkedési profil alapján • a kiszolgálórendszer által történő besorolással • felhasználó által megadott érdeklődésre vonatkozó adatokból (globálisan vagy az adott site-on/portfólión) • Adatbázis alapú targetálás több weboldalon

Technológiai és jogi háttér Az Adverticum AdServer által használt technológiák: • cookie és más cookie-szerű kliens oldali tárolók • B* szerver oldali tároló Jellemzők: • böngészőfüggetlen • csak az ID-t szükséges a kliens oldali tárolókban tárolni • opt-out lehetőség • anonimizált adatok, technológiailag sem lehetséges valós személyre visszakövetkeztetni • adatok forrás és felhasználási tartománya az adserver felhasználó által meghatározható (saját portfólión belül vagy a felek közti megegyezés esetén más site-on is használható)

Példa targetálási beállítás Termék: • 3G stick teljes magyarországi lefedettséggel • akciós vásárlási lehetőség a hirdető webshopjában az Internet Hungary rendezvény időtartama alatt Beállítások: • idő: kedd, szerda • tér: Siófok és 10 km-es körzete • platform/technikai információk: minden készülék, de készülékenként más kreatívval nyelvi beállításoknak megfelelő nyelvű kreatív • tartalom: „internet” kulcsszó • felhasználó által megadott, adatbázisban szereplő adatok: olyan lakhely esetén, ahol más szolgáltatónak nincs lefedettsége más kreatív • felhasználói viselkedés: 3 napon belül látta a hírlevelet vagy az előző héten futó bannert, kattintott, de nem vásárolt a webshopban, más kreatív, ha a portálon aktív, pl. hozzászólt már a blogbejegyzésekhez • felhasználói érdeklődés: más kreatív, ha informatika, szoftver, online újság témákra kattint előszeretettel

Szutor Ferenc