„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE 2009. szeptember 26.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Új pályán! MKOSZ-STRATÉGIA.
Advertisements

VisiScanner TM Beltéri látogatóelemző szoftver A vállalatról…  2005-ben alapították magyar szakemberek.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon •Villány-Siklós borút Egyesület (1994) •Balatoni Borutak szövetsége (2003) •Magyar Borutak szövetsége (2003)
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
DÉL-MÁTRA Helyi Közösség Stratégiai Vázlat Debrei Attila.
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
A vállalkozások környezete
Közönségkapcsolat (public relations)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Településmarketing Értékaudit.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
„A kultúra azért különlegesen szép terméke az emberi viselkedésnek, mert egyedi és megismételhetetlen. Minden igaz közösség egyszeri jelenség. A kultúra.
A marketing piac tartalma
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon Villány-Siklós borút Egyesület (1994) Balatoni Borutak szövetsége (2003) Magyar Borutak szövetsége (2003)
Kérdések a második zh-hoz
Favorit Rt. Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kisújszállás 5310, Széchenyi út 4. Tel.: 59/
Az EEM helye a menedzsmentben
Nemzeti Kulturális Alapprogram Rendszerváltás előtti helyzet Rendszerváltás előtti helyzet Létrehozása – évi XIII. tv. Létrehozása – évi XIII.
Bemutatkozik a CPL JOBS. Eredmények számokban  1989 óta Európa egyik vezet ő toborzó ügynöksége és HR - szolgáltatója  Európában 8 országban jelenlév.
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
A falu jövője az összefogás – szövetkezés - Somai József - Romániai Magyar Közgazdász Társaság Kolozsvár-Székelyszentistván.
Pápai Hús 1913 Kft.. A Pápai Hús 1913 Kft január 1-jén jött létre a közel százéves múltra visszatekintő jogelőd vállalat megvásárlásával. Tevékenységük:
Együtt a vállalkozásokért Zala megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány Dömökné Srágli Lívia projektmenedzser.
„Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere.
Készítette: Dormán Eszter Noske Borbála
Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
ISOFÓRUM Látogatás Nagykoalíció az érdekvédelmi szervekkel a munkatársak érdekében a Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt-nél.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Termék & Márka Kopcsay László.
Küldetésünk: Biztonság Stabilitás Hálózatfejlesztési igazgató Gaál László Sziklás Johanna Alapító, tulajdonos Jr. Gaál László Alapító, tulajdonos.
Közhasznú Civil Egyesület Szeptember 11. SZERETETTEL ÜDVÖZÖLJÜK A XXI. NEMZETI MINŐSÉGÜGYI KONFERENCIA RÉSZTVEVŐIT.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Pénzügyi-számviteli mutatók
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
Marketing alapok Kopcsay László.
Vendéglátás formái.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Sági Sándor (Kontroll Pont ‘91 Kft). Üzleti terv Üzleti koncepció„Pénzügyi” terv Befektető tájékoztatása, pótlólagos pénzügyi forrás szerzése Folyamatos.
Kazahsztáni tapasztalatok, fejlesztési irányok szeptember 10. Tel: Budapest Könyves Kálmán krt. 16. ● 1476 Budapest,
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
1/38 Elkötelezettség a Kiválóságért /38 Elkötelezettség a Kiválóságért A Kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME MÁRCIUS 17.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
A határtérség.
A „HERENDI NAGY CSALÁD”
Termék-piacfejlesztési stratégiák (Ansoff-mátrix)
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
TARJÁN GLASS KFT Salgótarján
prezentációja A bemutató és annak tartalma a HT ZRT szellemi terméke!
Domjánné Dr. Nyizsalovszki Rita
Előadás másolata:

„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.

A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA ALAPÍTÁS – MIÉRT HERENDEN VAN HEREND? TÖRTÉNELMI KITEKINTÉS, HEREND HELYE A NEMZETKÖZI PORCELÁN- PIACON FŐBB PIACOK MANUFAKTÚRA ÉS NEM GYÁR

MIT JELENT A „MANUFAKTÚRA”? Miért nem gyár ?  Kézi formázás és kézi festés  Saját nyers-és fehérárú gyártás  Saját szakember-és mesterképzés  Széles forma-és dekor választék  Iparművészeti hagyományok ápolása – misszió

HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA PRIVATIZÁCIÓ (1993) TULAJDONOSI STRUKTÚRA – HUNGARICUM • Herend, mint az ország imázs része • Herend, mint az MRP mozgalom zászlóshajója • Herend és a nemzetközi gyakorlat • Herend nyereséges gazdasági vállalkozás • Herend PR tevékenysége •

VÁSÁRLÓK KÖVETKEZTETÉSE A HEREND MÁRKÁRÓL - KÉZI KÉSZÍTÉS - ÉRTÉK - ÉRTÉKÁLLÓSÁG - SZÉPSÉG - ELEGANCIA - MINŐSÉG - EGYEDISÉG - MAGYARORSZÁG

Mitől sikeres Herend világszerte?  Kommunikálható értékek  Értékesítési rendszer  Termékfejlesztés  Egyedi igények kielégítése  Marketing stratégia  Kulturális misszió  Porcelánium Látogatóközpont

KOMMUNIKÁLHATÓ ÉRTÉKEK  Tradíció  Kézi munka  Prominens vásárlók  Egyedi termék  Márkavédelem  Herend Minőség  Partnerek

HUNGARIKUMOK VÉDELME AKARAT FOGALOM MEGHATÁROZÁSA VÉDELEM

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!