TÁMOP projekt 4S együttműködés a minőségi szolgáltatások érdekében.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

SULISZERVIZTÁMOP Szolgáltatói szerep a Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés Innovatív intézményekben c. pályázat megvalósításában Juhász.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Szakmai monitorozás.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Szektorok közötti együttműködések
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.

Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI szerepe pedagógiai szakmai szolgáltatások megújításában Hancock Márta Budapest február.
A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 1.3. A nők munkaerőpiaci részvételének támogatása, a család és a munka összehangolásának segítése november.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
TÁMOP-2.1.2/ Az eTanácsadó hálózat szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
NPT március 24..
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Szakiskolai fejlesztési program
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

TÁMOP 3.1.4 projekt 4S együttműködés a minőségi szolgáltatások érdekében. Palotás Zoltán szakmai igazgató, Qualy-Co Oktatási Tanácsadó Bonyhád, 2009. november 16.

H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta További partnerek További eseti együttműködő partnereink: ISZE MNÁMK Megyei pedagógiai intézetek (pl. Jász-Nagykun-Szolnok Nógrád, Heves) Felsőoktatási intézmények (pl. BKF) Civil szervezetek (Civitas Egyesület) H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta Mi a közös? A szolgáltatások minőségéről alkotott felfogás, amely partnerközpontú, hiteles, rugalmas, pedagógiai, módszertani tekintetben magas színvonalú szolgáltatásokat teljesítését tartja csak elfogadhatónak a megrendelő számára! H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Az együttműködés célja Az ÚMFT TÁMOP 3.1.4 pályázat keretében nyertes fenntartók és intézményeik számára közös, teljes körű, minőségi pedagógiai szakmai szolgáltatások nyújtása az egyes intézményi projektek megvalósítása során. H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Az együttműködés módja A közös tevékenység irányítása és értékelése - Projekt Irányító Tanács (PIT) Cégcsoporton belüli munkamegosztás Feladatkiosztás módjának meghatározása Döntés új együttműködő partnerekről Szolgáltatásszervezési és megvalósítási terv elfogadása Minden esetben közös ajánlattétel (konzorciumban vagy fő és alvállalkozóként) Ajánlatok készítése és beadása a kiírt közbeszerzéseken Szerződéskötések előkészítése H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Képzői és tanácsadói névjegyzékünk Képzőinkkel és tanácsadóinkkal való együttműködés háttere: Együttműködés a Qualy-Co-val a HEFOP 2.1 és 3.1. programok egyes részterületein Együttműködés a Qualy-Co-val más projektekben A Qualy-Co más szolgáltatókkal való együttműködése közös projektekben Képzőink részvétele a képzők képzésében H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta Kapcsolat A képzőink és a tanácsadóink a Qualy-Co-val állnak szerződéses kapcsolatban, ezért az intézményekben a céget képviselik Folyamatos kapcsolattartás a képzők, a tanácsadók és a cég között A jelentkező problémák felvetése, közös megoldás keresés Belső monitoring H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

A program megvalósítását támogató körülmények Rendelkezésre áll: Kidolgozott programcsomagok Kidolgozott pedagógus továbbképzési programok Kidolgozott módszertan Az eszközök mindenki számára elérhetők A program megvalósítását támogató forrás Támogató oktatáspolitikai környezet H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

A program megvalósítást gátló tényezők Elhúzódó pályázati és közbeszereztetési folyamat A megvalósítás időtartama lecsökkent Viszonylag rövid idő alatt jelentős terhelés a megvalósító pedagógusok számára A pályázat egyes szakmai tartalma tekintetében bizonytalanság a megvalósításban A regionális koordináció feladatának kevésbé tisztázott volta és megkésett megindulása Esetenként merev szabályok a közbeszerzésekben, illetve azok formális alkalmazása H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Együttműködés a szolgáltatók és az intézmények között A siker feltétele a kölcsönös nyitottság és rugalmasság Az intézmény nem csak túlélni akarja a pályázatot, a szolgáltató nem csak túlélni akarja a szolgáltatás teljesítését… A problémák felvetése közös érdek, a megoldás megtalálása közös siker A megoldás megtalálásának feltétele az együttműködési hajlandóság, illetve a tényleges együttműködés H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Továbbképzések megvalósítása Országos képzési terv készítése („országos órarend”) Földrajzi szempontok alapján „képzési körök” kialakítása Együttműködés a projektmenedzsmenttel a képzésszervezésben Helyi (regionális) képzési terv kialakítása, prioritások: Alap programcsomagokhoz kapcsolódó képzések Vezetőképzések Általános módszertani képzések IKT és SNI képzések Mérés, értékelés és egyéb képzések H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Továbbképzések megvalósítása Nevelőtestületi képzések helyben történő megszervezése Kis létszámú képzések esetében további koordináció a területen tevékenykedő más szervezetekkel (a koordináció a TÁMOP 3.2.2. regionális nyertesének feladata lett volna eredetileg…) – bizonyos esetekben országos szervezésű képzések Visszacsatolás a trénerektől valamint a részvevőktől (elégedettségi kérdőívek) – ezek folyamatos nyomon követése és feldolgozása. H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Tanácsadói tevékenység A folyamat-tanácsadó és a mentorok kapcsolata – koordináció és együttműködés Időtervezés - a tanácsadói órák kontakt órák Tanácsadói/mentori terv készítése A terv megvalósítása H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Átadandó módszertani segédletek A tanácsadás/mentorálás céljai: Sikerkritériumok: Sorszám Feladatok idő- tartam (óra) Időpont Módszer Résztvevők Átadandó módszertani segédletek Tervezett produktum H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Tanácsadói tevékenység Minden tanácsadói látogatásról jelentő lap (feljegyzés) készítése a következő tartalommal: Alapadatok (név, időpont, helyszín, mentori terület9 Résztvevők felsorolása – a résztvevők aláírása H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

Tanácsadói tevékenység A tanácsadás témakörei A résztvevők által javasolt/kért tárgykörök A tanácsadás során érintett problémák felsorolása A felvetett megoldások, illetve megállapodások felsorolása A tanácsadó javaslatai H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

A tanácsadói terv megvalósítása Az intézményi záráskor összegzés készül az intézmény számára, amely tartalmaz ajánlásokat (javaslatokat) is A tanácsadás befejezésekor írásos beszámoló készítése a Qualy-Co számára H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta

H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta Sok sikert kívánok! H&D - Qualitas - Qualy-Co - Tinta