Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’06 2006. Január 13. Péntek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Europe in Action 2007 Állampolgári jogokat mindenkinek Andrew Doyle, Az EPSA elnöke.
Advertisements

2013. Március A Figyelem felhívása a FELELŐS ÁLLATTARÁSRA * Fontos az állatok védelme számunkra * Napjainkban felkapott téma  Média * Fókusz.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Személyes márka kommunikációja
Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Szinkronizált multiplatform élmények
Az egészséget támogató kommunikáció lehetőségei és eszközei
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
A Media Smart program •Az oktatáspolitika és a kommunikációs szakma tudatos és tudományos alapokon nyugvó összefogásából született non-profit médiaismereti.
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Albert Einstein idézetek.
A kiskorúak védelme a média káros hatásaival szemben
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
A kommunikációs mix elemei
Albert Einstein idézetek.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Még ma is – amikor szinte minden családban van számítógép, sokak számára még ismeretlen a digitális írásbeliség, nem képesek bekapcsolni a számítógépet.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
Az orvostechnikai eszközök marketingje
munkahelyi kommunikáció PéPéeS
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Mire kell figyelni a reklámokban a gyermekek védelmében?
Projektmunka.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
professional coach, motivációs előadó
Hallássérültek Rehabilitációjáért Küzdők Egyesülete – 2008, az első öt év
Resztoratív eljárások bevezetésének lehetőségei a pártfogó felügyelői munkában “A harmonikus szabad életért” Közösségi Szolgáltatások Alapítványa Negrea.
JÖVŐKÉPEK, SZCENÁRIÓK GYAKORLAT KULCSSZAVAK: COACH, COACHEE, COACHING, COACH KÉPZÉS Saját jövőkép készítése, átalakítása és átkeretezése Magyar Coachszövetség.
EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Az NFT társadalmi egyeztetése civil szemszögből Civilek a Nemzeti Fejlesztési Terv Nyilvánosságáért - CNNy Pécs, március 23.
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
Kuti Éva Szociális gazdaság, nonprofit szektor, civil társadalom Versengő koncepciók és intézményi leképeződésük.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” NCA-ÖNSZ-08-C-0070 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért Alapítvány Május
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
„Talpraállástól az intézményesülésig” Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése (TÁMOP / ) Vágvölgyi.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Mire jutottunk? HEFOP Albert Fruzsina, vezető monitor.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
LEADER pályázatok rendelettervezetével kapcsolatos véleményezés legfontosabb pontjai.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Pályázatok értékelésének tapasztalatai Hoffmann Miklós független szakértő.
Óvópedagógus és tanító közötti kommunikáció Készítette: Abrudán Judit-Hajnal Bartha Helga Beáta Szilágyi Noémi.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
A pályaorientációs konzultáció. A pályaorientáció fogalma: A pályaorientáció egy olyan folyamat, amely az igénybevevő egyéni igényeinek figyelembevételével.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Okos városok – buta márkák?!
Nemi sajátosságok a vállalkozói készségekben
Előadás másolata:

Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek

Öt hónapnyi lehetőség •Sok vagy kevés? –1%-os kampányhoz sok és hosszú az idő –Marketing tervhez, kommunikációhoz (éppen elég) –Már a kommunikációs szakmában sem elég a reklám –Integrált kommunikációban kell gondolkodni! •És tényleg öt hónap? - Nem!!!! –Egyéni vállalkozók korábban adóznak, stb….

•Milyen öt hónap előtt állunk? –Választási kampány előtt állunk –Több lesz az indulat –Az elcsépelt szófordulat (demagógia) –Plakát az utcán –Vadragasztás mindenütt •Májusban már a reklámszakma is ébredezik, nehezebb lesz helyet kapni

•Készülj időben! –Tarts megbeszélést (őrsi gyűlés, riadólánc) –Ki a biztos támogató? 20-80%-os elv itt is érvényesül! –Próbálj egyedi lenni a megkeresések során –A levél már nem elég, túl sokat kap a fogyasztó

•Civil a pályán? – ki az „igazi”? (gyermekvédő, nővédő, stb) – közzétevő megnevezése (azonosítható, egyedi legyen) – vadragasztás – városkép védelme

Kérdések, problémák •A reklámok és kommunikáció elkészítése, szervezése sokrétű ismeretet kíván: –Marketing gondolkodást (márkaépítés –kik vagyunk, egyediség megfogalmazása) –Célcsoport ismerete, –A reklám nemcsak azokhoz jut el, akiknek szól (társadalom ismerete, közzétevő felelőssége) –Média, médiafogyasztási ismeretek •Széleskörű tudással rendelkező szakemberekre van szükség

Köszönöm a figyelmet!