Hogyan kell válságra szabni a céget?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Az új rendszer a CobraConto.NET.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Csináljunk üzletet! Avagy,
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
E.ON – Versenyben Önökért!
Az üzleti terv.
EZ A MUNKA ÜZLETI LÉPÉSEK. Elvisszük a hírt mindenkinek, mert keressük azokat, akik: •Változtatni akarnak (a körülményeiken) •Ambiciózusak (tesznek érte)
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
TÉNYLEG CSAK EZ MOTÍVÁL?
A szűk keresztmetszetet okozó termelési tényező
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
Ugrás a sötétbe! Büntetésből én lettem a projektmenedzser Mi a különbség a jó és a nyertes pályázat között? dr. Gajda Tibor Budapesti Kommunikációs és.
Készítette: a Dalai Láma
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Alapfogalmak.
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
Közönségkapcsolat (public relations)
Családi vállalkozások - prezentáció
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Minőség menedzsment 6.előadás
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.

A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A logisztikai rendszer beszerzési alrendszerének jellemzői és modellje
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
AZ PÉNZÜGYI SZABADSÁG MEGTEREMTÉSÉNEK ÚTJA
Énekel: Zdenka Lorencová
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
Motiváció.
MGV Zrt. – „Több mint egy bank”
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
CITROM ÉS CUKOR Ezt kellene mindenkinek a fürdőszobában a tükrére írni, hogy minden nap szem előtt legyen és elolvashassa.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Rajta! Távolinak tűnik, hát nem indulunk el, Nehéznek látszik, hát nem emeljük fel, Lehetetlennek látjuk, nem próbáljuk meg. Talán éppen ezért veszünk.
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
Könyvelési gondjai vannak? A jogszabályok nehezen érthetőek? Segítségére lenne az adótanácsadás? Kevés az ideje, de tudni szeretne mindent a cégével kapcsolatban?
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Biyovis a mi üzletünk.
Értékesítési képviselő – Food Téged keresünk, ha rendelkezel:
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – HoReCa
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
Értékesítési képviselő – HoReCa
Belső ellenőrzési és pénzügyi menedzser
Adatvezérelt employer branding
Előadás másolata:

Hogyan kell válságra szabni a céget? Comline Budapest Kft. - Nagy Béla

GYAKORLATBAN MŰKÖDŐ MEGODLÁST ADUNK Bemutatkozás Nagy Béla a Comline tulajdonosa Comline Budapest Kft. 1996 óta van jelen a piacon 1998 óta nemzetközi minősítéssel rendelkezik 2004 óta intézményi akkreditáció és program akkreditációval rendelkezik A Széchenyi terv Tanácsadói pályázatára akkreditált tanácsadó Jelenleg 10 fős a csapat Szlogenünk: GYAKORLATBAN MŰKÖDŐ MEGODLÁST ADUNK

Az előadás célja Ötleteket adni, ami erősítni a szervezet teljesítményét Kontrollálni a pénz áramlását, hogy lehetőleg felénk áramoljon. Feltöltődés.

Miért tud rászedni bennünket a válság? Elhiteti velünk, hogy a pénz a legnagyobb probléma! Elhiteti velünk, hogy ilyen körülmények között nem tudunk pénzt keresni! Ez a vélekedés fertőző és terjed!

Mi a baj az általános hozzáállással? „Nem azért nem merjük, mert nehéz, hanem azért nehéz, mert nem merjük.” Lucius Annaeus Seneca

Beszéljünk a pénzről Milyen törvényszerűséget követ a pénz áramlása?

A pénz A pénz tekinthető figyelmi egységnek!! A pénz követi a figyelem törvényszerűségeit! Jellemzői: áramlik, iránya van, mennyisége van

Működőképes gondolat! Mindenki annyi pénzt tud keresni, amennyi figyelmet tud magára irányítani. Praktikusan, mit kell ehhez csinálni? Tudni kell, mi vonzza ma a figyelmet! Folyamatosan táguló kommunikációs körben kell azt a cégnek nyújtani, ami a figyelmet vonzza!! Erre kell felkészíteni a cég minden területét!

Tudni kell, mi vonzza a figyelmet! Mi érdemel figyelmet? Mi vonzza a figyelmet? …… Mindezek vonzzák a pénzt is!

Hogyan tudod a figyelmet magadra irányítani? Promócióval! Ismertté tenni valamit, és elérni, hogy jó szívvel gondoljanak rá. A promóció művészete az, hogy azt kínáljuk fel, amire az ügyfelek reagálni fognak! Promóción azt értjük, hogy elérjük a közönséget, és szükségletet teremtünk! A kulcs szó: REAGÁLNI fognak!

A promóció lényege, hogy reagálnak

„Mindenki promóciós!” A promóciós munkában az egész szervezeted részt kell, hogy vegyen! A személyzeti osztály Az értékesítés (meglévő ügyfelek megtartása) A pénzügy A termelés/szolgáltatás A minőségbiztosítás Az értékesítés (új ügyfelek szerzése) Az ÜGYVEZETÉS

Személyzeti osztály promóciós feladatai Recepciós - recepció A hirdető táblán minden aktualitás ki van téve, minden akció jól látható! A termékek ki vannak téve! Nincs csoportos beszélgetés, összegyűlés a recepción! Gyorsan továbbítja a bejövő és kimenő kommunikációt! A levelek, faxok hibátlanok, szépek, nagy mennyiségben küldi ki őket!

Személyzeti osztály promóciós feladatai

Értékesítési osztály feladata: vevőink megtartása Mi kell ahhoz, hogy vevőid ismételten vásároljanak? Folyamatosan fenntartott kommunikáció a meglévő ügyfelekkel! Kiáramlás, nagy mennyiségben! Célpiacok számára kidolgozott visszautasíthatatlan ajánlatok!

Pénzügyi osztály promóciós feladatai Gyorsan kiküld minden számlát! Folyamatosan behajtja a jogos kintlévőségeket – előrelát! Nyugtáz minden teljesítést! Precízen kifizet minden számlát és ezzel, jó hírét erősíti a cégnek! Pontosan kiutalja a fizetéseket, ezzel biztosítja a munkatársak biztonságérzetét!

Szolgáltatási/termelési osztály promóciós feladatai Minden megrendelést gyorsan teljesítenek! Értéknövelt szolgáltatást nyújtanak! Elégedett ügyfeleken keresztül jó hírét erősíti a cégnek!

Minőségfejlesztési osztály promóciós feladatai Minden hibát azonnal kijavít, rendbe hoz az ügyfelek elégedettségére! Megtalálja a hibák forrását és gyorsan teljesen rendbe hozza azokat is!

Értékesítési osztály másodszor - Új ügyfelek szerzése Mi kell ahhoz, hogy sok új ügyfeled legyen? Kiváló hírű cég és piacképes termékpaletta! Kiváló hírű kapcsolódó szolgáltatás! Sok elégedett ügyfél, aki mer és akar ajánlani bennünket, vagy akire lehet hivatkozni. Jó ajánlatok – bevezető ajánlatok! Gyors szolgáltatás. Új címlisták.

Értékesítési másodszor - Új ügyfelek szerzése Bevezető szolgáltatás

Az ügyvezetés promóciós feladatai Biztosítja a feltételeket és azt, hogy mindenki tudja, mi a dolga! Belső promóció segítségével célokat tűz ki és célon tartja a munkatársakat! Eléri, hogy a környezet vonzó, tiszta legyen, a munkatársak mosolygósak, rend sugározzon mindenből!

Annyi pénzt tudsz keresni, amennyi figyelmet kapsz! Feladat: Ha nem keresel még elég pénzt, hova tudnál több támogatást kiáramoltatni a piacra? Hol tudod erősíteni a kommunikációt? (partnerek, üzleti körök, klubok, ..) Tudod-e javítani, hogy még inkább azt nyújtsd, amiért támogató figyelmet és ezen keresztül pénzt kapsz? A szervezeten belül, mindenki úgy szolgáltat (dolgozik), hogy tisztában van azzal, hogy kit és hogyan támogat a munkájával?

Minden tudás annyit ér, amennyire használják! Összefoglalás Válság mint „fertőzés” Mi a baj, az általános hozzáállással? Merre áramlik a pénz? Hogyan tudod a figyelmet magadra irányítani? A promóció mint szervezési, terjeszkedési eszköz Minden tudás annyit ér, amennyire használják!

COMLINE gyakorlatban működő megoldást ad. comline@comline COMLINE gyakorlatban működő megoldást ad! comline@comline.hu; 1/309 7560 Hívjon bennünket és segítünk megszerezni a forrást is a fejlesztéséhez! Felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0508-05 Tanácsadói akkreditáció száma: ROP-VTSA-2011-0365