Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Köszönöm Neked Szebenyi Judit.
Csináljunk üzletet! Avagy,
Egynapos sebészetek Pest megyében
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Az egészséget támogató kommunikáció lehetőségei és eszközei
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN
Gondolatok a jubileumi XX. Magyarországi Egészségügyi Napokról
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
DPR kommunikáció alapelvei
Minőség az egészségügyben Szubjektív fogalom (nézőpont kérdése) Különböző emberek (betegek), különböző fogalmak (kifizetem!) Szituáció függő:  Mi az igény?
Marketing az egészségügyben Dr. Szalkai Iván E-consult 2000 Rt.
Méltósággal segíteni, Jót s jól tenni
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Közönségkapcsolatok (PR)
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.
Szakmai irányelvek, protokollok készítésének, megjelentetésének eljárásrendje Szy Ildikó osztályvezető Egészségügyi Minisztérium III. Egészségpolitikai.
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
B ÉRES G YÖRGY Gazdasági főigazgató Az egészségügy háttérszolgáltatásának és egyéb népgazdasági ágazatoknak a kapcsolata március 31.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Társadalmi szerepvállalás
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Szakmai kihívások mazohista PR-esek számára, avagy az egészségügyi magánvállalkozások kommunikációjának realitásai Kurucz Beáta ügyvezető igazgató Humán.
Az inflációs célkövetés tapasztalatai Magyarországon
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
A krónikus kórházi kezelést igénylő gyermek ápolása
BIZTONSÁGOS KARBANTARTÁS Helyszín, dátum Egészséges munkahelyek kampány
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Civilek a területfejlesztésben Dr.G.Fekete Éva MTA RKK, Miskolc.
A szegény országokban élő gyermekek életszínvonala. Bemutatónk témája:
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
Virtuális mediáció? – Hagyományos és új mediációs módszerek
Válságkommunikáció Dr. Piskóti István.
A beiskolázás előkészítése
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Tiszátúli Villamosenergia – ipari Szakszervezet TIVISZ Mozgósítás - tapasztalatok Siófok, Vértes Hotel június 20.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
1. FELKÉSZÜLÉS Ami elromolhat, el is romlik Reméld a legjobbat, készülj a legrosszabbra!
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Betegközpontú innováció a gyógyszeriparban
Valódi gyógyulás virtuális térben? Információs technológiák és lelki egészség Purebl György Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet.
2003. május 21. ÜZLETMENETFOLYTONOSSÁG ÉS KATASZTRÓFA ELHÁRÍTÁS TERVEZÉSE Jakab Péter igazgató Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. Bankbiztonság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Az „Út a munkához” program tapasztalatai és eredményei a munkaügyi szervezet tevékenységében Székesfehérvár, július 14.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Dr. House is hasznosnak találná – az MD Consult online referensz-rendszere Előadók: Agnieszka Wlaszczyk, Mikulás Gábor Elsevier Health Sciences.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
Székesfehérvár, július 14.
Előadás másolata:

Krízis kommunikáció és image-építés az egészségügyben Paplanos Péter PR-Manager Lilly Hungária Kft.

Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók

Mit tesznek a szervezek általában a krízis kezelésére?

Mit kellene tenni? Jobb előre odakészíteni a poroltót - felkészülés Lehetséges krízishelyzetek azonosítása Krízisterv készítése Krízis team kijelölése, felkészítése Kulcsüzeneteink megfogalmazása Médiakapcsolatok építése és ápolása

Ha mégis oltani kell… Azonnali helyzetértékelés és reakció! Krízisterv lépéseinek betartása! Bátor és őszinte kommunikáció! Nyitott és kezdeményező hangvétel! Ne feledjük: Egy jól sikerült krízis kommunikáció nem csak megvédeni, de építeni is tudja szervezetünk hírnevét!

Az építkezés Valamennyi szervezetnek törekednie kell(ene) az image tudatos és folyamatos építésére! Miért nem teszik? Belső akadályok miatt Nem tekintik prioritásnak Nincs megfelelő anyagi, emberi erőforrás Nincs meg a megfelelő tapasztalat, szaktudás

Mi nehezíti még az építkezést? Külső akadályok Nyitottság hiánya a pozitív hírekre: „Ezer beteg gyógyulása nem hír, egynek a halála címlap!” Óriási hírverseny Politika túlzott jelenléte az egészségügyi témákkal kapcsolatban

Miből lehet építkezni? Megfelelő szakértelem és elkötelezettség Rendszeres, partnerségen alapuló kommunikáció a médiával Valóban hírértékű, az értékeinket bemutató hírek generálása „testre szabott csomagolásban” Etikus magatartás valamennyi külső és belső folyamatunkban CSR aktivitás (egy ügy kiválasztása és következetes támogatása)

Mi segít majd minket a munkában? A számos támadás és a 3478 negatív hír ellenére az egészségügy az egyetlen olyan „iparág” ahol: Az évi több mint 118 millió orvos-beteg találkozó* során több mint 4 millió ember gyógyulását segítjük! *ESKI adat

Köszönöm a figyelmet! ?