INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
„Tanuljunk egymástól, hogy minél jobban taníthassunk” /Eötvös Lóránd/
„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
Ihász Gábor Általános Iskola
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
Könyvtárhasználati verseny
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Készítette Kovács Nándor KONRACB.PTE
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
A rendezvények előkészítése
Kompetencia alapú idegen nyelvi
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán

Kompetensek lettünk? június 27..
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Gondolkodásfejlesztés táblajátékokkal szakiskolás tanulók fejlesztésére 20 órás gazdagító szakköri program tapasztalatai Balatonalmádi Szabó.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
A KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS MINT NEVELÉSI ÉRTÉK
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Tervezési folyamat.
Ételkészítés sváb hagyományok alapján
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Regionális konferencia
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Hogyan? Mit? Mennyit? Ötletek a készítéshez
Előadás másolata:

INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT Ihász Gábor Általános Iskola 8542 Vaszar, Fő u. 9. 89/355-010

A jó gyakorlat megalapozása A multimédiás eszközök fejlődése, valamint a kompetencia alapú oktatás bevezetése adta az alapötletet, hogy Interaktív Diákönkormányzatot hozzunk létre. Így tanórán kívül is több lehetőség adódik a kompetenciafejlesztésre és az IKT eszközök használatára.

Jó gyakorlatunk célja: Legfontosabb célunk, hogy a diákok az IKT használatával tudjanak alkotni, közösséget teremteni és szórakozni. Ezek mellett további célok: kreativitás és a digitális készségek fejlesztése az informatikai eszközök felhasználási lehetőségeinek és alkalmazásuknak a megismerése

a feladat szempontjából lényeges információk kiszűrése, felhasználása önálló ismeretszerzés, adatgyűjtés az internet segítségével a feladat szempontjából lényeges információk kiszűrése, felhasználása közösségi kapcsolatok ápolása, elmélyítése felkészítés a közéleti szereplésre mások munkájának megbecsülése az önértékelés és énkép fejlesztése

Helyi meghatározások Számítástechnika terem Stúdió Tornaterem Konyha Iskolaudvar Focipálya Művelődési Ház Az iskola környéke

Produktumok Valamennyi DÖK rendezvényről az ott készült képek alapján prezentációt készítenek a diákok. A legjobb bemutatók a Diákfórumon és a Bemutatkozik az iskola című rendezvényen nyilvánosságra kerülnek.

Bemutatók

Fotók

Suli süti kiadványok Minden tanévben az ősz folyamán a Szülői Munkaközösség bevonásával megrendezésre kerül a süti vásár. A szülők az általuk sütött süteményekhez mellékelik azok receptjeit, melyekből a diákok kiadványt készítenek. Az elkészült füzetecskék értékesítésre kerülnek, ezáltal a DÖK vagyonát gyarapítják.

Emléklapok, oklevelek

Meghívók

Célcsoport A DÖK programjaival valamennyi korosztályt megcélozzuk. Iskolánk tanulóin kívül olykor a szülőket és a falu lakóit is bevonjuk a rendezvények lebonyolításába. A produktumok elkészítésében a felső tagozatos diákok vesznek részt.

Kompetenciák A produktumok elkészítése során fejlődik: esztétikai érzékük kreativitásuk kifejezőkészségük kezdeményezőképességük konfliktuskezelésük szociális kompetenciájuk problémamegoldó képességük együttműködő képességük infokommunikációs képességük.

Tevékenységek 1. Éves munka tervezése 2. Az aktuális rendezvény meghirdetése 3. A feladatok kiosztása 4. Plakátok, meghívók készítése 5. A rendezvény megszervezése 6. A rendezvény lebonyolítása 7. Dokumentálás a honlapon (fogalmazások, fényképek)

8. A prezentáció elkészítése - a fényképek kiválasztása - idézetek, hanganyagok keresése, letöltése a webről - a bemutató elkészítése - a kész bemutatók értékelése, hibák kijavítása - a kiválasztott legjobb bemutató közzététele a honlapon

9. Diákfórum és a Bemutatkozik az iskola című rendezvény megszervezése, melyen a prezentációk bemutatásra kerülnek 10. A produktumok értékesítése

Eredményeink Tanulóink gyakorlottan használják az IKT eszközöket 2008-ban egyik diákunk 2. helyezést ért el az Országos Diákújságíró Versenyen Több szülő és diák megvásárolja a rendezvényekről készült DVD-t és a Suli süti című kiadványt

A diákok szívesen és önállóan is készítenek bemutatókat valamennyi szaktárgyi órára A rendezvények hangulatosabbak, a pedagógus – szülő kapcsolat pozitívan változott.

Kapcsolattartó Dr. Varga Istvánné igazgató Ihász Gábor Általános Iskola 8542 Vaszar, Fő u. 9. 06-89/355-010 edit@sulivaszar.hu Köszönöm a figyelmet!