Kovács Zita Tiborcz Anikó

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Kovács Dóra PHD, business director
Közösségi marketing aktivitások a sertéshús piacon Dr. Simon Péter MT Zrt. – AMC 2013.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
MARKETING.
Coke Zero sampling
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Marketing- és reklámügyintéző. KEDVCSINÁLÓ Reklámzabálók Promóciós kiállítás Promóciós kiállítás Év eleji kirándulás Év eleji kirándulás Egynapos kirándulás.
Táplálkozz tudatosan! program Bemutató prezentáció.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Reklám.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
A marketing alapjai.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
Sponsorare necesse est
A marketingkommunikáció
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
Készítette: Csanaky Máté Deli Kristóf Nyilas Roland.
Trendo line kávéház, Pécs Kercsmár Bálint Molnár Gergő Váczi Gábor.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
BEMUTATKOZÓ. A SZAKKOLLÉGIUMRÓL A KommON 2012-ben alakult a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, elődszervezetei, a Mesterhallgatók Tanszéki.
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, március 22.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Szociokulturális és identitáselemek a versenyképességben
Retailtainment.
Az online marketing legújabb generációja
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Előadás másolata:

Kovács Zita Tiborcz Anikó Nescafé 3in1 Marketingverseny Kovács Zita Tiborcz Anikó

Brief „Készítsd el egy kreatív, edukatív kampány tervét a 16-25 éves korosztály számára, és határozd meg, hogyan üzennél a célcsoportnak a kávézás pozitív hatásairól!”

Miről lesz szó? Instant kávék piaca Miért zárkóznak el a kávéfogyasztástól? NESCAFÉ 3in1 Kampány

Miért jó a kávé? Élvezeti termék Kávé Instant kávé 1. Tradicionális kávékeverékek 2. 3in1 (illetve 2in1) kávéporok 3. Cappuccino porok

Instant kávék piaca Rohanó világ

Hogyan épül fel? 40% Nestlé termék 30% saját márkás termék 30% a többi márka Erős verseny Alacsony márkahűség Vevők alkupozíciója erős

Ha nem instant kávé, akkor… Hagyományos kávé Pótkávé Tea, kakaó, tej, forró csokoládé Tea, guarana készítmények, kóla, energiaital

Megoldás: kommunikáció Nem szeretem. Nem trendi. Megoldás: kommunikáció

Nescafé 3in1 Könnyű és gyors elkészíthetőség, praktikus csomagolás Sok márka egyedi terméktulajdonság elhomályosul Az utóbbi években az eladás stagnál

Classic Strong Mild Gold Green Blend

Könnyű és gyors elkészíthetőség Alacsonyabb koffein tartalom SWOT-analízis Erősségek Gyengeségek Könnyű és gyors elkészíthetőség Alacsonyabb koffein tartalom Széles termékvonal Adalékanyagok Jó ár-érték arány Kitűnő termékminőség Közismertség Erős image Lehetőségek Veszélyek Magas márkahűség Telítődik a piac Lovemark-ká válás Helyettesítő termékek előretörése Kávézásról kialakult negatív fogyasztói vélemény Gazdasági recesszió folytatódik Saját készítésű táblázat

Fogyasztók 16-25 éves diákok / pályakezdők Rohanó életvitel A kávézás nem jelent hagyományt Városiak

Kampány Beépíteni a márkát a fiatalok hétköznapjaiba Kedvelt elfoglaltságaikhoz kapcsolni Fiatalos életérzést sugallni

Cél Lovemark

Célcsoport: pörgős, aktívabb társadalmi életet élők Kommunikációs cél: a célközönséghez illő, fiatalos, lendületes, egyfajta életstílust közvetítő üzenet átadása

Kreatív koncepció: ZENE

„Ritmust ad a szívnek az élethez!” Nescafé 3in1 „Ritmust ad a szívnek az élethez!”

Kampányjellemzők Image-építő Front loaded Pull stratégiájú Országos BTL eszközök Egész éves Kiemelt időszak: tavasz, nyár

ESEMÉNYMARKETING

Zenei fesztiválok

Nescafé 3in1 standok „Kívánságzene” Promóciós autók illatmarketing

Siófok Standok az utcán és a szabadstrandon

Felsőoktatási rendezvények területén Stand, promóciós autó, kívánságzene

Ősszel: termékminta „Ha csak ellazulnál valami lágy, pihentető zenére, akkor a Nescafé Mild a neked való választás! Kellemes pihenést!” Télen: stand

Szabadtéri eszközök Fesztiválok területén Szabadtéri rendezvényeken Siófokon, Budapesten, vidéki nagyvárosokban Ősztől indoor plakátok iskolákban

Szponzorálás Rádióadók

Online marketing Honlap okostelefonra is optimalizálva Facebook

Időütemezés Felsőoktatási rendezvények területén Fesztiválok 2013.04 2013.05 2013.06 2013.07 2013.08 2013.09 2013.10 2013.11 2013.12 2014.01 2014.02 2014.03 Felsőoktatási rendezvények területén Fesztiválok Outdoor plakátok Indoor plakátok Standok Siófokon Termékminta a kollégiumokban Felsőoktatási intézmények környékén fűtött standok Online marketing Saját készítésű táblázat

Sikerességmérés Közvetlen értékelés Értékesítési adatok Honlap + Facebook Közvetett értékelés Kvantitatív: megkérdezés online Kvalitatív: fókuszcsoportos interjú

Mit várunk? Lovemark-ká válás Érzelmi kötődés Fogyasztói bázis növekedése Image erősödése

Köszönjük a figyelmet!