Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
Közlekedés kerékpárral Hajdúböszörményben
Évszakváltás a közlekedésben
a sebesség mértékegysége
A Kerékpáros Műszaki Szabályozás elemei - vitaindító Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter kerékpáros ügyekért felelős megbízottja.
Kerékpáros fejlesztések között Mitől lesz kerékpárosbarát egy település? Dr. Kukely György cégvezető Terra Studio Kft április 24.
Közlekedj okosan nyári tábor
A BIZTOSÍTÁSOK ALAPGONDOLATÁT A KÖZÖS KOCKÁZATVISELÉS JELENTI. A BIZTOSÍTÁSOK KÖZÖS JELLEMZŐJE, HOGY.
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
· Látszódj! Henkel közlekedésbiztonsági program gyermekeknek.
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Hogyan járulhat hozzá a Rendőrség a közúti közlekedésbiztonság további javításához? Budapest, november 30.
Közösségi Kerékpáros Közlekedési Rendszerek
A gyaloglás Az élhető város és a fenntartható közlekedés legfontosabb eszköze.
Szemléletformálás a kerékpáros közlekedés támogatásában
2 A biztosítási piac 2013 első félévében 5,15%-ot nőtt (436 milliárdos díjbevétel)..
A kerékpáros közlekedés fejlesztése Budapesten hallgató: Gajárszki Áron belső konzulens: dr. Koren Csaba külső konzulens: Szele András Széchenyi István.
„Két keréken Szatmárban“
Dr. Hinfner Miklós Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete Budapest, december 15.
1 Kerék-Pár a várospolitikában Kerékpárosbarát úthálózat tervezési eszköztára kis- és nagyvárosok számára Dalos Péter november 18.
Volt-e már Ön vagy ismerőse SZEMÉLYI SÉRÜLÉSSEL járó közlekedési baleset vétlen résztvevője?
Kerékpáros_hálózat_kutatás Bartus Tamás Mészáros Márton Tanszéki_Terv_
Kerékpározás Programfejlesztési Központ VI.A.5.1.
Traffic Team: Barta Márton Bohács Attila Bozsik József Bunda Péter TÉMAVEZETŐ: Csink László DÁTUM: Integrált forgalom- irányítási rendszer.
1 Biztonságos közlekedés. 2 Tanácsok a gyermek biztonságáért.
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
A BIZTOSÍTÁSOK ALAPGONDOLATÁT A KÖZÖS KOCKÁZATVISELÉS JELENTI.
Ki is az elemző közgazdász?
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj 4. A bringa közösség, és gazdaságfejlesztő szerepe 5. A bringázás kisteljesítményű.
Az Országos Közlekedésbiztonsági Tanács (újabb nevén: Önkormányzat) felhívása: Vezessen biztonságosan!
Minden, amit érdemes róla tudni
A hulladékká vált gépjárművek kezelésének egyes kérdései A hulladékká vált gépjárművek kezelésére több magyar jogszabály is vonatkozik, amelyek az Európai.
A REPÜLÉSI ZAJPANASZOK HÁTTERE Hajdú Sándor tagozatvezető helyettes tudományos főmunkatárs március 12. Járműtechnikai, Környezetvédelmi és Energetikai.
Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár
Az emberi tényező a közlekedésbiztonságban előadó: dr. Sárdi Erika, elnök.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
„Közös ügyünk a biztonságos vasúti átjáró” Konferencia Bükfürdő, június KTE Vas Megyei Területi és Soproni Városi Szervezet KTE Közlekedésbiztonsági.
A közúti ellenőrzés gyakorlata az Európai Unióban „Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” konferencia Budapest, Október 20. Gégény István ORFK.
Óberling József r. ezredes
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
László János Mi történik a "Kerékpáros Budapesten" a fejekben és az utakon 1 Mi történik a "Kerékpáros Budapesten" a fejekben és az utakon Bencze-Kovács.
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
„KÉT KERÉKEN SZEKSZÁRDON” OKTÓBER 6. Baka György Zöldtárs Alapítvány Elnök.
Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
Monostory Enikő (JJG6MF) ISZAM I. Az utazás eszközének megválasztása a mindennapokban is figyelembe vett szempontok alapján.
SZIMULÁCIÓ A BIZTONSÁGÉRT
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
A közlekedésbiztonság évtizede A közlekedési balesetekből származó tragédiák 50%-a megelőzhető lenne, ha legalább a következő 5 szabályt betartanánk.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y ! A mobiltelefon ölhet !
KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉS BUDAPESTEN XD csapat Készítette: Márta Zsolt Gyűjtötte: Mészáros Valentin Előadja: Rimóczi András.
A kerékpáros turizmus előnye, haszna közvetlen EU-s támogatások, EuroVelo-hálózat Balatonkenese, Csikai Mária
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek alakulása Magyarországon
Gyorsulás, lassulás. Fékút, féktávolság, reakció idő alatt megtett út
Személysérüléses közúti balesetek I-VI. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,98% Halálos kimenetelű balesetek.
Berta Tamás, k özpontvezető Tóth Viktória, projektkoordinátor Közlekedésbiztonsági Központ KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. A közlekedési.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
Együtt közlekedünk Kerékpáros Budapest László János Elnök
ÜDVÖZLÜNK A VÁLLALKOZÓI FÓRUMON!
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,2%
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
Innovatív közlekedésbiztonsági eszközök
Közlekedési ismeretek
Előadás másolata:

Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub

Miért fontos a kerékpár a közlekedésben? (Forrás: Európai Bizottság, German Federal Environmental Institute) •Egy kerékpárral megtett km társadalmi költsége 10%-a az egyéni gépjárművel megtett hasonló távolságának. •5-ször kisebb helyigény az utakon •Növekvő forgalom a kiskereskedelemben •Turisztikai bevételek, egészségügyi hasznok • Az EU-ban dugókból származó károk GDP 1%-át teszik ki • Ha az egyéni gépjárművek arányát a forgalomban 44 %-ról 30 %-ra csökkenne, dugók hossza és száma 30%-kal lenne kissebb, ezzel éppen a maradék (szükséges) egyéni gépjárműforgalom sebessége nőne. (ma az autós utazások 50%-a rövidebb, mint 5 km)

Van igény, a kerékpáros forgalom nő Országos -Budapest 1 év alatt duplázódott a hézköznapi Országosan a kerékpáros közlekedés arányában 2007-ben megállt a csökkenés, a nem- országos (önkormányzati) közutakon pedig valószínűleg folyamatosan nő! Budapesten 4 év alatt duplázódott a kerékpárral közlekedők száma!

Biztonság fokozódik Minél több a kerékpár az úton, annál kevesebb súlyos baleset.

Változtatni kell mindannyiunk közlekedési magatartásán •A közlekedés nem harc. Legyünk partnerek, működjünk együtt! •Fontos és hasznos, ha egyre többen kerékpárral közlekednek. •Nincs lehetőség két úthálózatra, közösen használjuk •Akkor váltanak sokan kerékpárra, ha gyorsan- kényelmesen és biztonságosan eljuthatnak azzal is mindenhonnét mindenhova. Nincs autós sem kerékpáros, csak közlekedő ember

1.Védd a sérülékeny közlekedőket! A járda a gyalogosoké! 2.Egyirányú utcákban szabályosan közlekedj! 3.Látszódj, hogy lássanak! 4.Ne vezess ittasan biciklit sem! 5.Tájékozódj! Kerékpáron is járművet vezetünk! Ne feledd, a kerékpár jármű! A vezetőjére ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy autó sofőrjére

Mit tesz a Magyar Kerékpárosklub? 1.Kutatjuk és vizsgáljuk a közlekedést, tudásunkat megosztjuk 2.Oktatjuk a felnőtteket és a gyerekeket 3.Kampányokat szervezünk a szemléletváltásért 4.Kiadványokat készítünk 5.És végül: együttműködünk a rendőrséggel, annak érdekében, hogy a kerékpározás egyre népszerűbb és elfogadottabb legyen Magyarországon Azon dolgozunk, hogy a kerékpározás elnyerje megérdemelt helyét a közlekedésben

Az üzenetünk Mutassunk példát a kerékpáron közlekedve Kerékpárt vezetve is • tartsuk be az írott és íratlan szabályokat •vigyázzunk a gyalogosokra •legyünk társak az úton.

Köszönöm a figyelmüket! László János Elnök Magyar Kerékpárosklub