Hogyan működik egy magán-egészségügyi intézmény ?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit lehet tudni a célcsoportról?
Advertisements

GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
MLBKT Konferenica 2012.
Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
Korai fejlesztés, korai intervenció tapasztalatai Biztos Kezdet mentorképzés Velence Meszéna Tamásné Apáczai Nevelési és Általános Művelődési Központ.
BIZTONSÁG ÉS PARTNERSÉG Lépésváltás az egészségügy korszerűsítésében.
Adómentes juttatási elemek – Vállalati öngondoskodás
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
„Egy hálóban webezünk!” - a reformok informatikai kihívásai
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
ÁLDOZATOK NAPJA „EGYÜTT AZ ÁLDOZATOKÉRT”
Hogyan segítheti a telematika az egészségügy fejlesztését? Dr. Csurgó B. Mária SOTE Családorvosi Tanszék Egészségügyi információs rendszerek, távegészségügyi.
ABO Institute Az egészségmegőrzés evolúciója. Az ABO Institute forradalmi újítása •Tudáskrízis: –Az orvostudomány összes tudása gyorsabban nő, mint amit.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Dr. Harangozó Judit Orvos-koordinátor Ébredések Alapítvány
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Legújabb adómentes juttatási elemek: betegségbiztosítás!
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Új ügyfél nélkül mit érek én? Január 30.. Tartalom 1.Bemutatkozás 2.Értékesítés. Hatékonyan. 3.Jelzőlámpa az üzleti élet forgatagában 4.Több, mint.
Infokommunikáció (ICT) - Hatékonyság - Reform Kerekes József (MSc, MBA)
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Stratégiai kontrolling az egészségügyben
MNB felügyeleti integráció
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
Egynapos sebészet adta lehetőségek az integrált járóbeteg ellátásban
A Magyar Köztársaság kormánya. Egyes egészségügyi tárgyú kormányrendeletek módosításról.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A projekt általános szakmai célkitűzései
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Adómentes juttatási elemek: egészségbiztosítás
Vision Consulting Az egészség szolgálatában Misszió Egészségügyi Központ Kht. Koczok Judit Ribárszki Anikó Csibi Ferenc Erdős Attila március 11.
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Új célterületek, jelentős támogatás az új Uniós pályázatokban Fókuszban az informatika.
Alkalmazott egészségügyi informatika
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar Kórházszövetség XXVII.
Sikeres várólista csökkentés! Miért vár több beteg? Dr Zétényi Ágnes, dr Csiba Gábor Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kórház és Egyetemi Oktatókórház.
Merre vagy előre? Versus: Merre van az előre?
„Információvédelem menedzselése VIII. Szakmai Fórum Budapest, november 19. Aktualitások az információvédelemben Tarján Gábor ügyvezető igazgató.
Medicover Egészségbiztosítás “A kialakult betegséget kezelni olyan, mintha az ember akkor kezdene kutat fúrni, amikor már megszomjazott.”
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Drogbetegek kezelése és ellátása Drogambulanciák szerepe a drogbetegek kezelésében Dr. Csorba József Fővárosi Önkormányzat Nyirő Gyula Kórház Drogambulancia.
Centralizáció és specializáció az Onkológiai sebészetben
Haszon rendezvények médiaajánlat
Egészségügyi Ágazati Portál
Szakmapolitikai fórum
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Debreceni Egyetem Kenézy Gyula Egyetemi Kórház
Adómentes juttatás 2019-ben? Igenis létezik!
Előadás másolata:

Hogyan működik egy magán-egészségügyi intézmény ? Bepillantás egy Superbrands-díjas klinika életébe Bizalom, minőség, elégedettség Dr. Papik Kornél Budai Egészségközpont, ügyvezető igazgató

Egészségközpont – Magán járóbeteg-ellátás Teljes körű járóbeteg-ellátás 42 szakmában Preventív szűrővizsgálatok és foglalkozás-egészségügy Átalánydíjas programok Széles körű diagnosztikai vizsgálatok Mozgásszervi központ Selfness és alternatív gyógyászat Egyéni ügyfeleknek Vállalatoknak 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Országos Gerincgyógyászati Központ Komplex gerincgyógyászati ellátás gerincsebészet ortopéd sebészet konzervatív mozgásszervi ellátás rehabilitáció gyógytorna-fizioterápia pszichológia – pszichoterápia direkt digitális röntgendiagnosztika csúcskategóriás ultrahang diagnosztika CT és MR diagnosztika Kutatás-fejlesztés, innováció 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Önkormányzati Egészségügyi Napok 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

A Budai Egészségközpont számokban 3 telephely (+ 1 kórház) 8 külső helyszín 63 (47 privát) rendelő 42 szakma 240 (70 privát) munkavállaló 160 (120 privát) közreműködő 230.000 (115.000 privát) ügyfél 220 szerződött vállalat évi 260.000 (141.000 privát) vizsgálat évi 3.200 műtét 3,2 milliárd Ft árbevétel 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Önkormányzati Egészségügyi Napok Vízió Kiemelkedő szakmai minőség szakértelem műszerezettség Magas szolgáltatási minőség nívós környezet magas színvonalú kiszolgálás Komplex ellátás Standardizált folyamatok minőségbiztosítás informatikai támogatás Innováció, K+F Érték- és profitteremtés 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Önkormányzati Egészségügyi Napok Versenyelőny Fókuszban a gyógyulás Prevenciós szemlélet, gondozás Szükséges időtartam Komplex szolgáltatás Magasan képzett személyzet Folyamatos tréning Teljes körű műszerpark Szakmai protokollok (ISO, MEES) Kifinomult csapatmunka 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Önkormányzati Egészségügyi Napok Brand esszencia Segítő szakértő komplex innovatív Megbízható szervezett hiteles pontos Személyes együttműködő kedves Igényes Odafigyelő 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Szakmai tevékenység Magán Közfinanszírozott Horizontális integráció Prevenciós szemlélet Van idő a gyógyításra Teljes körű műszerpark Szolgáltatási innováció Hazai elismertség Vertikális integráció Gyógyító szemlélet Hatékonyság Speciális célműszerek Szakmai innováció Nemzetközi elismerés Teljes körű, komplex szolgáltatás Szakmai protokollok következetes betartása Magas szakmai minőség Jól szervezett, pontos, hiteles munka 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Szolgáltatási tevékenység Magán Közfinanszírozott Összehasonlítási alap: vásárolt szolgáltatás Szolgáltatás szervezés Azonnali segítség Partnerség Várakozásmentesség Minőségi körülmények Odafigyelő kiszolgálás Szakértelem Összehasonlítási alap: másik kórház Elérhetőség Előjegyzési- és várólista Információs aszimmetria Jól szervezett Tisztaság Bizalom Szakértelem 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Ügyfélorientált szolgáltatási folyamat Kapcsolat kialakítása Időpont egyeztetés - ellátásszervezés Vizsgálatok, adminisztráció Számlázás Visszajelzés 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Időpont egyeztetés - ellátásszervezés Ki kezdeményezi az előjegyzést ? páciens vállalati kapcsolattartó ellátásszervező szolgáltató Milyen csatornákon ? telefon, e-mail, fax, chat, skype, facebook integrált contact center on-line ügyfélszolgálat Hogyan lehet dokumentálni ? hangrögzítés e-mail vagy sms visszajelzés integrált CRM rendszer Specialitások csoportos előjegyzés vizsgálat sorozatok egyeztetése multifunkcionális rendelők csúszások követése 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Adminisztráció - Számlázás központi adattárolás és archiválás külső leletek integrálása zárt leletkezelési folyamat érzékeny adatok védelme titkos adatkezelés digitális aláírás Számlázás integrált, zárt elszámolási rendszer tételes teljesítésigazolás egészségpénztári elszámolások biztosítói ügyintézés vállalati számlázás 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Önkormányzati Egészségügyi Napok Visszajelzés Páciensek részére előjegyzési időpontok egészségterv kontroll időpontok ütemezett programok Döntéshozók részére részvételi statisztikák előrejelzések betegség statisztikák elemzések hírlevelek, javaslatok ügyfél elégedettség 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Online szolgáltatások Ügyfelek részére időpont foglalás vizsgálatokra vizsgálati eredmények megtekintése számlázási információk személyes adatok, szerződéskötés online fizetés elégedettség mérés Leendő ügyfelek részére általános vállalati portál funkciók Munkatársak részére extranet: teljes körű távmunka e-mail elérés interneten mobil push e-mail teleradiológia K+F kutatási adatbázis 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

Köszönöm a figyelmet !