A gamifikáció konzervatív megközelítésben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy ludológus széljegyzetei a videojáték erőszak vitájához
Advertisements

Grafikus felhasználói felület Windows alatt
Videojátékok bevezetés
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Nagyon sok szereplős online szerepjátékok
Hogy keressünk pénzt azzal, amit ingyen adunk?
élménypedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a tanitásban
Lean és egyéb „japán rendszerek” kulcsa, a dolgozók motiválása
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
Gamification az oktatásban játszva tanulni és tanítani.
Játék és Internet A pacmantől az MMORPG- ig és vissza A videojátékok elemzéséhez Fekete Zsombor.
TANULÁS-TUDÁS-MINŐSÉG Farkas Katalin címzetes főiskolai tanár, SZTE Tanárképző Főiskolai tanár Budapest, november 29.
A Belga LSZ fejlesztési terve
1 TETRA technológia, hogyan tovább? TETRA Forum Hungary Egyesület Dr. Valter Ferenc 2009 március 26 NHIT és HTE által kezdeményezett szakmai egyeztető.
G AMIFICATION Tananyagok igazítása a megváltozott igényekhez.
Veszettség elleni védekezés tapasztalatai Magyarországon
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Az osztály és az iskolapszichológus együttműködési lehetőségei Iskolapszichológusok Módszertani Bázisa Budapest, november 27.
Eredete és fajtái angol eredetű játék és sportág, melynek során apró
A számítógép veszélyei és káros hatásai
Mesterséges intelligencia
NEVELÉSI MÓDSZEREK Forrás: Czike Bernadett (szerk.): Bevezetés a pedagógiába. Szöveggyűjtemény. Eötvös József Könyvkiadó, Budapest, 1996.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Gyerekjátékokról és edutainmentről őszintén Fekete Zsombor.
Az exporthitel biztosítás megnövekedett szerepe a nemzetközi pénzügyi-gazdasági válság körülményei között A kockázat (f)el van vetve….?! Szakács Tibor.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Start 0 levél Nincs kapcsolat 0 levél Nincs kapcsolat Önnek nem érkezett új levele. Kérjük adja meg felhasználó- nevét.
Globális Szövetség a gyermekek on line szexuális kizsákmányolása ellen szeptember Balatonalmádi ÚJ UNIÓS KEZDEMÉNYEZÉS A GYERMEKEK ONLINE.
Amit szülőként feltétlenül tudnod kell a videojátékokról VI. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádi, szeptember 28. Fekete Zsombor.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
SERIOUS GAMES, EDUTAINMENT, GAMIFICATION Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra konferencia szeptember Fekete Zsombor – Élménypásztor.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
A bankszabályozás kihívásai és változásai a pénzügyi-gazdasági válság hatására Mérő Katalin.
Országos Főfelügyelői Értekezlet április 26. Keresztesy Árpád BM OKF, Országos Polgári Védelmi Főfelügyelőség Beszámoló a finn nemzetközi minősítő.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Leading Change A változás vezető szemmel. Hogyan lehet sikeresen levezetni egy változási folyamatot?
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
Csoportműködést segítő vezetési módszerekgyógykezelő csoportokban (Toseland-Rivas) Csoportműködést segítő vezetési módszerek gyógykezelő csoportokban (Toseland-Rivas)
Videojáték-típusok avagy Miről is beszélünk?
A JÁTÉKTERVEZÉS PSZICHOLÓGIÁJA
A pszichológia tárgya mentális folyamatok viselkedés.
Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital május 26.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Kompetensek lettünk? június 27..
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
Gyermekvilág régen és ma
Hírnév! Jólét! VV! Képernyő- és valóságshow - kutatás
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
Himnusz az élethez Készítette:Süni.
Döntsön a kard! Mesterséges intelligencia a játékokban Szita István Eötvös Collegium.
A talentum A tehetségfejlesztés programja SZOMBATHELY(kick-off)
Nem minden az aminek látszik…
Német étkezési szokások
Ránk ömlik a rózsaszín m ű anyag? A hagyományos és az elektromos játékipar hasonlóságairól és különbségeiről.
OKTATÁSTECHNIKA AZ ÉLMÉNYALAPÚ TANULÁSÉRT Turcsányi-Szabó Márta egyetemi docens, labor vezetője ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika.
Konzervatív gamifikáció: módszer és eredmények Fekete Zsombor.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Szabad választás és a játékosítás a tanárképzésben
Digitális világ, eszközök
Kognitív újrastrukturálás Kognitív ön-instrukció Gondolat-stop
C/C++, hobbi játékprogramozás
Előadás másolata:

A gamifikáció konzervatív megközelítésben VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi 2013. szeptember 27. Fekete Zsombor

Gamifikáció a funkcionális játékelméletben Játékmechanika -1989 Ikonográfia-ergonómia 1990-1999 Funkcionalitás 2000-2008 Korrupt tendenciák 2009-

A PBL fontos a játékosításban, de több annál! GAMIFICATION (gamifikáció, gemifikáció, játékosítás): nem játékos tevékenységek hatékonyságának, a felhasználók motivációjának fokozása a videojátékok eszköztárának segítségével. PBL (Points, Badges, Leaderboards – pontok, trófeák, eredménylisták): a leggyakrabban használt jutalmazási mechanizmusok a játékokban.

A játékosítás klasszikus megközelítésben A GAMIFIKÁCIÓ nem játék és nem loyalty program A GAMIFIKÁTOR kicsit játéktervező, kicsit technológus és kicsit pszichológus

Konzervatív megközelítésben… A GAMIFIKÁCIÓ során nem a játék a viszonyítási pont, hanem a játékfejlesztés A GAMIFIKÁTOR játékipari szakértő, vezetési tanácsadó, ergonómus

Konzervatív korlátaim kezdetben:

Amit megtanultam Prievara Tibortól… a stressz-mentes tanulás jó a diákok szeretnek önként dolgozni

Amit megtanultunk a játékipartól… sok jó játék el sem jut odáig, hogy megvegyék és használják a marketing a teljes költségvetés akár 50 %-át is kiteheti

Játék vs. munka A „tiszta játék” jellemzői Tipikus hibák a munka világában „Szexi” tevékenység „Muszáj” tevékenység Önként vállalt szabályok „Lenyelt” szabályok Ergonómiailag optimalizált Vagy túl nehéz, vagy túl unalmas Időbeli és térbeli keretei vannak Rosszul strukturált, végeláthatatlan Mindig érkezik visszajelzés A pozitív visszajelzés elmarad A mindennapok stresszétől mentes A hibáknak kihatnak a mindennapokra

A konzervatív szendvics Tedd színes tálcára! Vágd fel apró darabokra! Dicsérd meg minden falat után! Masszírozd meg a vállait! Bevezetés / belső marketing Ergonómiai optimalizálás Motiváló jutalmazás Stressz minimalizálás

Köszönöm a figyelmet! levelup@levelup.hu