Szemléletformálás és közös munka a Centropa filmjeinek segítségével Komódi Andrea Petőfi Sándor Evangélikus Gimnázium, Mezőberény.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Advertisements

Pályaválasztás 2014/15.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A holokauszt tanítása iskolámban
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Témahét a Szent László Gimnáziumban november 2-9. Radnóti Miklós és kora (Radnóti Miklós 100 éve, május 5-én született… …és 65 éve, november.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
1 Pályaválasztás 2010/2011 Implom József Általános Iskola.
Beiskolázási tájékoztató december
A kutatási program rövid bemutatása
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Karinthy Frigyes Gimnázium
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KÖRNYEZETTANULÁS A PEDAGÓGUSKÉPZÉSBEN
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
Továbbtanulási terveim készítette: Roszik László
A gyerek nem az életre készül, hanem él
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
2012/2013 Implom József Általános Iskola
1 Pályaválasztás 2011/2012 Implom József Általános Iskola.
Témahét a Szent László Gimnáziumban november 2-9. Radnóti Miklós és kora (Radnóti Miklós 100 éve, május 5-én született… …és 65 éve, november.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A fejlődésközpontú didaktika alapjai
Az idegen nyelvi képzés kihívásai, tanulás-módszertani problémái
Általános iskola első osztály
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
Készítette: Kocsis Erzsébet
PROJEKT OKTATÁS.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
A zsidóság régen és ma (Projekt, óraterv)
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
A ngol az A vasiban Az „ A ” listás nyelv. Miért fontos az angol nyelv?  Világnyelv  A társadalom- és természettudományok, a művészetek és a sport közös.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Katonasírok és katonai emlékhelyek Veszprém és Fehér megyében A pályázat időtartama: 2016.márc. - jún.15.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Angol az Avasiban Az „A” listás nyelv.
Felvételi a középfokú iskolákba
DARUS a gyermekekért.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Angol nyelvi tagozat.
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
A versenyek!.
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Integrált áramkörök programozása
Köszöntjük intézményünkben!
Előadás másolata:

Szemléletformálás és közös munka a Centropa filmjeinek segítségével Komódi Andrea Petőfi Sándor Evangélikus Gimnázium, Mezőberény

Alapvetés  Az iskoláról  A diákokról  A lehetőségekről  A Holokauszt tanításának intézményesülése, problémák  Pedagógia koncepció  AJTP  Két tanítási nyelv  Helyi és kollégista diákok

Projektmunka  Cél: különböző évfolyamos  különböző képzési formákban tanuló  diákok dolgozzanak együtt  nemcsak elméleti tudás  kézzel fogható produktumok legyenek  aktív magatartás kialakítása

A kezdetek  tanulás  anyaggyűjtés  kapcsolatfelvétel  terv készítése  a család  Centropa-filmek:  dualizmus  az I. világháború  a két világháború között  a holokauszt  az újrakezdés

A közös munka  temetőlátogatás  múzeum  kapcsolatfelvétel túlélőkkel  zsinagógalátogatás

A mezőberényi temető

Családtörténeti témák  Békési kistérség  Mezőberény  Szegő György  fényképek?  filmek  feldolgozási szempontok  német, angol és magyar nyelvű

Jüdische Soldaten in der KUK Armee  Mikor tanítottuk?  Párhuzamos – csoportbontás  Óralátogatások  Geschichte és történelem  Visszatérő tematikus órák  Különböző versenyeken való részvétel

Katona István Sydney  Lezárt projektjeink  Mi köze a Centropa filmjeihez?  Mit profitáltak a diákok?  Még folyó projektek