DIÁKVÁLLALKOZÁS 2013-2014. TANÉV. Felmérés 2013. szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány 568738 43%57%

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A vállalkozó szellem érvényesülése a hazai TDM rendszerben Dr Lőrincz Katalin Dr Raffay Ágnes.
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Viselkedésformák a csoportban
Pályaválasztás 2014/15.
Gazdasági és vállalkozási ismeretek tanítása a Junior Achievement Magyarország Alapítvány programjával Bátán Báta, május 20.
Mire jó a DÖK?.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Parajdi István.
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
BURGÅRDEN OKTATÁSI KÖZPONT Tanétterem -és pékség.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
Komárom Kártya „Merjünk nagyok lenni – s valóban oly nehéz, - de legyünk egyszersmind bölcsek is.” Gróf Széchenyi István.
TANULÁS-TUDÁS-MINŐSÉG Farkas Katalin címzetes főiskolai tanár, SZTE Tanárképző Főiskolai tanár Budapest, november 29.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Tájékoztató a 2014/15-ös tanévi tankönyvrendelésről Budapest, április 7. Emberi Erőforrások Minisztériuma.
Készítette: a Dalai Láma
Országos Egészségfejlesztési Intézet Életciklus Osztály szeptember előtt és után.
Programfejlesztési Központ
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
Bernoulli Egyenlőtlenség
Az iskolában csak szakmunkásképzést folytatunk az általános- és középiskolát végzett tanulók számára, illetve végzettség nélkülieknek is van ajánlatunk,
Statisztika Érettségi feladatok
A körlevél készítésének menete
Tibeti személyiségteszt
CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOK Tapasztalatok Javaslatok Ajánlott dokumentum.
Családi vállalkozások - prezentáció
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges.
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
MESÉLJ APU (Muhi János) Zene: Fiam (Komár László).
Változások a család és a munka szerepében és megítélésében Pongrácz Tiborné „Nők a családban, a munkahelyen és azon túl – Közép-európai együttműködés a.
Középiskolai szűrések – tapasztalatok, tervek –
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Fenntartható fejlődés a kereskedelemben
Gondolatok a munkahelyen Mottó: „Ez nem egy iroda
Ez egy üzleti reklámlevél. Konkrét ajánlatot nem tartalmaz, ezért nem minősülhet spam-nek. Dönthetsz úgy, hogy nem nyitod meg, vagy bezárhatod bármikor…
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
GOTHARDO-SOKK Iskolarádió Gothard Jenő Általános Iskola Szombathely, Benczúr Gyula út 10.
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
Mai üzenetünk Szeretni kell?.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
Diákparlament E-napló Néha nem az kerül be óracímként az e- naplóba, amit valójában vettünk, ami problémát okoz a pótlásoknál, valamint a szüleinkkel.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
KARÁCSONYI KONCERT Információs Technológiai és Bionikai Kar.
Ápolói hivatás megítélése középiskolás korúak körében
Egy iskola, ahol az ADHD-s gyerekek érettségiznek
KÉRDÉSEK VÁLASZOK. KÉRDÉSEK Minden első vizsgálatos gyermeket a Nevelési Tanácsadóba kell-e küldeni, akkor is, ha például egy tanuló tapasztalhatóan alacsony.
A meghívás alapjai Előadó: Tibai Eszter. - Vannak akik nagyon jó meghívók - Nehezen megy, félnek a kudarctól - A meghívás is értékesítés - A célja időpont.
Projekt hét a Békésyben decemberében „A globalizáció veszélyei, környezettudatos élet”
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Országos Kompetencia Mérés 2011
Előadás másolata:

DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV

Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%

Dolgoztál-e már bárhol (bármilyen cégnél) úgy, hogy a munkádért bért, fizetést ( pénzt) kaptál?

Amennyiben dolgoztál már, azt milyen cégnél tetted?

Amennyiben dolgoztál már valahol, kérlek jelöld be az alábbi skálán, hogy jól érezted-e magad dolgozóként. 1-nagyon rossz 7-nagyon pozitív

Van-e a családodban, közvetlen környezetedben olyan vállalkozás, amit ismersz, amiről tudod, hogy hogyan működik?

Ismersz-e olyan sikeres vállalkozást,amiben Te magad is részt vennél?

Állítsd sorrendbe, hogy az alábbi állítások közül szerinted mi kell leginkább egy sikeres vállalkozáshoz?

Szerinted egy vállalkozás szempontjából mi a három legfőbb elérendő cél?

Te magad részt vennél-e egy új vállalkozás létrehozásában, működtetésében?

Szerinted van-e értelme egy iskolai diákvállalkozás létrehozásának, ami úgy működne, mint egy igazi vállalkozás, csak éppen a diákok irányítanák és dolgoznának benne?

Szerinted egy iskolai diákvállalkozás életében mi lenne a fontosabb?

Ha te részt vennél egy iskolai diákvállalkozásban, akkor azt csak akkor tennéd, ha pénzt kapnál a munkádért?

Diákvállalkozás, amit szívesen létrehoznának: • nyomda, kiadványszerkesztés (meghívók-szalagavató,ballagás- karácsonyi lapok, plakátok, reklám anyagok, szórólapok, iskolaújság • papír- írószer árusítás • fénymásolás • szórólapozás, újságkihordás • használt tankönyv árusítás • saját kézműves termék árusítás • iskolai logós pólók készítése, árusítása • diákmunka közvetítés • kerékpárkölcsönzés • oktatásszervezés (pl. korrepetálás, nyelvoktatás) • sulirádió • büfé, étterem, cukrászda, internet kávézó • kutyasétáltatás

Köszönöm a figyelmet!