NIVEA For Men Mobil internet kampány 2008.. Gábos Anna, 2009.04.22 NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Hirdetési termékek – Display
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
A világ atlétikája, az atlétika világa Miért üzlet az atlétika?
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
HUNINFOR Kft. Szolgáltatás bemutató. Szolgáltatásaink Alapszolgáltatásunk a budapesti használt lakóingatlan-piaci információ és adatszolgáltatás. Kiemelten.
Atlatszo.hu médiaajánlat. Az Átlátszóról Az Átlátszó a közélet tisztaságáért küzdő pártfüggetlen civil szervezet. Küldetésünk, hogy az állam a magyar.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
REMARKETING STRATÉGIÁK
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Haszon rendezvények médiaajánlat
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

NIVEA For Men Mobil internet kampány 2008.

Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…

Gábos Anna, NIVEA Deo Sport For Men – támogató kampány Férfi dezodor bevezetés a Football EB és a Pekingi Olimpia évében Célcsoport: év közötti sportorientált férfiak (azaz minden férfi..?) Elkölthető büdzsé limitált! Kampány időzítés:  A nagy sportesemények idején, 2008 nyarán  Óriási a reklámzaj ebben az időszakban…

Gábos Anna, Ennél lehetne hatékonyabb megjelenést is kitalálni… Csináljunk online kampányt! …és mit tudhat a mobil internet??? Print kampány a legjobb eszköz?

Gábos Anna,  Magyarországon a mobil használat penetrációja 100%  2,4 millió Vodafone ügyfél érhető el  A mobil internetet használó userek összetétele megegyezik a NIVEA For Men célcsoporttal!! Kik a mobil internetezők?

Gábos Anna, Légy naprakész az olimpiából, regisztálj ingyenes NIVEA Deo Sport Ötkarikás Híreinkre… • Klasszikus márkakiadvány • „Korai elfogadó” profil • Célcsoport által naponta használt felület • Letölthető tartalmak • 1 milliós adatbázis tartalom- szolgáltatásra • Hatékony targetálás lehetséges! • Vodafone.hu egyes aloldalai • webSMS és online telefonkönyv a legnépszerűbb szolgáltatások Mobil internetInternetIngyenes magazinSMS/MMS Kampány csatornák

Gábos Anna, Kampány mechanizmus Ingyenes focijáték letöltés Ingyenes olimpiai hírek SMS/MMS-ben Olimpiai hírek szponzorációja Tartalomszolgáltatás! SMS: Rúgd a bőrt a mobilodon a NIVEA Deo Sport-tal! Töltsd le most díjmentesen a Real Football 2008 játékot… Bannerek a Vodafone mobil internet felületein és a weboldalakon SMS: Légy naprakész az olimpiából, regisztrálj az ingyenes NIVEA Deo Sport Ötkarikás híreinkre...

MMS hírek szponzorációja: Newsnewsnews newsnewsnews Newsnewsnews newsnewsnews Newsnewsnews newsnewsnews Kampány kreatívok Mobil internet bannerek: Internet bannerek:

Gábos Anna, Eredmények  egyedi felhasználót ért el a NIVEA For Men üzenete  ügyfél használta a NIVEA For Men által biztosított tartalmakat  3,60 % átkattintási hatékonyság a Vodafone live! weboldalon (AdView-alapon)  44 %-a az olimpiai hírekre feliratkozottaknak a direkt SMS kampányból értesült a szolgáltatásról Hirdetői PR hatás: A NIVEA For Men a Magyarországon mobil hirdetést használó első 4 brand között volt! Számos PR megjelenést kaptunk a Vodafone jóvoltából!

Gábos Anna, A mobil csatorna eredményessége (CTR) Mobil hirdetések Vodafone saját hirdetések

Gábos Anna, Tanulságok 1.A mobil hirdetés hatékony!! 2.Kreatív koncepciókkal az egyszerű display megjelenéseken túlmutató kommunikációra törekedni – az interaktivitást és a tartalmi szolgáltatást kedvelik a felhasználók 3.Ideális kampányhossz 4-6 hét 4.A kreatívokat dinamikusan kell használni, érdemes cserélni 2-3 hetente 5.Az aktivizáló csatornát azonos csatornán kommunikáljuk (SMS-t SMS-en, stb) …és még….

Gábos Anna, A kis hirdetési felületeken apró változások is nagy hatásúak… …3 szó cseréje a mobilbanneren közel kétszeres hatékonyságot produkált !

Gábos Anna, A tartalom meghatározza a felhasználót! Focijáték letöltés: inkább férfiakat vont be (18-40) Olimpiai hírek: uniszex, 18- korosztály felülreprezentált

Gábos Anna, Köszönöm a figyelmet!