NIVEA For Men Mobil internet kampány 2008.
Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Gábos Anna, NIVEA Deo Sport For Men – támogató kampány Férfi dezodor bevezetés a Football EB és a Pekingi Olimpia évében Célcsoport: év közötti sportorientált férfiak (azaz minden férfi..?) Elkölthető büdzsé limitált! Kampány időzítés: A nagy sportesemények idején, 2008 nyarán Óriási a reklámzaj ebben az időszakban…
Gábos Anna, Ennél lehetne hatékonyabb megjelenést is kitalálni… Csináljunk online kampányt! …és mit tudhat a mobil internet??? Print kampány a legjobb eszköz?
Gábos Anna, Magyarországon a mobil használat penetrációja 100% 2,4 millió Vodafone ügyfél érhető el A mobil internetet használó userek összetétele megegyezik a NIVEA For Men célcsoporttal!! Kik a mobil internetezők?
Gábos Anna, Légy naprakész az olimpiából, regisztálj ingyenes NIVEA Deo Sport Ötkarikás Híreinkre… • Klasszikus márkakiadvány • „Korai elfogadó” profil • Célcsoport által naponta használt felület • Letölthető tartalmak • 1 milliós adatbázis tartalom- szolgáltatásra • Hatékony targetálás lehetséges! • Vodafone.hu egyes aloldalai • webSMS és online telefonkönyv a legnépszerűbb szolgáltatások Mobil internetInternetIngyenes magazinSMS/MMS Kampány csatornák
Gábos Anna, Kampány mechanizmus Ingyenes focijáték letöltés Ingyenes olimpiai hírek SMS/MMS-ben Olimpiai hírek szponzorációja Tartalomszolgáltatás! SMS: Rúgd a bőrt a mobilodon a NIVEA Deo Sport-tal! Töltsd le most díjmentesen a Real Football 2008 játékot… Bannerek a Vodafone mobil internet felületein és a weboldalakon SMS: Légy naprakész az olimpiából, regisztrálj az ingyenes NIVEA Deo Sport Ötkarikás híreinkre...
MMS hírek szponzorációja: Newsnewsnews newsnewsnews Newsnewsnews newsnewsnews Newsnewsnews newsnewsnews Kampány kreatívok Mobil internet bannerek: Internet bannerek:
Gábos Anna, Eredmények egyedi felhasználót ért el a NIVEA For Men üzenete ügyfél használta a NIVEA For Men által biztosított tartalmakat 3,60 % átkattintási hatékonyság a Vodafone live! weboldalon (AdView-alapon) 44 %-a az olimpiai hírekre feliratkozottaknak a direkt SMS kampányból értesült a szolgáltatásról Hirdetői PR hatás: A NIVEA For Men a Magyarországon mobil hirdetést használó első 4 brand között volt! Számos PR megjelenést kaptunk a Vodafone jóvoltából!
Gábos Anna, A mobil csatorna eredményessége (CTR) Mobil hirdetések Vodafone saját hirdetések
Gábos Anna, Tanulságok 1.A mobil hirdetés hatékony!! 2.Kreatív koncepciókkal az egyszerű display megjelenéseken túlmutató kommunikációra törekedni – az interaktivitást és a tartalmi szolgáltatást kedvelik a felhasználók 3.Ideális kampányhossz 4-6 hét 4.A kreatívokat dinamikusan kell használni, érdemes cserélni 2-3 hetente 5.Az aktivizáló csatornát azonos csatornán kommunikáljuk (SMS-t SMS-en, stb) …és még….
Gábos Anna, A kis hirdetési felületeken apró változások is nagy hatásúak… …3 szó cseréje a mobilbanneren közel kétszeres hatékonyságot produkált !
Gábos Anna, A tartalom meghatározza a felhasználót! Focijáték letöltés: inkább férfiakat vont be (18-40) Olimpiai hírek: uniszex, 18- korosztály felülreprezentált
Gábos Anna, Köszönöm a figyelmet!