AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM. CD2 - prezentáció

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Segítőprogram a megállt táblák elindításához
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe el kell tőle búcsúznod?
Érintés.
Sikeres emberek.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Kereskedelmi technikus
Digitális világ A digitális reklám
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
A direkt marketing fogalma
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad.
Hogyan járassuk csúcsra az üzletet az év végi hajrában? október 25. Hotel Griff Kreutz Zsolt
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Álmok… Caso não utilize a parte “voltando a sonhar” do modulo, favor deletar.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
Reklám.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Közönségkapcsolat (public relations)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Családi vállalkozások - prezentáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Ismeretlen szerzŐ verse
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Sponsorare necesse est
LAWDY, MISS CLAWDY Lawdy, lawdy,lawdy miss Clawdy Te vagy aki nagyon kell nekem De ne izgass fel Baby, ó ezt ne tedd velem.
GYÉMÁNT ÉS ARANY.
„Mi dolgunk a világban?”
8. Az eladásösztönzés.
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Mese a 2Ft-os CT-ről  sok kicsi sokra megy  e-kereskedők vagyunk, de mégsincs termékünk  a marketing nálunk tranzakcióra vadászik.
Minden lépés, minden szó Legyen tiszta, mint a hó, ahol járok Te legyél az út!
Mennyire tudsz relaxálni?. Az alábbi kérdések közül hányra tudsz igennel válaszolni? Előre szólok a tévézés és a semmittevés nem azonos a relaxációval.
Cliccate per sfogliare. Egy 92 éves kicsi, idős ember, szépen megfésülködött, megborotválkozott, felöltözött, és reggel 8 órakor elindult az idősek otthonába.
Raimond Lap (zeneszerző).
AZ PÉNZÜGYI SZABADSÁG MEGTEREMTÉSÉNEK ÚTJA
mint ami mások szerint szükséges!
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Szemben az árakkal … Mottó: Addig nyújtózkodj, amíg jól esik! A takaród majd nő az igényeiddel.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Marketing alapok Kopcsay László.
Hogyan készítsünk előadást?
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás.
Létezik-e biztos recept sikeres csapat építésére?
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Alapszabály 60-év felett
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Előadás másolata:

CD2 - prezentáció www.profiertekesites.hu

AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM

Történet 100 éve – szatócsbolt… személyes kapcsolat Információs kor, reklámok elterjedése, multik Bizalmat egyfajta virtuális bizalom váltotta fel, ennek eszközeivel. „Halászat”. Kisebb boltok elkezdték másolni a multik technikáját. Vissza kell térni a szatócs-technikához, miközben a multik profizmusát használod

stratégia Minél szűkebb információs csatornát használj! Köpőcső - gyertya Horgássz halászat helyett! Legyél a saját kis területed leg-je

1. ÁTPOZÍCIONÁLÁS Kerülj ki az x-edik skatulyából és legyél egyedi, beazonosítható és megkülönböztethető Szempontok: Miben vagy igazán jó? Milyen pluszt tudsz adni? Mi hozott eddig a legtöbbet? Mi az, ami idegesíti az embereket? Mi az, amit a leginkább szeretsz?

PÉLDÁUL: ÉTTEREM (Lancelot, sushi-bár, Vegetárium, Heart Attack Grill) RUHA (military, XXL, öltönyszabóság) IT (notebook, vírusirtás, adatmentés) ÉPÍTŐIPAR (kertépítés, panelfelújítás) AUTO (USA, csomagtartó, téli gumi) ÉLELMISZER (MIRELIT, biobolt) BÚTOR (ágyszaküzlet, íróasztalbolt)

2. CÉLCSOPORTSZŰKÍTÉS Minél kisebb közönségnek szólsz, annál jobban magára veszi Minél kisebb a célcsoport, annál könnyebb az ő stílusában, hangnemében szólni hozzá Minél kisebb a célcsoport, annál könnyebb reklámozni neki, hiszen nem kell országos kampányban gondolkodni. Minél kisebb a célcsoport, annál kevesebb a „selejt” Helyi kötöttség, de ha jól pozícionáltál, és jó vagy, akkor jönnek majd messzebbről is. (Daubner, Barna bácsi)

3. ARCULAT Pozícionálás Célcsoport Termék/szolgáltatás Cégfilozófia Határozza meg Ha nem ezt kommunikálod, akkor nem talál célba pontosan az információ

Gyakorlat! Mit gondolsz a következő boltok célcsoportjáról, és árszínvonaláról?

A pizza és átpozícionálása!

*

4. MEGKÖZELÍTÉS Legyen olyan helyen, hogy a célcsoport szemét kiverje Ha nincs olyan helyen, akkor gondoskodj róla, hogy szerezzen róla tudomást. Útbaigazítással Reklámmal

5. KIRAKAT A kirakat nem katalógus hanem óriásplakát. Csicsa helyett hívja be a vevőt Legyen izgalmas, akarjon bemenni Legyen meggyőző Illeszkedjen az arculathoz És legyen rajta aktivitás (régi és új vevők) Ha terméket reklámozol, legyen kint az ár.

HIBÁK 6 foto rájössz, mi a hiba?

A KIRAKAT LEGYEN ATTRAKTÍV!!!

SZÓLJON A VEVŐ VÁGYAIRÓL! (ez csak poén!)

LEGYEN MEGGYŐZŐ!

6. TEREPSZEMLE (Mátyás király) Hogyan lehet odanavigálni azokat, akik nem találnak rá? (benzinkút) Tudd meg, hogyan vásárolnak a vevőid? Nálad kényelmes? Tudd meg hogyan dolgoznak az eladóid! Egyértelmű-e a bolt kirakata? Tudják-e ránézésre, miben vagy más?

7. KERESZTMARKETING Működj együtt olyan nem konkurens boltokkal, akiknek azonos a célcsoportja! (fodrász, kozmetika) Szórólap Kupon (vmi. ajándékkal)

8. ÉLETTARTAMÉRTÉK Számold ki, mennyi pénzt költhet el Nálad átlagosan egy vevő élete során! HÚÚÚÚÚÚÚ! Akkor ebbe belefér némi befektetés, ugye? 

9. KINÉL VAN A LABDA? Vevő bejön (vásárol/nem vásárol) Vevő távozik Hagyott maga után nyomot? Tudsz hozzá szólni? ELÉRHETŐSÉG!!!! Nálad a labda! 

10. ADATBÁZIS MARKETING Törzsvevők Vevők Leendő vevők Adatbázis – státusz megjelöléssel A vevőket értesítheted újdonságokról A nem-vevőknek belépőtermék, vagy Magadhoz-szoktatás.(csali) Gépezet!

10. ADATBÁZIS MARKETING Tudnod kell, hogy a Te területeden mennyi bizalma van egy átlagos vevőnek: Csalireklám (Pl.:Szolgáltatás-Szerviz-olajcsere) Kapcsolatreklám (Pl.:Autó tesztvezetés) Termékreklám (Pl.:könyv)

11. A KOSÁRÉRTÉK NÖVELÉSE Akciók helyett + valami Árukapcsolások PACK-ok Merchandising Tanítsd meg az eladóknak!

12. REKLÁM MIKOR? (rendszeresen, okosan) HOL? (ahol a legnagyobb valószínűséggel és legkedvezőbben eléred a célcsoportod) HOGYAN? (szokványos helyett aida) MILYEN CSATORNÁN? (sok mindentől függ, de (DM, eDM, szórólap, újság, rádió) És teszteld, mérd!

Ha kérdésed van, írj bátran! Kreutz Zsolt kreutz@profiertekesites.hu És most Te jössz!  Sok sikert! Ha kérdésed van, írj bátran! Kreutz Zsolt kreutz@profiertekesites.hu