Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Debreczeni László - Adrius Web Team 2009 április 02. GOOGLE MÁNIA keresőmarketing "csodafegyverek" Hogyan, döntsünk válasszunk? Néhány gyakorlati szempont.
Advertisements

Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Keresőmarketing stratégiák
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
HTML (HiperText Mark-Up Language)
Felhasználói tartalmak A kötöttségek nélküli publikálási lehetőségek kinyíltak Web2.0-ás technológia: Tovább bővült a lehetőségek tárháza Egyszerű publikációs.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum

Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Szabályos sokszög az alapja. Mindent meg szeretnék tudni velük.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Közösségi portálok használata
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
Nyílt rendszerek összekapcsolása
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések Interaktív hirdetések marketing Partner programok Katalógusok Blog és fórum On-line hirdetések formái KERESŐMARKETING

EGY HONLAPRA ÉRKEZŐ LÁTOGATÓK FORRÁSA

Közösségi kommunikáció – hogyan?

Egy tavalyi felmérés szerint a facebookon hirdetők 37%-a érezte úgy csupán, hogy a hirdetései sikeresek voltak. Az ilyen statisztikák azt bizonyítják, hogy a hirdetések nem univerzálisak, és a facebookhoz hasonló felületeken nüanszokon múlhat egy kampány áttörő sikere. Ha Önök még nem szakértői a szociális hálózatok hirdetési rendszereinek, akkor adnék néhány tippet:

Hozzáállás: • bennfentes, figyelmet keltő, elkötelezett • szemet vonzó • ideálisan elhelyezett

Kulcs a differenciáláshoz:  mikrotargetálás (demográfiai adatok, érdeklődés alapján – máskülönben Google AdWordsön is hirdethetnének). Elhelyezkedés, kulcsszó, munkahely, születési dátum, nem, kor, stb.  „közösségi elemek” is legyenek a hirdetésben, hiszen közösségi hálózatról beszélünk: minőségi tartalom, szponzorált posztok amik jobban terjednek, mint a pletyka, linkek…

tartalomstratégia:  ha kép, akkor legyen igényes stúdiófotó vagy real-fotó NE bannek  képeknél a 600x600 pixeles felbontás a nyerő!

ha poszt: ne legyen több karakternél  ügyeljünk a helyesírásra  tegeződjünk bátran, legyen közvetlen  linkeket rövidítsük és szabjuk testre  hashtagek (ne általános tag-ek, hanem saját márka hashtagek)

témajavaslatok:  backstage tartalmak, (mindennapok, munka, csapat, kirakat átépítése, kellékek stb.)  eladók ajánlásával (xy mai kedvence)  érdekességek a márkáról (NE PR jellegű legyen, hanem érdekességek, hatásvadász adatok, egyszerű és könnyen emészthető)  játékok: csak játékszabályzattal, évi 5-6 nagyobb aktivitás, néhány kisebb promóció

Kiadás vs optimizálás Városi legenda, hogy mivel a facebook olyan népszerű, ezért drága a hirdetés.

Alapvető a profi profil A facebook nagy kirakósából ez sok cégnek hiányzik: pedig igazából mindegy, hogy milyen nagyszerűen teljesítenek a hirdetései, ha az üzleti oldala nem jól kezelt és nem komprehenzív. A hirdetései ugyanis a fb oldalára is vonzani fogják a közönséget, és ha az nincs összhangban a fb profillal, akkor nem is fog úgy teljesíteni.

NEM kell kiszervezni a fb kommunikációt Akkor teljesítenek legjobban a fb hirdetések, ha a hirdetéskezelő belelát a cég életébe. Nyilván a know-how-t el kell sajátítani, de pont a mikrotargetálás miatt nagyon specifikusak az egyes iparágak elérési lehetőségei.

Tudni miért sikeresek a hirdetései Elemzés, statisztika, elemzés, statisztika. Mik voltak a hibák, mi az oka a sikernek? Meg kell érteni, hogy a célzott közönség miért kötelezte el magát a hirdetése és a fb profilja mellett…. Meg kell figyelni, vannak-e olyan szegmensek, akik jobban reagálnak, mint mások….

Alternatív social megoldások: Pinterest, Google +1, twitter, Instagram, iwiw

VÁRUNK SZERETETTEL MINDENKIT EGY PÁR PERCES ELEMZÉSRE ÉS INGYENES TANÁCSADÁSRA!

ELÉRHETŐSÉGEINK: