KAPOSVÁR MEGYEI JOGÚ VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Személyes gondoskodás megszervezésére köteles szervek
Advertisements

Területi államigazgatási szervek
A időszak végrehajtási intézményrendszere
Szakmai Tanácskozás Miskolc
A járási rendszer megújítása
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
A környezetvédelem intézményrendszere
Közigazgatási alapismeretek
Dr. Molnár Ildikó Címzetes főjegyző Március 12.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
Sásdi Többcélú Kistérségi Társulás SÁSD, június 28.
Önkormányzati Pénzügy „Változások”-2010 Budapest
dr. Szaló Péter helyettes államtitkár szeptember 24.
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Az anyakönyvi igazgatás
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
A kormányhivatalok és a kormányablakok
Az önkormányzati gazdálkodás szabályai Debrecen,
Pest Megyei Közigazgatási Hivatal
ÖNKORMÁNYZATI SZAKMAI NAP
Polgári védelmi feladatok a nem rendszeres hulladékszállítás során
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
Az önkormányzat lakosságvédelmi feladatai Jogszabályi háttér: § §196/1996. (XII. 22.) Korm. rendelet a mentésben való részvétel szabályairól, a polgári.
A járási rendszer megújítása
A költségvetési tervezés megbízhatóságához és megalapozottságához szükséges belső kontrollok kialakítása és működtetése Összeállította: Kiss Péter pénzügyi.
Tájékoztatás a polgármesterek katasztrófavédelmi feladatairól
TÖRVÉNYESSÉGI ELLENŐRZÉS. Átlagos beérkezés: 51 nap után.
BERUHÁZÁSOK A FŐMÉRNÖK SZEMÉVEL „Nyílt nap a beruházásokról” Budapesti és Pest Megyei Mérnöki Kamara november 27.
Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar 2009/2010-es tanévre pótfelvételi eljárásban meghirdetett képzések.
A NEMZETI KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁG Dr. Kerekes István.
Tájékoztató évi CXCVIII. törvény a területfejlesztéssel és a területrendezéssel összefüggő egyes törvények módosításáról „Regionális fejlesztési.
A költségvetés készítésének és elfogadásának folyamata
ÜNNEPÉLYES MEGYEI TANÉVNYITÓ
Miért szükséges? Önkormányzati feladatok irányításának alapköve Kinek és miért hasznos? Képviselőtestületek és bizottságai Polgármester Polgármesteri hivatal.
gyermek- és ifjúságvédelmi koordinátor
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Készítette:Makra Betti Dátum:
Borsod – Abaúj – Zemplén Megyei Kormányhivatal
Nagy István Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöki Levelező FÉLÉVES GYAKORLAT.
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
A szociális segélyezési rendszer átalakítása
A köztisztviselők jogállásáról Bevezető rendelkezések.
A magyar önkormányzati rendszer bemutatása OSLO április 22
A külterületi kármentesítést meghatározó feltételrendszer és a kivitelezés összehangolása, együttműködés az irányító szervekkel.
G YŐR M EGYEI J OGÚ V ÁROS adó- és gazdaságpolitikája Nagy Tamás Gazdálkodási Főosztályvezető Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Győr, 2016.
Az önkormányzatoktól a járási hivatalokhoz kerülő feladat- és hatáskörök január 1. napjától.
Kiskőrös Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése 4Sales Systems Államreform Operatív Program (ÁROP) 1.2.A.
Berettyóújfalu Város Polgármesteri Hivatal Műszaki iroda bemutatása.
BUDAPEST FŐVÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK FŐPOLGÁRMESTERI HIVATALA FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István Irányítás szakmai.
BUDAPEST FŐVÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK FŐPOLGÁRMESTERI HIVATALA FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István Irányítás szakmai.
Belügyminisztérium Önkormányzati Koordinációs Iroda ÁROP „Önkormányzati fejlesztések figyelemmel kísérése”
A jegyző szakhatósági közreműködése az útügyi, bányafelügyeleti és műszaki biztonsági engedélyezési eljárásokban Gida Attila főosztályvezető-helyettes.
BUDAPEST FŐVÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK FŐPOLGÁRMESTERI HIVATALA FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István Irányítás szakmai.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
A járási rendszer megújítása
Önkormányzat és állam.
TOP vas megyei aktualitásai
A közigazgatási eljárás II.
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 5.
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 3.
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 3.
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
SZÉKESFEHÉRVÁR MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK 2012
a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal
Projekt ismertető Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
A helyi önkormányzatok feladatrendszere és költségvetése
Előadás másolata:

KAPOSVÁR MEGYEI JOGÚ VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA

A Polgármesteri Hivatal felépítése: Irányítja: Polgármester (alpolgármesterek) Vezeti: Jegyző 1 fő Belső szervezeti egységek (7): Gazdasági Igazgatóság 76 fő Közigazgatási Igazgatóság 110 fő Műszaki és Pályázati Igazgatóság 17 fő Népjóléti Igazgatóság 40 fő Oktatási, Kulturális és Sport Igazgatóság 10 fő Titkársági Igazgatóság 44 fő Vagyongazdálkodási és Marketing Igazgatóság 11 fő Összesen: 309 fő

A Polgármesteri Hivatalhoz kötődő dolgozók: Kaposvár és Környéke Pénzügyi Végrehajtási Társulás 5 fő Kaposvári Rákóczi Stadion 5 fő Polgári Védelem 1 fő Panelprogramban dolgozó /határozott idejű/ 4 fő Megbízási jogviszonyban 1 fő EKF program /határozott idejű/ 1 fő Kaposmenti társulás vezetője 1 fő Összesen: 18 fő

Polgármesteri Hivatal dolgozóinak összetétele: Munkakörök: sokrétűek. Teljesítmény: nehezen mérhető. Teljesítménymutatók: nem összehasonlíthatóak. Polgármesteri Hivatalhoz kötődő dolgozók összetétele:

A Polgármesteri Hivatal feladatai: a) Államigazgatási ügyekben döntések előkészítése és végrehajtása Döntéshozó: - Jegyző (általában) - Ügyintéző (kivételesen) - Polgármester (kivételesen) b) Önkormányzati ügyekben döntések előkészítése és végrehajtása Döntéshozó: - Közgyűlés (általános hatáskörben, 18 tagú) - Bizottságok (átruházott hatáskörben, 7 db) - Polgármester (átruházott hatáskörben) - Részönkormányzatok (átruházott hatáskörben, 4 db) - Kisebbségi önkormányzat (kivételesen, átruházott, 4 db) - Önkormányzatok társulása (kivételesen, átruházott, 7 db)

Önkormányzat: jogi személy, választópolgárok összessége Közgyűlés (képviselő-testület): az önkormányzat választott döntéshozó szerve Közgyűlés szervei: - Bizottságok (állandó és eseti) - Polgármester (megbízása alapján alpolgármester) - Részönkormányzatok - Polgármesteri Hivatal Polgármesteri Hivatal: jogi személy és költségvetési szerv

Ügyfelek:. kb. 120 ezer ember és 11 ezer vállalkozás Ügyfelek: kb. 120 ezer ember és 11 ezer vállalkozás. Az ügyintézők udvariasságával és felkészültségével az ügyfelek többsége elégedett. Az ügyfelek évről-évre öntudatosabbak és nagyobbak az elvárásaik.

BELSŐ SZERVEZETI EGYSÉGEK FELÉPÍTÉSE, FŐBB FELADATAIK, TELJESÍTMÉNYMUTATÓIK

Gazdasági Igazgatóság 78 fo Vezet: Molnár György Titkárnő: 1 fő Irodák: Költségvetési Iroda 7 fő Közgazdasági Iroda 9 fő Gondnoksági Iroda 58 fő

költségvetési rendeletek előkészítése, egyeztetése Költségvetési Iroda 7 fő Vezető: Ráczné Varga Mária Ügyintéző: 6 fő 14 feladat-típusból főbb feladatai: költségvetési rendeletek előkészítése, egyeztetése időszaki és éves beszámolók összeállítása intézmények előirányzatának nyilvántartása, pénzellátásuk biztosítása normatív állami támogatások igénylése és elszámolása keretek, gazdálkodási tételek nyilvántartása, kiadások érvényesítése

Ügyek száma: Támogatott szervezetek

Közgazdasági Iroda 9 fő Vezető: Erős György Ügyintéző: 8 fő 24 feladat-típusból főbb feladatai: számviteli szintetikus és analitikus nyilvántartások vezetése, szabályzatainak elkészítése éves költségvetés előkészítése időszaki és éves beszámolók összeállítása felhalmozási számlák kiegyenlítése, az ehhez szükséges külső források lehívása hatósági ár- és díjmegállapítások előkészítése

Ügyek száma: Könyvelt tételek Kiemelt ügyek: EU-s nagypályázatok összeállításában, megvalósításában történő pénzügyi közreműködés

Gondnoksági Iroda 58 fő Vezető: Somlainé Ferincz Judit Ügyintéző: 9 fő Fizikai alkalmazott: 48 fő 11 feladat-típusból főbb feladatai: a Városháza gondnoki feladatainak ellátása, a Hivatal, pártok háza működési feltételeinek biztosítása szociális és gyámügyi juttatások kifizetése a Hivatal működésével kapcsolatos kifizetések teljesítése nem rendszeres személyi juttatások számfejtése Kaposváron a hivatali levelek kézbesítése

Ügyek száma: Segélyek kifizetését elrendelő ügyiratok

Közigazgatási Igazgatóság 110 fő Vezető: dr. Farkas Edit Titkárnő: 1 fő Irodák: Adóügyi Iroda 20 fő Építéshatósági Iroda 18 fő Igazgatási Iroda 12 fő Közterület-felügyelet 21 fő Okmányiroda 37 fő

Vezető: dr. Klapsz László Ügyintéző: 17 fő Ügykezelő: 2 fő Adóügyi Iroda 20 fő Vezető: dr. Klapsz László Ügyintéző: 17 fő Ügykezelő: 2 fő 20 feladat-típusból főbb feladatai: helyi rendelet-alkotás előkészítése a helyi adókról szóló törvény végrehajtása adó- és értékbizonyítvány kiállítása a helyi adók kivetése adóbehajtási eljárás megindítása (3175 irat/fő/év 14 irat/fő/munkanap 1083 határozat/fő/év 4,8 határozat/fő/munkanap)

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Építéshatósági Iroda 18 fő Vezető: Hideg Gyöngyi Ügyintéző: 14 fő Ügykezelő: 3 fő 12 feladat-típusból főbb feladatai: építési engedélyek kiadása építkezések ellenőrzése építmények használatbavételével kapcsolatos eljárás telekalakítási, telepengedélyezési, szakhatósági ügyek építésrendészeti eljárások lefolytatása (723 irat/fő/év 3,2 irat/fő/munkanap 91 határozat/fő/év 0,4 határozat/fő/munkanap)

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Vezető: Bálizsné dr. Heizler Krisztina Ügyintéző: 9 fő Ügykezelő: 2 fő Igazgatási Iroda 12 fő Vezető: Bálizsné dr. Heizler Krisztina Ügyintéző: 9 fő Ügykezelő: 2 fő 20 feladat-típusból főbb feladatai: üzlet- és telephelyengedélyek kiadása hagyatéki eljárással kapcsolatos ügyek intézése szabálysértési eljárások lefolytatása birtokvédelmi ügyek intézése állattartási, növényvédelmi ügyek intézése (2279 irat/fő/év 10 irat/fő/munkanap 561 határozat/fő/év 2,5 határozat/fő/munkanap)

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Közterület-felügyelet 21 fő Vezető: dr. Dániel Balázs Ügyintéző: 19 fő Ügykezelő: 1 fő Főbb feladatai: a belváros fokozott ellenőrzése közterületek jogszerű használatának ellenőrzése középiskolák környékének köztisztasági ellenőrzése rendőrséggel, polgárőrséggel közös szolgálat parkok, játszóterek köztisztasági ellenőrzése

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Okmányiroda 37 fő Vezető: Zolnai Xénia Ügyintéző: 32 fő Ügykezelő: 4 fő 14 feladat-típusból főbb feladatai: személyi okmányok kiállítása, nyilvántartása gépjármű okmányok kiállítása, nyilvántartása egyéni vállalkozói nyilvántartás vezetése anyakönyvvezetés gépjárművek forgalomból történő kivonása (1586 irat/fő/év 7 irat/fő/munkanap 841 határozat/fő/év 3,7 határozat/fő/munkanap)

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Műszaki és Pályázati Igazgatóság 17 fő Vezető: Bajzik Imre Titkárnő: 1 fő Irodák: Beruházási Iroda 9 fő Pályázati Iroda 6 fő

Beruházási Iroda 9 fő Vezető: Szilágyi Edit Ügyintéző: 8 fő 49 feladat-típusból főbb feladatai: beruházások előkészítése, szervezése vízügyi, vízgazdálkodási feladatok ellátása közlekedéssel kapcsolatos feladatok ellátása projektmenedzseri feladatok ellátása az önkormányzati energiagazdálkodás optimalizálása

Ügyek száma: Beruházási kiadások összege (millió forintban): Kiemelt ügyek: belváros-rekonstrukció koordinálása Agóra, nagypiac, fürdő beruházás koordinálása

Pályázati Iroda 6 fő Vezető: betöltetlen Ügyintéző: 4 fő Ügykezelő: 1 fő 20 feladat-típusból főbb feladatai: pályázatfigyelés, projektmenedzsment pályázatok készítése, benyújtása, közbeszerzésekkel kapcsolatos feladatok ellátása városfejlesztési programok kidolgozása pályázati beszámolók elkészítése

Ügyek száma: Megszerzett támogatás (millió forintban):

Népjóléti Igazgatóság 40 fő Vezető: dr. Vörös Gyula Titkárnő: 1 fő Irodák: Szociális és Gyermekvédelmi Iroda 25 fő Egészségügyi, Népjóléti és Lakásügyi Iroda 4 fő Városi Gyámhivatal 9 fő

Szociális és Gyermekvédelmi Iroda 25 fő Vezető: Budai Józsefné Ügyintéző: 21 fő Ügykezelő: 3 fő 46 feladat-típusból főbb feladatai: rendkívüli és rendszeres szociális ellátás jegyzői gyámhatósági feladatok ellátása aktív korúak ellátása, közfoglalkoztatás környezettanulmányok készítése intézményi ellátotti, mozgáskorlátozotti ellátások (5896 irat/fő/év 26,2 irat/fő/munkanap 1383 határozat/fő/év 6,2 határozat/fő/munkanap)

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Egészségügyi, Népjóléti és Lakásügyi Iroda 4 fő Vezető: Hegedűsné Sztantics Katalin Ügyintéző: 3 fő 15 feladat-típusból főbb feladatai: egészségügyi alapellátás szervezése szociális és gyermekjóléti ellátások szervezése szociális és egyéb bérlakásügyek intézése szociális és gyermekjóléti alapellátást biztosító intézmények működésének engedélyezése, ellenőrzése testületi hatósági döntések megszervezése

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Vezető: dr. Riedel Tamás Ügyintéző: 7 fő Ügykezelő: 1 fő Városi Gyámhivatal 9 fő Vezető: dr. Riedel Tamás Ügyintéző: 7 fő Ügykezelő: 1 fő 43 feladat-típusból főbb feladatai: átmeneti és tartós nevelt gyermekek ügyintézése gondnoksági ügyek gyámság alatt álló gyermekek ügyintézése gyermektartásdíj állam általi megelőlegzése kapcsolattartási ügyek (3255 irat/fő/év 14,5 irat/fő/munkanap 570 határozat/fő/év 2,5 határozat/fő/munkanap)

Iktatott iratok száma: Határozatok Ügyek

Oktatási, Kulturális és Sport Igazgatóság 10 fő Vezető: Stickel Péter Titkárnő: 1 fő Irodavezető: 1 fő (betöltetlen) Ügyintéző: 7 fő 52 feladat-típusból főbb feladatai: az óvodák felügyelete az általános iskolák felügyelete a gimnáziumi oktatás és szakképzés felügyelete kulturális élet és a városi nagyrendezvények szervezése ifjúsági, tömeg- és profi sportélet szervezése

Ügyek száma: Tájékoztatási igények, megkeresések száma (oktatás, kultúra, sport):

Titkársági Igazgatóság 44 fő Vezető: dr. Nadrai Norbert Irodák: Törzskari Iroda 30 fő Ellenőrzési Iroda 6 fő Polgármesteri Iroda 7 fő

Polgármesteri Iroda 7 fő Vezető: Jenei Zoltánné Ügyintéző: 4 fő Ügykezelő: 2 fő 9 feladat-típusból főbb feladatai: polgármester, alpolgármesterek program-szervezése a 4 éves program utókövetése sajtó és kommunikációs feladatok koordinálása döntések végrehajtásának ellenőrzése polgármesteri, megye-város keret adminisztrációja

Polgármesteri megkeresések száma: fogadónapokon keletkezett ügyek

Vezető: dr. Horváth Zsuzsanna Ügyintéző: 14 fő Ügykezelő: 15 fő Törzskari Iroda 30 fő Vezető: dr. Horváth Zsuzsanna Ügyintéző: 14 fő Ügykezelő: 15 fő Ügyek száma: 36 feladat-típusból főbb feladatai: a Közgyűlés és szervei üléseinek előkészítése informatikai háttér biztosítása, nemzetközi ügyek személyzeti feladatok, minőségbiztosítás város- és településrendezési feladatok iktatás, irattározás

Az iktatott ügyszám növekedése az elmúlt 20 évben: 535517 363166 87766 73220 36265

Főépítész: 67-es út desedai elkerülő nyom-vonalának tervezése Corso tömbbelső feltárása intermodális (közlekedési) csomópont kialakításának előkészítése Ügyek száma:

Testületi ügyek: Előterjesztések száma: Döntések

Ellenőrzési Iroda 6 fő Vezető: Merganczné Horváth Helga Ügyintéző: 5 fő 9 feladat-típusból főbb feladatai: ellenőrzési tervek elkészítése, kockázatelemzés ellenőrzési tervek, soron kívüli ellenőrzések ellenőrzési jelentés készítése, utóellenőrzés éves összefoglaló ellenőrzési jelentés készítése intézmények részére szakmai segítségnyújtás

Ügyek száma: Ellenőrzések

Vagyongazdálkodási és Marketing Igazgatóság 11 fő Vezető: Sallay Attiláné Titkárnő: 1 fő Irodavezető: 1 fő (betöltetlen) Ügyintéző: 8 fő 40 feladat-típusból főbb feladatai: ingatlanvagyon-kataszter naprakész vezetése az önkormányzati vagyon, közterületek hasznosítása befektetési tájékoztatás, koordináció, reklámügyek ingatlanvagyon biztosítása, káresemények közreműködés önkormányzati projektekben, akcióterületek előkészítése

Ügyek száma: Bevételek (millió forint):

Filozófiánk: Kiváló minőségű közszolgáltatást, törvényesen, célszerűen és szakszerűen, méltányosan, gyorsan, emberséggel, udvariasan! Köztisztviselőhöz méltó magatartás a Hivatal épületén belül és kívül.

AZ ÉV MUNKATÁRSA ÉS AZ ÉV KÖZTISZTVISELŐJE DÍJ 2010.