Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente 2011. 01. 27. Kisvállalati Marketing.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Sikeres emberek.
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
Innováció konferencia
gondolatok Automatikus Ne azt nézd ahová estél, hanem azt, hogy hol csúsztál meg.
Digitális világ A digitális reklám
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
ILA The App That Pays in so Many Ways Web bemutató.
MARKETING.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Ahol az üzletek köttetnek. A PP Klub célja A Piac & Profit elindítja a Piac & Profit Klubot, mely elsősorban a kkv-k üzleti kapcsolatainak építésére hivatott.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
A SIKERES ÉLET TITKA.
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Preventív kifogáskezelés
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
Sok szeretettel….
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Családi vállalkozások - prezentáció
Politikai marketing – kampánystratégiák
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
ATL - mit hirdessünk és hol?
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Online értékesítési modellek
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Szép napot.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
VIDEÓ ÉS VIDEÓ KONFERENCIA: AZ IWOWWE, MINT STRATÉGIAI PARTNER.
Key To Success DUPLIKÁCIÓ 3 Résztvevős Hívás /3-way/ A Duplikáció Egyik Alapja Ez!!! Mikor lehet használni? /IDŐZÍTÉS/ Legjobban működik amikor a jelölt.
Kiáltják a hazai kis- és középvállalkozások!. Mi szükséges hozzá, hogy vállalkozásod nagyobb forgalmat generáljon? Elsősorban az, hogy minél többen tudjanak.
A tanulói jelentés.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
1. FELKÉSZÜLÉS Ami elromolhat, el is romlik Reméld a legjobbat, készülj a legrosszabbra!
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
Üzleti terv bemutatása
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing

Bevezető „A csodálatos új életed itt és most kezd ő dik… mert arra, ki ért a marketinghez, akármibe fog, akármit forgalmaz, akármilyen cége lesz, siker és b ő ség vár.” 3 dolog: 1.Éhes tömeg 2.Ellenállhatatlan ajánlat 3.Felfigyeljenek és reagáljanak a reklámra

A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7  1. Tippelj, hányszoros különbség volt egy éles mérés során?  Mérés részletei: 4 üzleti magazin, 1db (ugyanaz) hirdetés, hasonló áron voltak a hirdetési helyek  A:  B:  C:  D:  E:

 2. Tippelj, mekkora eredménnyel zárult egy hirdetés kampány egy olcsóbb hirdetési helyen, ugyanolyan médián  Mérés részletei: nyílás zárók a termék, újsághirdetés, amely 4x több embert ért el, mint egy korábbi újság  A:  B:  C:  D:  E: A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7

 Te hol hirdetnéd a társkeres ő weboldaladat, els ő sorban szingliknek?  A:  B:  C:  D:  E: A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7

 Te hogy derítenéd ki, hogy hol érdemes hirdetned a szingliknek a társkeres ő weboldaladat?  A:  B:  C:  D:  E: A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7

3 történet 1.„Apró” eredménykülönbség, ugyanazon reklámszöveggel, ugyanolyan médián 4 üzleti magazin, 1 hirdetés, 20x eredmény különbség 2.Zéró eredmény olcsóbb hirdetés mellett ugyanolyan médián Nyílás zárók: hirdetés panelrengetegben, átlagfizu = 1 ablak ára 3.Mi van akkor, ha nem tudod, milyen médiát fogyaszt a célpiacod? Macskád van? Ahhan, akkor szingli vagy!  Kérdezz meg pár vásárlót! A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7

Egy vállalkozás sikere els ő sorban nem attól függ, hogy 1. Milyen jó a termékének/szolgáltatásának a színvonala 2. Milyen felkészültek az emberei Egy remek céget tönkretehet, ha nem talál reklámcsatornát a célpiacához És egy átlagon aluli céget felvirágoztathat, ha talál egyetlen jó médiumot A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7

HALÁLOS BŰN A MARKETINGBEN: Ha nincs jó reklámcsatorna piacodhoz, az tönkreteheti a cégedet! A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7

 Mit jelent ez a gyakorlatban? Te mit tennél?  1. Adott egy termék: diabetikus táplálék kiegészít ő, kifejezetten cukorbetegeknek jó  2. USA-ban veszik, mint a cukrot   3. Jó áron lehet importálni  4. Viszont: nincs olyan reklámcsatorna, amely jó hatásfokkal éri el a célpiacot  A:  B:  C:  D:  E:

 Nincs újságjuk, nincs weboldaluk, amit a többségük néz  Országos TV, napilapokban kellett volna hírdetni, ami  Elvitte volna a profitot  Így  Az üzleti ötlet a kukába került, mivel a célközönség nem volt hatékonyan elérhet ő A nagy kérdés: HOL REKLÁMOZZ? 1/7

 1. Hogyan választanak reklámhelyet ma a kisvállalkozások?  2. A stratégiai reklámhelyválasztás 3 titka Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7

 Hogyan választanak reklámhelyet ma a kisvállalkozások?  Kérem a tippeket:  A:  B:  C:  D:  E:

 Hogyan választanak reklámhelyet ma a kisvállalkozások? Magadra ismersz? :-)  1. Sokk: közvetlenül a reklámhely tulajdonosától, ez a legdrágább! Médiaügynökségen keresztül min. 10% kedvezményt kapsz! Éves kampánynál ez 1 ingyen hónapot jelent!  2. Sokk: a legnyomulósabb média ügynökt ő l vásárolnak. A cégvezet ő nem néz körül és keresi meg a legjobb reklám helyeket!  3. Sokk: egyedi megjelenéseket vásárolnak. 1 hónapig itt, mert itt akciós volt, aztán meg ott…  Célpiac hatékony elérése kell legyen a fókuszban, különben -> Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7

 A STRATÉGIAI REKLÉMHELYKIVÁLASZTÁS els ő titka?  Tippek:  1.  2.  3.  4.  5.

 A STRATÉGIAI REKLÁMHELYKIVÁLASZTÁS els ő titka:  Szükséged lesz egy reklámhelyre, ahol folyamatosan hirdetsz, és amely így folyamatosan és kiszámíthatóan szállítja az új vev ő ket Neked! Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7

 Példák a való életb ő l:  1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.

Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7  A STRATÉGIAI REKLÁMHELYKIVÁLASZTÁS második titka?  Tippek:  1.  2.  3.  4.  5.

 A STRATÉGIAI REKLÉMHELYKIVÁLASZTÁS második titka:  Az els ő stratégiai reklámhelyed mellett szükséged lesz egy második stratégiai reklámhelyre is, ahol szintén folyamatosan hirdetsz, és amely így folyamatosan és kiszámíthatóan szállítja az új vev ő ket Neked! Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7

 STRATÉGIAI REKLÁMHELYKIVÁLASZTÁS – a növekedés legnagyobb marketing titka – a harmadik titok?  Tippek:  1.  2.  3.  4.  5.

 STRATÉGIAI REKLÁMHELYKIVÁLASZTÁS – a növekedés legnagyobb marketing titka – a harmadik titok:  A marketingorientált cég úgy tud legjobban növekedni, ha a bevétel emelkedésével egyre több stratégiai reklámhelyet foglal el. Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7

 Miért jó ez?  1. Kiszámítható növekedés mellett  2. hihetetlen stabilitást ad a cégednek  3. egyre jobban megnehezíti egy új versenytársnak, hogy piacot vegyen el t ő led

Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7  Pozitív spirál:  1. Minél több fix reklámhelyen hirdetsz,  2. egyre több új vev ő d lesz,  3. azaz még több pénzed lesz stratégiai reklámhelyekre  … 1 …

 „Az üzletben a legrosszabb, legveszélyesebb szám az egy: egyetlen ügyfél, egyetlen alkalmazott – egyetlen reklámeszköz.”  John Caples  Ha weboldalad a keres ő kben legelöl van ma, akkor kezdj imádkozni vagy máshol is reklámozni!  M. Levente Hol reklámozz: STRATÉGIAI KÉRDÉS 2/7

 Melyik a 3 legfontosabb vev ő típus?  Tippek:  1.  2.  3.  4.  5.

 A 3 legfontosabb vev ő típus:  1. vannak, akik Ma akarnak vásárolni,  2. vannak, akiket érdekel a témád, és tájékozódni akarnak, de még nem állnak készen a vásárlásra,  3. és vannak, akiket érdekelnie KELLENE a témád, portékád – de vagy nem tudnak róla vagy a konkurenciádtól vásárolnak

 Az els ő két típus aktívan keres – pl. google.  Kulcsfontosságú, hogy téged megtaláljanak, mert ha nem, máshol költik el a pénzüket.  A probléma:  Az els ő 2 vev ő kategória a legkisebb, a harmadik a legnagyobb!

 A probléma:  Ha a céged növekszik, az els ő két kategóriát hamar ki fogod n ő ni és el kell kezdeni a harmadik kategóriának reklámozni!  A legnagyobb bevétel a harmadik kategóriából lesz, viszont ő k nem keresnek Téged, Neked kell ő ket elérned az üzeneteddel!