Www.bkv.hu www.bkv.hu bemutatása 2010. július 23. Kiss József IT igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
BPS Web 2.0 Felhasználói kézikönyv. A szerkesztő főoldala A bejelentkezett felhasználóA szerkesztő főmenürendszere Stílusformázások Nyelv- és nézetváltás.
KENYI fejlesztés és országos adatfelvétel
2010. január 12-ére meghirdetett sztrájk alatt tervezett forgalomlebonyolítás.
Bakos Károly ESRI Magyarország
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
IMIR monitoring és információs rendszer
Főbb változások, újdonságok
Intranet portál bemutató
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Kommunikációs Főosztály
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
1 A BKV Zrt. tarifakoncepció javaslata A BKV különböző időtávú vállalati stratégiai céljainak áttekintése Optimalizált működési hatékonyság.
2010/2011.Huszár István1. dia Weboldalak tervezése II. (X)HTML.
Készítette: Madaras László János ÜK/N/III.
Honlapelemzés. miért?  tanulmányok  tapasztalatszerzés  előkészítő munkálatok: honlaptervezés  fejlődés.
Az Axon Lízing és Pénzügyi Zrt. arculatának elemzése
A Merlin Színház honlapjának bemutatása Tartalom és forma.
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Microsoft Visual Web Developer Express Webfejlesztés Gubicza József.
Mitől jó a céges weboldal?
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
Microsoft Access Űrlapok.
A Palló információs rendszer bemutatása
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Support.ebsco.com Business Source keresés az EBSCOhost felületen Oktatóprogram.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Műszer vezérlő - kezelő program GPI-745A teszterhez.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
A StoreWizard webáruház bemutatása
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
A HONLAP FEJLESZTÉS BEMUTATÁSA TÁMOP /1. Marcali Kistérségi Többcélú Társulás Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Készítette: Deák Lilla.
REMARKETING STRATÉGIÁK
RévaiWeb A Révai új honlapjának tervezete Németh Ádám.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
Készítette: Derecskei Nikolett
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
PÉCS VÁROS AUTÓBUSZOS KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSÉNEK MEGÚJÍTÁSA Tüke Busz Zrt november 6.
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Microsoft Corporation Alapítva: április 4. (Albuquerque, Új-Mexikó) Alapítók: Bill Gates, Paul Allen Cégvezető: Satya Nadella Székhely: Redmond,
Virtuális egészségügyi információk szakembereknek, laikusoknak Barangolás a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárának honlapjánhttp://
(A Szerződéskötési Szabályzat tükrében)
KBSZ ÚJ BEJELENTŐ FELÜLETÉNEK BEMUTATÁSA
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
Útmutató a click4suppliers easy használatához
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Információ és kommunikáció
Jogászvilág Felelős szerkesztő: Vajda-Fejes Melinda
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
Társaságunk együttműködik a Volánbusz Zrt-vel és a MÁV Start Zrt-vel
AVON CAREER SITE FELÉPÍTÉSE
Előadás másolata:

bemutatása július 23. Kiss József IT igazgató

Tartalom :  A fejlesztés célja  A fejlesztést végző partnerek  Az oldal struktúrájának bemutatása  A honlap külföldi közlekedési vállalatok honlapjainak tükrében  Térinformatikai megoldások  További terveink  Kérdések

A fejlesztés célja :  Új, a mai kor igényeinek jobban megfelelő kommunikációs felület (honlap) kialakítása  Megfogalmazott fejlesztési célok:  A honlap szerkezete legyen áttekinthető, jól struktúrált  A közlekedéshez kapcsolódó információk legyenek gyorsan elérhetőek és értelmezhetőek  Biztosítson lehetőséget az utasainkkal való közvetlen, gyors kommunikációra  A térinformatikai megoldások jelentős fejlesztése (Utazástervező, vonalhálózat)  A honlap feleljen meg a Társaság arculati előírásainak  A honlap legyen a Társaság által közvetlenül szerkeszthető (Tartalom-menedzsment)

A fejlesztést végző partnerek A fejlesztés 3 területre koncentrálódik:  A honlap általános fejlesztési feladatai (design, programozás) – Progadat Kft.  A térinformatikai megoldások fejlesztési feladatai – GeoX Kft.  A Társaság kapcsolódó közlekedési rendszerében szükséges fejlesztések elvégzése – Synergon Rendszerintegrátor Kft, illetve alvállalkozója az IQSYS Zrt.

Az oldal struktúrájának bemutatása Az oldal struktúrája teljes átalakítást igényelt, a design trendek is változtak, letisztult formák, áttekinthető menüpontok jellemzik az új honlapot.  Élő bemutató

Példa: BÉCS

A menetrendek megtekintéséhez az ágazatválasztás továbbra is minden oldalról egy lépésben elérhető A többi kiemelt oldal a főoldalon kibontva található, míg az aloldalakon a menetrendekhez hasonlóan lenyíló menüvé változik, ezzel helyet adva a specifikus menünek.

Példa: LISSZABON

A korábbiaktól eltérően a vállalat munkatársai bármikor szerkeszthetik a honlap tartalmát. Ezáltal az online kommunikáció terén a Társaság sokkal gyorsabbá, naprakészebbé válik.

A hírek, forgalmi változások a lehető leggyorsabban eljuttathatók az érdeklődők széles közönségéhez.

Példa: HELSINKI

Előre nem tervezett forgalmi változások, balesetek, pótlások gyors és pontos közlése az ún. „breaking news” felületen. •megjelenést tekintve a lehető legegyszerűbb, legmegbízhatóbb

Példa: MÜNCHEN PÉLDA: München

Az online ügyfélszolgálaton keresztül hatékonyabb kommunikációt teszünk lehetővé ügyfeleink és az Ügyfélszolgálat, vagyis Társaságunk között.  vezeti a kitöltést, ezzel megkönnyítve az ügyfél számára a kívánt bejelentés közlését, egyidejűleg biztosítva a gyors ügyintézéshez szükséges információk beérkezését

Példa: BRÜSSZEL

Megújításra került az utazástervező, mint a BKV weboldal egyik kiemelt szolgáltatása. Az elmúlt évek fejlesztéseinek eredményeképpen a járatokkal kapcsolatosan olyan információk is rendelkezésre állnak, amelyek felhasználása, megjelenítése korábban nem volt megvalósítható.

Példa: HELSINKI

Kérhet utazási ajánlatot: LEGGYORSABB ELJUTÁSRA (alapbeállítással ez látható) LEGKEVESEBB ÁTSZÁLLÁSRA LEGKEVESEBB GYALOGLÁSRA INDULÁSI / ÉRKEZÉSI IDEJÉRE •Közlekedési mód kiválasztása •Gyalogos és mozgáskorlátozott beállítások

Példa: Barcelona

Új, dinamikus vonalhálózati térkép  Kötöttpályás  Nappali/éjszak a  Ágazatok szerinti

Példa: PÁRIZS

Részletes, jegyvásárlási lehetőségeket is bemutató nézet

Példa: BÉCS

Térképes megjelenítés, megálló-információkkal

Példa: LONDON

 Eredeti elképzelésünktől eltérően, külső észrevételek alapján, az Európában elterjedt pdf- formátumon kívül html- ben is elérhetők a menetrendek.  A menetrendek külön keresőfelülettel rendelkeznek

Példa: MÜNCHEN

•A jegyvásárlási lehetőségeknél havi frissítés mellett valamennyi jegyet és bérletet árusító partner címe, az automaták elhelyezkedése, a kiadott jegytípus és az elfogadott fizetőeszköz is megadásra került. •Megtalálható a kedvezmények köre és mi szükséges azok igénybevételéhez, illetve, kik utazhatnak ingyenesen.

Példa: POZSONY

Mobil verzió Alapvető menetrendi információkkal

Példa: MÜNCHEN

A szolgáltatáshoz kapcsolódó alapvető információkat két idegen nyelven tartalmazza.

További terveink: • Online webshop • Moderált olvasói fórum kialakítása és üzemeltetése • Játékok bevezetése • A technológiai fejlődés követése – a működés gyorsítása •Térinformatikai megoldások további fejlesztése:  A működés gyorsítása  Menetrendi laptáblák elérése az útvonal-ajánlatból  Jegyárak jelzése az útvonal-ajánlathoz  Útvonal-ajánlat küldése mobil-eszközökre  Aktuális forgalmi változások kijelzése az útvonal-ajánlathoz  Együttműködés a Google Transit-tal

Kérdések?

Köszönöm a figyelmet !