Marketing a kozmetikában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

ÉFOÉSZ Értelmileg Sérültek és Segítőik
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A RÓNA-JUH Klaszter a JUHINNOV Platform haszonélvezője Monori István RJK elnök Budapest.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
Varga István
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Corporate Identity a szállodaiparban
Dr. Piskóti István Marketing Intézet
Logisztika 6.előadás.
A külső környezet elemzése
A marketing alapkoncepciói
Településmarketing Marketing a területfejlesztésben!?
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem.
A stratégiai tervezés eszközei: STAKEHOLDER-elemzés
Könyvösszefoglaló Készítette: Zimányi Orsolya
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
Reklámozás, Public Relations
Marketing alapismeret
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
Marketing alapfogalmak
A marketing piac tartalma
Marketing eszközrendszere
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Könyvtári marketing és arculat „Akik a nonprofit intézményeket vezetik azoknak a választásuk nem abban áll, hogy foglalkozzanak-e a marketinggel, hanem,
A Magyar Köztársaság kormánya
ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Minőség menedzsment 6.előadás
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
8. Előadás Szervezetek és szervezeti formák
Foglalkoztatási Információs Pontok
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A Nemzeti Erőforrás Minisztérium Közoktatás-fejlesztési törekvései
II. A MARKETING ALAPVETŐ FOGALMAI
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Marketing, marketingkommunikáció. Mi is az a marketing? Eszme Attitűd Magatartásforma Technika Vállalati alapfunkció Módszertan Szervezeti egység.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Kérdések a második zh-hoz
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
A Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége Alapítva: 1989
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Marketing a kozmetikában Varga István

Varga István 38 éves 3 kisgyermek apukája 13 éves szakmai múlt 240 MBA hallgató tanára A Manta Marketing tanácsadással foglalkozó cég vezetője Oxford Brookes University hazai képzésein tanítok MMSZ Internet Marketing Klub elnöke MRSZ és az MPRSZ tagja hobby: - vitorlázás - gyárlátogatás - Internet

Az előadás témája A marketing definíciója, tartalma A marketing környezet bemutatása Egy sajátos szemlélet bemutatása A marketing, mint értékesítés-támogató eszköz lehetőségei Néhány praktikus ötlet

A marketing meghatározása I. gyakorló szakemberek szerint - a legjobbnak tartott meghatározás Philip Kotler szerint: A társadalmi és vezetési lépések láncolata, amelynek során az egyének, csoportok termékeket, szolgáltatásokat alkotnak és cserélnek ki egymás között, mialatt kiegyenlítik szükségleteiket.

A marketing meghatározása II. Amerikai Marketing Szövetség szerint:1985 A tervezésnek és a végrehajtásnak az a folyamata, amelynek során elképzelések, áruk és szolgáltatások teremtése, árazása, ösztönzése és elosztása megy végbe annak érdelében, hogy a cserén keresztül megvalósuljanak az egyén és a szervezet céljai..

A marketing meghatározása III. Magyar Kasimir: „A marketingé a jövő”(1989) című könyvében az alábbi öt definíciót állítja: a tranzakciók optimalizálása a marketing piac alakítása és formálása keresletszabályozás magatartás-befolyásolás a piac és vállalat érdekeinek egyeztetése