LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Advertisements

Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
Üdvözöljük a Super-Nature világában!
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Sajó-Bódva regionális hulladékgazdálkodási program
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
A direkt marketing fogalma
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Mediatizált valóság és bulvarizálódás
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
DPR kommunikáció alapelvei
BURGÅRDEN OKTATÁSI KÖZPONT Tanétterem -és pékség.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Lepenye Ambrus Mátyás Király Általános Iskola Pomáz
Környezeti szemléletformálás
Marketingkommunikáció
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
A reklámozás lehetőségei és korlátai a hazai gyógyszerpiacon Abádiné dr. Erdei Ildikó Csakurdáné dr. Harmathy Zsuzsanna Országos Gyógyszerészeti Intézet.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Digitális világ – interaktív táblán
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
Zöldszemlélet minden napra avagy a Térségi Hulladék- Gazdálkodási Kft
Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A Szemléletformálás a környezetvédelemben. Hartay Mihály Ökopack Kft. ügyvezető.
A marketingkommunikáció
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
ZöldÖvezet Társulás Egyesület Mottó: Rendezvényzöldítés Újrahasznosítás: Szelektív hulladékgyűjtés Újrahasználat: ZöldRe Pohárral a szemétkupacok ellen.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Az OHÜ évi tapasztalatairól és az idei feladatairól dr. Wégner Krisztina Főosztályvezető, Koordinációs főosztály január 24. Szombathely.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A tömegkommunikáció.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
Média Ajánlat.
BMRB International Correspondence Analysis
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
A DEBRECENI REFORMÁTUS EGYETEMI GYÜLEKEZET LELKÉSZÉVEL Interjú Püski Dániellel.
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
7.évfolyam. Feladataink  E.ON látogatás  Interjúk  Iskola és környezete.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A reklám centruma.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Szemléletformálás rendezvényeken A fesztivál a szemléletformálás tökéletes helyszíne Fiatalok nagy tömegű elérése Nyitottság az új iránt Ha a tevékenység.
„Vegyünk egy nagy levegőt”
Helyi védett értékek bemutatása a
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM Előtérben az energiatakarékosság

Előtérben az edukáció, nem az imázs. A program fő üzenete Az elsődleges hangsúlyt az energia-takarékosságra helyezzük, mivel a lakosság széles rétegét elsődlegesen saját közvetlen anyagi érdekein keresztül lehet megszólítani. Mindenhol szólunk az energiatakarékosság környezetkímélő hatásairól is, melynek segítségével mindenki hozzájárulhat a klímaváltozás elleni küzdelemhez. Előtérben az edukáció, nem az imázs.

Programnév/szlogen: „Egy mozdulat” Egységes arculat Programnév/szlogen: „Egy mozdulat”

Célközönség elemzés + médiataktika Taníthatók csoportjának profilja: 15 – 24 évesek Potenciális befogadók: 25 év felettek, környezetvédelmi értékekre nyitottak csoportja I. szint Tömeg médiumok – penetráció felépítése mindkét csoportra élet stílus követés életstílusnak megfelelő környezet: csoportra hangolódás: eredményesebb meggyőzés 15-24 „szub-kultúra” kiszolgálása mélyebb meggyőzés Il. szint környezetvédelem tartalmú üzenetnek, meggyőző és autentikus környezet: minőség orientált konzervatív szemléletnél csak hiteles érvelés működhet llI. szint

A program felépítése

Ütemezés

Road-show júliustól szeptemberig 9 helyszínen Interaktív lakásbelső (energia) Szelektív gyűjtés Re:pohár program Edukációs programok Célba dobás a villanykapcsolóra

Road-show helyszínek - tömegrendezvények

Re:pohár betétdíjas mosható pohár a nyári fesztiválokon együttműködésben a ZöldÖvezet társulással kevesebb hulladék, szemléletformálás

Nyereményjáték - szerencsekerék Fő témakörök: hulladék közlekedés vízhasználat fűtés világítás

Ajándékok: póló, hűtőmágnes, lufi, textil szatyor

Számlagyűjtő mappa energiatakarékossági tippekkel

Áram, gáz, víz fogyasztási napló - számlagyűjtő

Road-show-t kísérő sajtó hirdetések júliusi kezdéssel 1/2 direkt hirdetés Mindösszesen: 5 alkalommal júliusi kezdéssel 1/3 direkt hirdetés 1/1 PR cikk Mindösszesen: 5 + 5 alkalommal

Sajtó hirdetés (Est lapcsoport, Est Card)

Banner (online média – est.hu, sziget.hu, Facebook)

Internet portál

Energia kalkulátor – partner: Energia Klub

TV spot-ok (társadalmi célú hirdetés) - szeptembertől Magas lefedettség és tematika 128 db spot 98 db spot 538 db spot 152 db spot 200db spot

TV spot-ok (társadalmi célú hirdetés) - szeptembertől 3 kisfilm: áram, víz, szelektív

Tanítható célcsoport – fiataloknak szóló filmek Cél : hogy a Taníthatók célközönséget a legnyitottabb befogadási helyzetben érjük el 10-14 éves korosztálynak a számára fontos tematika csatorna környezetben, amely felület az Ő nyelvezetét használja, a számára fontos értékeket közvetíti pontos célzás mélyebb információ befogadás könnyebb tartalmi azonosulás gazdaságos megjelenés

+1 reklámfilm fiataloknak (VIVA TV)

„Non-spot” megjelenések Viasat Chanel Ident (film előtt üzenet: „kikapcsolta a felesleges lámpákat? – egy mozdulat” Szeptemberben 5 sec - naponta 5 alkalommal Mindösszesen: 155 db megjelenés Social Ad szponzoráció (Switch Off környezetvédelmi klip előtti és utáni megjelenés) Szeptemberben 2*5 sec – naponta 6 alkalommal Mindösszesen: 336 db támogatói szpot (168 db Program)

Rádió TCR szpotok Szeptemberben 3 héten keresztül 20 sec Mindösszesen: 70 db megjelenés TCR szpotok + PR interjúk Júliusban és Szeptemberben 3 héten keresztül 20 sec TCR szpot PR interjú közéleti műsorban Mindösszesen: 100 db szpot + 2 interjú megjelenés TCR szpotok + Zöld Rovat Szeptemberben 3-4 héten keresztül 20 sec TCR szpot Zöld Blokk rovat energia takarékos fogy.-ról Mindösszesen: 60 db szpot +15 Rovat + 50 rovat beharangozó megjelenés

Alternatív média – iwiw zöld alkalmazás Öko háznyom: virtuális lakás környezetbarát gondozása, pontgyűjtéssel közösségépítés, önmaga terjeszti magát

Iskolai program szeptembertől Általános iskola felső tagozata, országos program, oktatási és játékos elemekkel Partner: Energia Klub („Mérd magad!” program) Tanáraik egy felvezető órát tartanak,majd „Energiavadászat” az iskolában és otthon Otthon is elvégzendő feladatok  a család felnőtt tagjait is megszólítja

Kapcsolódó témakörök Energiatakarékos izzók a rászoruló nyugdíjasoknak

Kapcsolódó témakörök Zöld Beruházási Rendszer indulása

Köszönöm a figyelmet!