Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Ákos FÜZI Energetika 2011.
Szervezetfejlesztési Program
Fogyasztói magatartás
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
A kereskedelmi vállalkozás környezete
„Avagy mit illik tudni róla, mielőtt bedőlünk neki”
B2B-marketing – A szervezeti piacok
Márkaépítés a gyakorlatban
Célcsoportok és marketing
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
1 Dr. Szabó László, vezérigazgató Érték a brand mögött – a vállalati image szerepe a hatóanyag alapú felírásnál.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
Ésszerűség - sportszerűség
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
Önkormányzati vagyongazdálkodás Kundi Viktória PhD hallgató november 19.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Kalandorok kíméljenek! Július 29.. A címadás indoka Reklám céljai: –Termékeladás –Márkanév ismertsége –Márkakép kialakítása –Márkahűség kialakítása.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Alberti Réka Apró Zoltán Baranyi Zsuzsaanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Alberti Rita Apró Zoltán Balogh Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Iszony vagy viszony - Magyarország megítélése az Európai Unió tagállamaként - Pavlics Tamás -
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A Bologna-folyamat hatása az ifjúság munkaerő-piaci helyzetére
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
A reklám centruma.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Reklámkutatás Reklámkutatás Feitel Balázs, ügyvezető igazgató Millward Brown Hungary Kft Budapest, Aradi utca 8-10., t , 70/ f.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Minőségmenedzsment alapjai Minőségmenedzsment alapjai November 27. Dénes Rita.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
az Akasztói Szikiponty
A településhierarchia és a településhálózat
A kutatási program leírása
A vásárlási döntés folyamata
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály.
SuperShop törzsvásárlói program
Üzleti terv bemutatása
A hallgatók szociális helyzetének vizsgálata
Cégnév Üzleti terv.
Előadás másolata:

Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely

 A piaci részesedés mögött rejlő dinamika mérőeszközei: •Ismertség (Awareness) •Attitűd (Attitudes) •Használat (Usage)  Számszerűsíti a fogyasztó ismereteit  „Nyomon követés”  hosszú távú változások követése.  Eredmények összehasonlítása a versenytársakéval  Teljesítményértékelés

A CÉL A VÁSÁRLÓI SZEMLÉLET ÉS VISELKEDÉS VÁLTOZÁSAINAK NYOMON KÖVETÉSE  A fogyasztó egymást követő szakaszokon mennek át az információ hiányától a termék első megvásárlásán keresztül a márkahűségig.  AZ AAU-mutatók ezen szakaszok nyomon követésére tervezték.

Különböző szinteket különítenek el:  Első említés: Első márka Mérhető (hány %-nak elsődleges)  Reklámismertség: Célvásárló/célcsoport hány %-a ismeri a márka reklámját Kampány/médiaspecifikus vagy a teljes reklám spektrum  Márka-/termékismeret: Hány % van specifikus tudása Bizalom a márka vagy termék összefüggésében

 A fogyasztó márkákra vagy termékekre adott válaszához kapcsolódó mérés.  A fogyasztó hitének és annak erősségének kombinációja.  Legfontosabb mutatói:  Attitűd, tetszés, imázs  Észlelt ár-érték arány  Észlelt minőség/megbescsülés  Relatív észlelt minőség  Szándékok  Vásárlási szándékok

 A vásárlók saját maguk által bevallott viselkedésének mérése  Vásárlási gyakoriságot és vásárlásonkénti mennyiség nagyságát vizsgálja.  Nemcsak azt hangsúlyozza, hogy mit vásárolunk, hanem azt is, hogy mikor és hol?  Hányan próbáltak ki egy márkát?  Adatok forrása:  Garancialevelek és regisztrációk, melyek gyakran díjakkal, véletlenszerű sorsolással ösztönzi a részvételt.  Rendszeresen adminisztrált felmérések. (telefonon, ben, weben keresztül) Hányan utasították el?Hányan vették fel szokásaik közé?

Ismertség Attitűd Használat A hallgatóknak először tudniuk kell az Egyetem és a szak létezéséről, azután… attitűdöt és bizalmat alakítanak ki az Egyetemmel kapcsolatban, végül… beiratkoznak az Egyetemre és tapasztalatot szereznek róla.