FELICITAS MARKETING KFT BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Magyarország – Szlovákia határon átnyúló együttműködési program
Kisgyermekes szülők és a munkaerő-piac Őry Beáta Projektvezető
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
Az alternativ műholdas TV szolgáltatásban rejlő lehetőségek forgalmazók és szerelők számára Rácz Tamás – Értékesítési Igazgató.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
1 ONYF BM OEP Az EMMA működési modellje Munkavállalók adatai Munkáltatók adatai Munka- viszonyok adatai Munkavállalók EU FH OMMF KSH EMNY Központ Munkáltatók.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
SZOPTATÁS ELŐSEGÍTÉSE SZÜLÉSZETBEN SZÜLÉSZETBEN PAP KÁROLY AUGUSZTUS 4. Nyíregyháza AUGUSZTUS 4. Nyíregyháza.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap február 23.
 Megbízható, jó hírnévvel rendelkező cég  A munkaközvetítés és annak minden formája INGYENES!
Életbiztosítási Program
Giovanni Ferrini Fashion
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség.
A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és.
Csecsemők táplálási szokásai Magyarországon
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Az európai közösségi jog általános rendszere szerinti elismerés Oktatási Hivatal Magyar Ekvivalencia és Információs Központ Budapest, november 10.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
Mentorképzés egy lehetséges „háttere”: FÜPI minőségmodell Mentorképzés helyzete és jövője Magyarországon Mentorképzés gyakorlata április 23.
Esélyegyenlőség a dokumentumokban és a gyakorlatban Budapest, November 10.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
Beszámoló a Kistérségi Koordinációs Hálózat munkájáról, feladatairól.
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft december 9.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
1 A személyi jövedelemadó 1 %-ának kiutalása, felhasználás elszámolása.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Pályázó: Nők-háza Egyesület Nagykanizsa Pályázati azonosító: IFJ-GY-ND-09-A/B0043 Pályázat címe: Kistérségi Ifjúsági Fórum – 2009.
VÉDŐNŐK A CSALÁDOK SZOLGÁLATÁBAN
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Internet a családban Székely Levente –
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
eeszt A csatlakozás feltételei és körülményei
Demográfiai problémáink megoldási lehetőségei
GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
A DANONE és az MLSZ együttműködésében
Ágazatközi együttműködés
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Társadalmi követelmények és igények speciális könyvtári ellátásra
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
Előadás másolata:

FELICITAS MARKETING KFT. 1222 BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112. BUDAPEST, 2010. MÁJUS 5. 17 ÉVE AZ ÉDESANYÁKÉRT FELICITAS MARKETING KFT. 1222 BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112.

A FELICITAS TEVÉKENYSÉGE A Felicitas egyedi szolgáltatásain keresztül Partnereink az Anyukákat a várandóságuk első és harmadik trimeszterében érhetik el, a kórházban szülés után 2-3 nappal, a gyermek 4 hónapos korában, valamint a Felicitas adatbázisát használva akár a 10 éves gyermekek szülei is megkereshetők. Szülés utáni időszak Várandósság Szülés

FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI Várandós időszak Várandós Infopack (110.000 példány/év) az édesanyák több, mint 90%-a kapja meg a védőnői hálózaton keresztül az első trimeszterben Várandós Mamák Tanácsadója (110.000 példány/év) az édesanyák az InfoPack részeként kapják meg a 108 oldalas szaktanácsadó kiadványunkat, melyben a várandóssággal kapcsolatos összes fontos kérdés megválaszolásra kerül Várandós Csomag (45.000 csomag/év) az édesanyák a Várandós Mamák Tanácsadójában található kupon ellenében vehetik át a 3. trimeszterben, országosan több, mint 400 szerződött partnerünknél

FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI Születést követő időszak Kismama Csomag (93.000 csomag/év) az édesanyák több, mint 92%-a kapja meg országosan a kórházakban a szülést követően a Felicitas Ladyktől Babagondozási Tanácsadó (96.000 példány/év) az édesanyák a Kismama Csomag részeként kapják meg a 108 oldalas szaktanácsadó kiadványunkat, mely kiterjed egészen a baba egy éves koráig Babacsomag (45.000 csomag/év) az édesanyák a Babagondozási Tanácsadóban található kupon ellenében vehetik át gyermekük 4 hónapos kora után, országosan több, mint 400 szerződött partnerünknél

FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI Direkt marketing szolgáltatás Felicitas Kismama Adatbázis A legátfogóbb és legpontosabb kismama adat- bázis Magyarországon, mely várandós és fiatal anyák adatait minden törvényi előírásnak meg- felelően tartalmazza. Az adatbázis 2000. január 1. után született gyermek adatait tartalmazza, valamint a várandós időszakban a 2. trimesztertől érhetők el az anyukák, a kisgyermekes családok. Az anyukák rögzítésre kerülő adatai: név, cím, telefon, e-mail cím, gyermek és testvérek adatai, valamint, hogy melyik kórházban szült. A lakhely rögzítésénél a valós lakhely kerül az adatbázisba és nem a személyigazolványban rögzített lakcím. Postai DM, e-DM és telemarketing lehetőség.

Felicitas Adatbázis Számokban az adatbázisról Várandós adatok megoszlása Kismama adatok megoszlása   Postai címek E-mail (de-duplikálva) 9. hónapban 2 628 1 642 8. hónapban 2 317 1 326 7. hónapban 1 688 884 6. hónapban 1 347 665 5. hónapban 1 010 460 4. hónapban 798 333 3. hónapban 526 191 Lefedettség a 3. trimeszterben kb. 28% kb. 16% Postai címek E-mail (de-duplikálva) 2 hónapos baba 6 454 3 276 4 hónapos baba 6 735 3 338 Lefedettség kb. 80% kb. 40% akár 1 – 1,5 hónapos baba adatai is elérhetők

FELICITAS MAGYARORSZÁG “A működés háttere”… az egyedülálló Felicitas rendszer A várandós időszak elején megkapott Várandós InfoPackot az anyukák nagy százalékban együtt bontják ki a védőnővel, ezzel is kiemelve a Felicitas szakmai és hiteles kommunikációját. A Magyar Védőnők Egyesületével stratégiai partnerségben és támogatói viszonyban áll a Felicitas, mely az országos és egységes működést segíti. A kórházakban a Felicitas által is alkalmazásban álló FelicitasLadyk adják át a csomagokat és gyűjtik be az adatokat. A FelicitasLadyk a szülészeteken dolgozó vezető nővérek, illetve szülésznők. Minden kórházzal egyedi szerződéses jogviszonyban áll a Felicitas, ezzel teljes egészében törvényes alapokra helyezve a csomagosztást és az adatgyűjtést. Mind a védőnők, mind a FelicitasLadyk szakmai továbbképzését támogatja és segíti a Felicitas.

Megfelelő kommunikáció a hatékony elérés érdekében FELICITAS MAGYARORSZÁG Megfelelő kommunikáció a hatékony elérés érdekében Hiteles információk kommunikálása a kisgyermekes családok felé A fórumok használata, és az interneten található tömérdek információ akaratlanul is, de egyre nagyobb zűrzavart kelt az anyukák fejében. Pontos időzítéssel, a megfelelő pillanatban történő elérés Akkor kell tájékoztatni az anyukát, amikor annak pontosan eljött az ideje, mert a sok információ között a nem aktuális, elveszik. Az anyukák nyelvezetét használva A szakmai kommunikációnak is mindenki számára érthető nyelvezeten kell szólnia Bizalmi kapcsolat kialakítása az anyukákkal Ugyanattól a megbízható, az életükben állandóan jelen levő cégtől származó információk, még ha sokrétűek is, sokkal nagyobb bizalmat váltanak ki az anyukákban.

FELICITAS MAGYARORSZÁG HITELESSÉG – Édesanyák, kisgyermekes családok A Felicitas Kft. megítélése a szülők körében egy, a számukra ingyenes tanácsadó kiadványokkal és hasznos csomagokkal útmutatót adó szervezet és nem egy kereskedelmi cég. Az édesanyák a választás, a megismerés, a kipróbálás, az útmutatás lehetőségét várják a Felcititastól, azt hogy irányt mutasson számukra, milyen termékből, szolgáltatásból tud választani úgy, hogy ahhoz ne kelljen anyagi befektetést eszközölnie. Megbízhatónak tartják azokat a termékeket, szolgáltatásokat, amiket a Felicitas kínál nekik, mivel a Felicitasban már 17 éve megbízhatnak. Második, harmadik gyermeknél is keresik a csomagokat, a Tanácsadó könyveket, hogy az újdonságokról, változásokról számukra hiteles helyről kapják az információkat.

FELICITAS MAGYARORSZÁG KAPCSOLAT – Édesanyák és kisgyermekes családok A Felicitas Kft. minden elérhetőségét megadja a családok felé, ők így nyitottak arra, hogy akár e-mailben, telefonon, vagy postai levélben keressenek minket. Termékkel, szolgáltatással kapcsolatos kérdés esetén, az édesanyák megkereséseit azonnal továbbítjuk a Partnerek felé. Külön csatornákat biztosítunk a várandós anyukák, a kisgyermekes családok, valamint a védőnői, szülésznői kommunikáció számára, ezzel lehetővé téve, hogy az illetékes kollégához a lehető leghamarabb eljusson a kérés, kérdés. Minden megkeresés esetében 24 órán belül választ adunk az édesanyáknak, hiszen számunkra a bizalmunk felbecsülhetetlen.

FELICITAS MAGYARORSZÁG VISSZAJELZÉSEK – Édesanyák és kisgyermekes családok E-mailben és kézzel írott levélben is folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések a Felicitas szolgáltatásairól (átlagosan napi 8-10 levelet kapunk)

FELICITAS MAGYARORSZÁG VÉLEMÉNYEK – Édesanyák és kisgyermekes családok 2009. decemberében e-mailes felmérés keretében kérdeztünk meg 600 édesanyát a Felicitas szolgáltatásairól (3 illetve 6 hónapos gyermekek anyukáit) Kiküldött levelek száma: 600 db – 4,7%-a az adott korosztálynak Célba ért levelek száma: 581 db – 96,8%-a a kiküldött leveleknek Beérkezett válaszok száma: 249 db – 41,5%-a a kiküldött leveleknek Édesanyák véleménye a Felicitas szolgáltatásról:

FELICITAS MAGYARORSZÁG HITELESSÉG – szakma Tevékenységünket a Magyar Védőnők Egyesülete, a Magyar Ápolási Egyesület Szülésznői Szekciója a Szoptatást Támogató Nemzeti Bizottság szakmai támogatásával végezzük. VISSZAJELZÉSEK – Védőnők

FELICITAS MAGYARORSZÁG HITELESSÉG – Partnereink Több Partnerünk már 10-15 éve folyamatosan együtt dolgozik velünk. Partnereink számára még inkább törekszünk a leghatékonyabb szolgáltatás, legkedvezőbb áron történő biztosítására. Szolgáltatásaink körét bővítjük, hogy további lehetőségeket biztosítsunk partnereink - mind az anyukák, mind a szakmai oldal - számára.

FELICITAS MAGYARORSZÁG Egyéb kommunikációs lehetőségek A Felicitas által használt további kommunikációs csatornák: A kórházak számára igény szerinti mennyiségben és színben juttatunk el logózott karszalagokat az újszülöttek számára. A kórházak számára igény szerinti mennyiségben küldünk az újszülöttek ágyára logózott ágytáblát. Logózott újszülött sapkák biztosítása egyes kórházakban. Logózott szoptatási és szolgáltatási plakátok biztosítása a védőnői tanácsadókban és a kórházakban. Kórházak számára mosópor, popsikrém, törlőkendő, vagy bármilyen egyéb hasznos termék biztosítása Partneri segítséggel.

FELICITAS MAGYARORSZÁG a Felicitas szolgáltatásain keresztül Édesanyák és kisgyermekes családok elérése a Felicitas szolgáltatásain keresztül egyedi és egyedülálló kommunikációs lehetőségek meddőszórás nélküli, hatékony elérés pontos időzítés kiváló ár - érték arány bizalmi kapcsolaton alapuló kommunikáció hitelesség – szakma és célcsoport garancia a szolgáltatások hatékonyságára A Felicitas egyedi, erős, országos lefedettségű, teljes körű szolgáltatásai, a különböző egészségügyi szervezetek támogatása, valamint a szülészettel rendelkező kórházakkal való hosszú sikeres együttműködés olyan biztos alapot nyújtanak, melyek egyedülállóvá teszik a Felicitast Magyarországon.

FELICITAS MAGYARORSZÁG PARTNEREINK

Akik a legfontosabbak a számunkra… A nevében Köszönöm a figyelmet!